| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hostne agressief en onbetrouwbaar +incassob Ultimoo,schurken
-
H.J. ter Brake
Hostne agressief en onbetrouwbaar +incassob Ultimoo,schurken
Via de firma Hostnet wilde ik een website bouwen; zij hadden een aanbod van "gratis "website. Niets gratis dus!
Ze gaven dermate slecht advies dat ik besloot niet met hen verder te gaan; helaas zou ik via e-mail een beroep op hen hebben gedaan en dat was volgens mij niet zo.
Tijdens de zomervakantie -ik was net op pad- hebben ze mij een rekening gestuurd en kort daarop een brief van een incassobureau ultimoo.
In mijn onschuld (angst ?) heb ik betaald, te veel betaald en wel €37 alleen voor incassokosten, belachelijk, terwijl de hoofdsom was:€35. Achteraf zegt iedereen dat had je niet moeten doen.
Jullie zijn gewaarschuwd voor Hostnet; schurken zijn het!
Henri ter Brake
Ze gaven dermate slecht advies dat ik besloot niet met hen verder te gaan; helaas zou ik via e-mail een beroep op hen hebben gedaan en dat was volgens mij niet zo.
Tijdens de zomervakantie -ik was net op pad- hebben ze mij een rekening gestuurd en kort daarop een brief van een incassobureau ultimoo.
In mijn onschuld (angst ?) heb ik betaald, te veel betaald en wel €37 alleen voor incassokosten, belachelijk, terwijl de hoofdsom was:€35. Achteraf zegt iedereen dat had je niet moeten doen.
Jullie zijn gewaarschuwd voor Hostnet; schurken zijn het!
Henri ter Brake
Re: Hostne agressief en onbetrouwbaar +incassob Ultimoo,schurken
Incassokosten zijn tot een bedrag van 250 euro ,37euro dus u heeft niet te veel betaald.
-
Deurwaarder Mark
Re: Hostne agressief en onbetrouwbaar +incassob Ultimoo,schurken
Ik vroeg me ook net af wat er nu precies agressief, onbetrouwbaar en schurkachtig is... Het enige "agressieve" wat ik zie is de openingspost van dit topic!