er heeft zich niemand gemeld van in spectrum van daagws er 1van kroon debiteuren onderzoek
hele vriendelijk man heft naar onze bezwaren geluisterd en kwam er achter dat ik nietde fout heeft gemaakt maar -----datde fout bij inspectrumincasso lag en dsb incasso -1 potnat-in casso dsb verstuurde die acepgori giro kaarten vertelde hij met telage bedragen 2 mnd lang en nu klopt het loop door die vette fout 2mnd achter die dsb incasso had gemaakt --dus had ik bij elkaar €700,00 teweinig betaald doe die vette fout dus is er uit rekend dat ik dus permnd €40,00 bij moet dokken om die bedrag ik telopen dus en met goeie advies van die meneer van kroon debiteuren
en ook gelijk zal hijover brengen hoe inspectrum tewerk gaat door de telefoon
had een telefoon gesprek van hun laten horen --------schofterige lui zei hij
zo ga je niet met klanten vande falliette dsb om,,,en ging dat gelijk ook de curatoren melden over in spectrum
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inspectrum
-
Re: inspectrum
kroon debiteuren horen bij dsb incasso, hij zal wel gelachen hebben onderweg naar huis.
nee dat denk jij--- maar de uit leg was met 3de getuige er bij goed
inspectrum flikt dat in 15min -nu duurde het 2uur
inspectrum flikt dat in 15min -nu duurde het 2uur
Ik regel de administratie van mijn zoon, heeft iemand hier ook mee temaken gehad. Vandaag werd ik gebeld door ene heer Nijman van Inspectrum dat mijn zoon het gehele leenbedrag in een keer af moet lossen ,dat is onmogenlijk zoniet dan dreigt hij met een ontruiming van zijn woning.
De DSB heeft zelf fouten gemaakt met het stoppen van de automatische incasso wij hebben daar niet zo opgelet, er is ook geen enkele brief naar mijn zoon gestuurd van de DSB dat ze failliet zijn, alles was geblokkeerd van hun kant dus je kon ook zelf niets overmaken . Begin Januari kreeg mijn zoon een brief van inspectrum .Daar stond ook in dat ze al een paar brieven hebben verstuurd naar mijn zoon ,maar dat is beslist niet waar hij heeft niets ontvangen tot de eerste brief kwam van inspectrum
terwijl ik al verschillende mails heeft verstuurd naar de DSB , Inspectrum en de curatoren ,maar geen reactie toen heb ik weer gemaild want er moet toch wat gebeuren ,nou werd mij verteld door deze heer Nijman dat de DSB nog gewoon bestaat en dat er gewoon gestort kan worden. Maar wij hebben daar geen vertrouwen in omdat er geen banknummer meer is van de DSBbank hoe moet dit nou verder ,ik weet ook niet of een andere bank de lening overneemt maar het inspectrum dat is een apart soort mensen daar valt niet mee te praten.Kan iemand raad geven AUB.Moet er een advocaat aan te pas komen ?
De DSB heeft zelf fouten gemaakt met het stoppen van de automatische incasso wij hebben daar niet zo opgelet, er is ook geen enkele brief naar mijn zoon gestuurd van de DSB dat ze failliet zijn, alles was geblokkeerd van hun kant dus je kon ook zelf niets overmaken . Begin Januari kreeg mijn zoon een brief van inspectrum .Daar stond ook in dat ze al een paar brieven hebben verstuurd naar mijn zoon ,maar dat is beslist niet waar hij heeft niets ontvangen tot de eerste brief kwam van inspectrum
terwijl ik al verschillende mails heeft verstuurd naar de DSB , Inspectrum en de curatoren ,maar geen reactie toen heb ik weer gemaild want er moet toch wat gebeuren ,nou werd mij verteld door deze heer Nijman dat de DSB nog gewoon bestaat en dat er gewoon gestort kan worden. Maar wij hebben daar geen vertrouwen in omdat er geen banknummer meer is van de DSBbank hoe moet dit nou verder ,ik weet ook niet of een andere bank de lening overneemt maar het inspectrum dat is een apart soort mensen daar valt niet mee te praten.Kan iemand raad geven AUB.Moet er een advocaat aan te pas komen ?
-
- Contacteer:
Gezien de hoeveelheid nieuws die hierover is geweest, kan dit volgens mij algemeen bekend worden beschouwd.is ook geen enkele brief naar mijn zoon gestuurd van de DSB dat ze failliet zijn
De automatische incasso`s zijn inderdaad gestopt - maar in prinicpe stuurt men mensen die een lening hebben (in mijn geval een kleine PL) een brief met daarin "wij verzoeken u de betaling te hervatten, en opnieuw een machtiging af te geven".
Ik heb deze nooit gehad, maar 4 weken later had ik een herinnering - met nogmaals het nogal bot verwoorde verzoek voor betalen, en een machtiging.
Er is dus wel degelijk een banknummer vrij - en als je betalingsverplichting hebt - kom je daar niet onderuit door te zeggen "ik wist het niet".
Ik zou contact opnemen, om proberen zo snel mogelijk alles te regelen.