LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] intrum justitia - click and buy

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
abouvy1
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2011 20:19

intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door abouvy1 »

hallo allemaal,

ik heb vandaag een brief ontvangen van een duits incasso bureau over click and buy.
Dit ging over een bedrag van 17 euro waarbij nu administratiekosten van 51 zijn berekend. Ik heb nooit is van hun gehoord terwijl er staat dat ze me augustus 2010 hebben geprobeerd te bellen. Ik snap niet echt waarom ik nu pas een brief krijg over iets wat een jaar geleden is gebeurd. Weet iemand wat ik kan doen?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik heb nooit is van hun gehoord terwijl er staat dat ze me augustus 2010 hebben geprobeerd te bellen
Nou nou klinkt wel reuze solide... :mrgreen:

ik zou toch wel een brief schrijven dat je de vordering betwist en datr je niet meer zult reageren tot ze meer duidelijkheid verschaffen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Er zijn meer topics van click & buy..

lees die ook even door...

tommmmh
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2011 13:47

Re: intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door tommmmh »

Hallo,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van intrum justitia over clickandbuy. en snap er geen piep van.

Ik had een accound, deze is stop gezet omdat er 2,15 open stond. Deze wilde ik overmaken omdat ze het niet af konden schrijven. En het iban nummer klopte niet. dus heb ze ongeveer 6 keer een mail gestuurd, in het nederland duits en engels..... hier heb ik totaal geen reactie op gekregen! (en nogmaals.. 2,15 euro)
Nu moet ik een bedrag gaan over maken naar Intrum justitia Duitsland.... van 76,14 euro... Wat kan ik hier aan doen. Ik vind het rond uit schofterig!
Heeft iemand een tip?

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door mzuri »

Ja.

Er zijn meer topics van click & buy..

lees die ook even door...


Waarom kon die €2 niet af geschreven worden? Onvoldoende saldo? (die 'reden' wordt nogal eens aangegeven). Of administratief gestuntel van hen?

Maak die €2 nu netjes over naar Intrum, voeg kopietjes van je diverse schrijvens bij en zeg dat jij er alles aan gedaan hebt om ondanks de @#$ boekhouding van C & B betreffend bedrag zelf over te maken.
(je eigen bewoordingen gebruiken en dit alleen als het klopt natuurlijk en dat weet jij zelf)
Aangetekend versturen wordt vaak geadviseerd, als je dat jammergeld vindt, mail sturen en daarin vermelden dat je het ook per reguliere post verstuurd.

netcop
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2011 07:38

Re: intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door netcop »

Ik had een account van click and Buy, deze is nu vanuit hun zijde geblokkeerd, ze hebben bij mij op 23-12-2011 diverse betalingen af willen schrijven van bestellingen die ik niet heb gedaan totaal 80 eurie. Deze betalingen teruggeboekt getracht contact op te nemen met click and Buy, via mail standaard antwoord via telefoon niet te bereiken. Iemand een tip wat te doen ?

redwolf
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2009 17:30

Re: intrum justitia - click and buy

Ongelezen bericht door redwolf »

Click and buy zijn een stelletje oplichters die gelijk met incassoburo's dreigen. Ook ik heb met die gasten te maken gehad. Het ging om een betaling die ik deed via hun en die weer terug werd gestort. Gelijk €25,= incassokosten erbij gekregen. Toen een brief gestuurd met een mededeling over bewijzen die ik wilde zien, rapport voorwerk 2 en nog wat en sindsdien niks meer vernomen van deze club. Hun moeten bewijzen leveren, niet jij

Gesloten