LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intrum Justitia

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hkakes - stop met bellen.
Je hebt dan geen bewijs.

Stuur een brief , liefst aangetekend met handtekening retour, waarin je deze vordering afwijst, op grond van niet besteld te hebben.

Vermeld dat je al 3 maal telefonisch om bewijs hebt gevraagd - maar men dit niet kan produceren, wat een aanduiding is dat dit vals is.

Laat ze de rekening naar het aflever adres sturen.

Geef ook aan dat je alle bijgaande kosten op IJ en / of eiser verhaalt, on verband met onterechte acties van hun zijde.
Denk aan telefoonkosten, tijd, en porto/aangetekend kosten.

IJ is absoluut onzorgvuldig bezig - dat bewijzen de diverse topics op het Radar forum wel.

wegmetINTERUMJUSTITIA
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2009 18:16

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door wegmetINTERUMJUSTITIA »

Hallo allemaal,

Ik heb welliswaar niets in de "normale" zin met INCASSO BUROS te doen, maar ben onlangs de Dupe geworden van hun TERREUR.

Men heeft ( wegens een computerfout ) een rekening van mij naar INTERUM JUSTITIA gegeven.

Ik heb hun daarop gebeld en hun medegedeeld dat dit een fout is, ook de opdrachtgeven heeft zich bij mij ( na aandringen van mij ) telefoniesch verontschuldigd. Ondanks dat dit ongeloofelijke 7x telefooniesch aan INTERUM JUSTITIA is uitgelegd bleef men dagelijks TERREUR Telefoontjes plegen zonder dat men iets wist wat een van hun collegas al eerder was meegedeeld.

Daarbij waren die miepjes ook nog eens HONDSBRUTAAL ! Geen wonder, het zijn vast menssen die anders niets in hun leven hebben klaargespeeld en nu maar redenlijk kansloos proberen anderen te terroriseren.

Al om al is het een HOPENLOSE bende die ze wat mij betreft echt mogen oprollen. Weg ermee. Incassoburo...JA / INTERUM JUSTITIA ....NEEEEEE!!!

Ik ben de laatste die iets tegen incassoburos heeft. Als iemand iemand anders iets verschuldigd is prima, dan is dat de juste weg maar dit Dubieuze bedrijf houd er manieren en praktijken op na die niet humaan, netjes en conform de wet gaan.

Het zou mij niets verbazen als hun ook op illegale manieren trachten de menssen week te maken. Ik heb mijn mondje wel bij me, maar als je dit soort terreur bij ouderen of jonge onervaren menssen uitoefent veronzeker je ze heel snel, en zo verdienen die knakworsten van INTERUM JUSTITIA hun geld. het is simpleweg AFPERSING.

Als je kunt aantonen dat rekeningen WEL betaals zijn horen ze je met rust te laten totdat ze jou het tegendeel kunnen bewijzen en niet andersom. HUN HEBBEN DE BRENGPLICHT EN NIET JIJ !!! Dit zou daadwerkelijk in de wet verankert moeten worden zodat dubieuze illigale praktijkjes van menssen zoals INTERUM JUSTITIA afgelopen zijn.

Ik raad IEDEREEN aan die post of telefoon krijgt van deze onserieuze en dubieuze incasso-Boer, direkt de opdrachtgever te kontakteren en het met hun zelf netjes op te lossen. GA NIET IN op INTERUM JUSTITIA, als ze je eenmaal te grazen hebben laten ze niet meer los. Zodra je met hun regelingen sluit hang je aan ze vast en kun je niets meer met de eigenlijke partij doen.

Deze club moet in de kiem worden gesmoord en uitgerot zodat dit soort praktijken niet meer voor kunnen komen, echter zijn er denk ik eens voldoende wel serieuze en goed werkende Incassoburos in ons land die wel weten hoe je je te gedragen hebt.

mvg,

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een ding - doe NOOIT, maar dan ook NOOIT telefonisch zaken met dit soort jokers (tenzij je het kan opnemen).

Dit omdat je anders geen bewijs hebt - en in geval dat het uit de klauwen loopt, heb je niets.

Dewi2
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 aug 2009 08:54

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Dewi2 »

Vraagje...

Ik lees hier op t forum dat registratiekosten a 25 euro berekenen grote kul is. Ik heb een betalingsregeling lopen bij Intrum en zie dus ook die 25 euro erbij staan. Waarop beroep ik mij als ik zeg dat deze kosten onrechtmatig worden verhaald door hen?

Iets anders typisch, deze betalingsregeling loopt al even. Was benieuwd hoe lang ik nog in moest lossen en stuurde dus een mail naar Intrum met de vraag opheldering te geven. Was alleen vergeten in de mail mijn ref.nr. te vermelden. Vanochtend dus toch ook maar even gebeld. Hoorde ik (van een nog best vriendelijke dame) dat er nog een bedrag van 72,66 openstond. Dat het eigenlijk een hoger bedrag was maar dat de opdrachtgever (T-mobile) de rente niet had berekend dus zo'n 129 euro werd "kwijtgescholden".
Krijg ik vanmiddag toch nog reactie op die mail, waarin het bedrag incluis de rente wordt aangegeven!? Vreemd toch!?

Lutetia
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2009 19:52

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Lutetia »

Ook ik heb last van dit zeer onbeschofte incassobureau. Maar nu blijken ze het email adres van mijn vrouw te gebruiken om hun intimidaties kenbaar te maken. Dat email adres hebben zij nooit op normale wijze kunnen verkrijgen. Dat is volgens mij dus misbruik maken zoals bedoeld in de anti-spam wet. Als er meerdere mensen zijn die deze ervaring met Intrum Justitia hebben (dus mail ontvangen op een adres dat nooit aan IJ gegeven is door de eigenaar) kunnen we misschien een gezamenlijk een advocaat vinden die dit bedrijf voor de rechter wilt dagen.

John

PS: Mail me maar als je dit wat lijkt

fashionista
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jul 2009 12:12

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door fashionista »

Vanmorgen ontving ik een brief van Intrum met de volgende mededeling:

"U bent de gemaakte afspraak niet nagekomen. Onze deurwaarder zal binnenkort bij u langskomen om de dagvaardiging aan u te overhandigen."

Kort samengevat: ik had bij mijn energiemaatschap, de NEM, een eindafrekening gekregen van ca. 1259,- euro. Dit heb ik al eens eerder gepost. Volgens de NEM was het hun beleid dat álle openstaande vorderingen binnen 6 maanden betaald moeten worden. In mijn geval dus 1 x 259,- euro en 5 x 200,- euro. Omdat ik in de bijstand zit, is dit voor mij niet mogelijk. Dit heb ik meerdere malen aangegeven bij de NEM. Helaas zonder resultaat.

Het is mij gelukt om 1 x 259 euro over te maken, door domweg geen huur te betalen die maand. Daarna lukt het mij niet om nog verder aan de betalingsregeling bij de NEM te voldoen en uiteindelijk belandde het dossier bij Intrum Justitia.

Nadat ik in 4 dagen tijd 6 x gebeld was door IJ, heb ik uiteindelijk een betalingsregeling van 50,- euro in de maand afgesproken. IJ deed hierover heel moeilijk.
Toen mijn uitkering binnenkwam heb ik meteen 50,- euro overgemaakt naar IJ.

Resultaat: een week later krijg ik de mededeling dat ik binnenkort voor de rechter wordt gesleept, omdat ik mij niet aan de afspraken houd.

Mijn grote, ZEER GROTE, vraag is natuurlijk: wat moet ik mij daarbij voorstellen? wiens kant kiest een rechter bij een dergelijk geval? Is het aan te raden om een advocaat te nemen?

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Degene die de afspraken niet nakomt is meestal Intrum zelf.

Men zal proberen de gemaakte afspraken te ontkennen, maar als je alles zwart op wit hebt (schriftelijk) en ook een kopie van je eventuele brieven dan heb je bij de rechter niets te vrezen, de rechter kent Intrum zo langzamerhand wel en het zal niet de eerste keer (en al helemaal niet de laatste keer) zijn dat ze een zaak verliezen.

Overigens blijft het meestal bij dreigen, Intrum incasseert doorgaans voor bedrijven die hun zaakjes zelf niet op orde hebben en meestal laat men het zo ver niet komen, want ze weten best wel dat ze fout zitten.

Als je trouwens bang bent dat je niet weet wat je moet doen dan kun je voor advies naar de Rechtswinkel gaan, je hoeft geen dure advocaat of zoiets te nemen. (Zeker omdat je in de bijstand zit)

fashionista
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jul 2009 12:12

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door fashionista »

Nope, van die betalingsregeling van 50,- euro per maand heb ik nul komma niks zwart wit op papier, helaas. Daar had ik al een raar gevoel bij. De jongen waarmee ik de afspraak maakte (de enige sympatieke IJ medewerker die ik aan de lijn heb gehad, overigens...) deed er heel moeilijk over, omdat het zou kunnen dat de NEM niet akkoord ging met de betalingsregeling, zoals hij zei. Ik dacht dat dit bangmakerij was.

Ik heb het al nagevraagd bij Consuwijzer.nl en daar hoorde ik dat bedrijven je idd tot dit soort onrealistische betalingsregelingen kunnen dwingen.

Erg vreemd, want volgens mijn consulent bij het Loket Schuldhulpverlening (kunnen nog n half jaar niks voor me doen, vanwege achterstanden) kunnen schuldeisers maar op max 10% van je inkomen opeisen.
Hoe dat zat kon Consuwijzer.nl geen antwoord geven... :roll:

Kijk, dat ik al die openstaande bedragen moet betalen is duidelijk. Logisch. Dat wil ik ook graag doen. Wat ik wil weten is: kan een rechter mij dwingen, door verkoop van mijn bezittingen, omdat bedrag in ene keer te voldoen zoals NEM / IJ willen... Of kan een rechter ook mijn kant kiezen en NEM / IJ dwingen tot een normale betalingsregeling?

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Beste Fashionista,

Het beste dat je kunt doen is naar een bureau voor rechtshulp (wetswinkel o.i.d.) gaan en daar je probleem voorleggen, die kunnen je waarschijnlijk vertellen wat je kunt verwachten.

Wat Intrum zegt moet je niet serieus nemen, ze hebben een grote bek en het feit dat men de regeling destijds niet schriftelijk heeft willen bevestigen geeft al aan dat het amateurs zijn.

Dat jij je spullen moet verkopen voor een dergelijk bedrag denk ik niet, gezien je inkomen heb je gewoon recht op een regeling.

Zorg in ieder geval dat jij je afspraken (wel) nakomt zodat jou in ieder geval niets te verwijten valt. Dan kun je eventueel (als men toch probeert de rechter zover te krijgen om beslag te leggen) in ieder geval aantonen dat jij alles hebt gedaan wat binnen je macht lag om de schuld te voldoen. Doorgaans begrijpen rechters ook wel dat je geld nodig hebt om van te leven en dat je waarschijnlijk wel meer financiële verplichtingen hebt.

Jouw voordeel is dat zowel NEM als Intrum niet bepaald een goede reputatie (ook niet bij de rechterlijke macht) hebben en dat men echt niet alles zomaar aan zal nemen wat men beweerd.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Pavlova »

Beste fashionista,

Mocht je worden voor het gerecht worden gedaagd, dan zal de rechter geen uitspraak doen over een regeling, maar slechts beoordelen of de vordering terecht is of niet en een vonnis wijzen.

Verder voor wat betreft de stelling dat er slechts max. 10 % van een inkomen op bijstandsniveau kan worden opgeeist geldt alleen indien er beslag op je inkomen wordt gelegd en niet voor regelingen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Mocht je worden voor het gerecht worden gedaagd, dan zal de rechter geen uitspraak doen over een regeling, maar slechts beoordelen of de vordering terecht is of niet en een vonnis wijzen.
Er bestaat geen discussie over het al dan niet terecht zijn van de vordering. De (hoogte van de) vordering op zich wordt niet bestreden door Fashionista en Intrum zal wat dat betreft dan ook geen uitspraak van de rechter vragen. Het gaat er om dat de betalingsregeling niet door Intrum wordt nagekomen en men zal proberen de rechter te overtuigen dat Fashionista de afspraken niet is nagekomen.
Verder voor wat betreft de stelling dat er slechts max. 10 % van een inkomen op bijstandsniveau kan worden opgeeist geldt alleen indien er beslag op je inkomen wordt gelegd en niet voor regelingen.
Hoe dan ook, de rechter zal niet toestaan dat door de nieuwe regeling van Intrum Fashionista geen geld meer over heeft om van te leven.

Vragertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2009 19:13

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Vragertje »

Hey allen,

Kan iemand mij misschien adviseren?
In januari vorig jaar een eind afrekening gekregen van een energie leverancier.
Was enorm bedrag dus betalingsregeling afgesproken a 49 euro per maand.
Dit werd automatisch geincasseerd van mijn rekeningnummer, maar voorjaar van dit jaar is dat 2 maanden niet gelukt.
Normaal let ik daar op, maar door omstandigheden was ik minder alert.

Brief ontvangen dat het bedrag ineens betaald diende te worden, contact opgenomen en betalngsregeling kon hervat worden.
Werd weer een maand afgeschreven en vervolgens zag ik dat de maand daarna weer niet gelukt is, salaris komt 10 dagen later dan incasso-datum. Dus meteen van 2 maanden handmatig overgemaakt.

Krijg paar dagen later sms van IJ dat er een bedrag openstond vermeerd met incassokosten en dat deze binnen X dagen betaald moest worden.
Contact opgenomen met energie leverancier, die reageerden erg bot en verwezen mij terug naar IJ.
IJ verwees mij weer terug naar energieleverancier want ik had aangegeven dat naar mijn idee de betalingsregeling was hervat en ik had ook geen brief van energieleverancier ontvangen dat alles doorgestuurd zou worden naar incasso bureau.

Paar dagen later ontvang ik weer brief van IJ dat het bedrag voor 21 september betaald moet worden, anders zou alles doorgestuurd worden naar deurwaarder.

Heb nu resterende schuld betaald aan energieleverancier exclusief de incassokosten, ook al hadden die telefonisch aangegeven geen betalingen meer van mij te accepteren, ze verwijzen mij naar incassobureau.
Ondertussen kan ik mij beraden hoe dit aan te pakken,want ik vind dit echt belachelijk voor woorden. Dit kan toch niet zomaar?

librachick
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 sep 2009 11:04

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door librachick »

Ook ik heb met malafide terreur praktijken van intrum te maken zelfs met paar dingen.
Ik zit in schuldhulpverlening en naar mijn weten houdt de schuldhulpverlener zuidweg en partnes zich aan de regels.
Wat Intrum betreft heb ik eerlijk gezegt geen woorden voor.

Eerste zaak dat bij hun ligt is over zo'n puzzel maandblad, ik heb de eerste GRATIS proefeditie van Editie Enigma gekregen want mij werd verteld dat het net zo'n blad is als cosmo, flair, vriendin, noem maar paar van die leuke bladen op. De aanbieding was als ik hem binnen kreeg en het niks vond dat ik via de site van hunzelf het stop kon zetten, alles was gratis, en zette ik het abbonement voort moest ik (uiteraard) wat geld betalen, nou ik kreeg dat blad binnen en zag dat het vooral alleen van die prijspuzzeltjes waren, en ik vind zo'n maandblad dus niet leuk en heb het dus ook meteen afgezegt, het is echt zo'n leuk blad voor mensen die echt aktief puzzelen.
Alles was geregeld dacht ik, kreeg ook geen een tijdschrift van Editie Enigma binnen. Bijna een jaar later kreeg ik Intrum achter me aan, met brieven(soms 2 tegelijk) met dreiging dat ik dat maar moet betalen. Na veel gefax, gemail en gedreig dat ik de media en consumenten bond in ging schakelen, en tevens mn scheur open trok bij dat maandblad is uiteindelijk na maanden gezeik dossier gesloten... de laatste rekening die ik kreeg van intrum over deze zaak was verdrievoudigd van hoofdsom!!!

De andere zaken die voor juni bij hen liggen ligt bij schuldhulpverlener zuidweg&partners, daar bellen ze me met regelmaat over op(marketing terreur) en dan zeg ik bel zuidweg geen gebel meer naar mij toe.

Dan deze ik heb een rekening openstaan bij Oxxio, ik werd anderhalve week door een medewerkster van Intrum gebeld over die zaak en ik zei eind van de maand, begin volgende maand dat ik het bedrag over zou maken. Alles netjes lijkt me. Kreeg ook netjes een bevestiging maar tot datum 20 september 2009. Ik heb netjes terug gemaild dat de afspraak was dat ik eind van de maand begin volgende maand(kinder bijslag) de hoofdsom zou overmaken(intrum heeft totaal 75,- aan extra kosten berekend :shock: ) Nu is het geval dat mijn oma die in haar hele lijf kwaadaardige tumoren heeft in haar laatste levensfase zit, en ik daar meer mee bezig ben dan dat gedoe.
Maarrr nu komt ie!!! sinds afgelopen Maandag(21 September 2009) ben ik al 10 keer door intrum gebeld om de zaak oxxio. De eerste telefoniste legde ik uit dat mn oma op sterven lag en dat ik daar mee bezig was,Die dame die ik het had uitgelegd begreep het, en had er een notitie van gemaakt(zei ze)
Tevens stuurde ik ook(voor de zekerheid) een mail naar ze toe met de uitleg. maandag werd ik nog 2x gebeld en toen ze zich voorstelde en dat het om oxxio ging zei ik(bleef rustig) dat ik het al heb uitgelegd en dat ze anders zuidweg moeten bellen ofzo. Dinsdag Gisteren dus, ben ik 6x gebeld door die intrum, allemaal om dezelfde zaak, ik bleef rustig, maar de laatste ben ik echt tegen gaan schreeuwen dat ze eens in het systeem moeten kijken ipv mij tig keer lastig te gaan vallen, vandaag ben ik tot op heden maar een keer gebeld, wederom om Oxxio, en ik bleef rustig en vriendelijk en zei tegen het jongetje dat het IQ van de meeste medewerkers erg laag blijkt te zijn gezien ik nu totaal 10 keer ben gebeld, en dat ik aangifte ga doen wegens stalking, belaging en tereur. Zegt dat jochie 'wij willen ons geld gewoon hebben meer is het niet', dus ik meteen'Nee Oxxio krijgt hoofdsom, jullie kunnen er naar fluiten' zie jullie wel bij rechtbank.

Kijk ik heb zo mijn ervaringen met incassoburo's maar die intrum stalkt gewoon en vestigign finance heeft daar trouwens ook een handje van.

Royalflush
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Royalflush »

Lutetia schreef:Ook ik heb last van dit zeer onbeschofte incassobureau. Maar nu blijken ze het email adres van mijn vrouw te gebruiken om hun intimidaties kenbaar te maken. Dat email adres hebben zij nooit op normale wijze kunnen verkrijgen. Dat is volgens mij dus misbruik maken zoals bedoeld in de anti-spam wet. Als er meerdere mensen zijn die deze ervaring met Intrum Justitia hebben (dus mail ontvangen op een adres dat nooit aan IJ gegeven is door de eigenaar) kunnen we misschien een gezamenlijk een advocaat vinden die dit bedrijf voor de rechter wilt dagen.

John

PS: Mail me maar als je dit wat lijkt
Incassobureaus speuren vandaag de dag uitgebreid op zoekmachines als Google en Wieowie. Ook de "social networking" sites als Hyves, LinkedIn en Facebook worden afgestruind, op zoek naar gegevens.

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

't Is natuurlijk ook niet zo handig om je hele hebben en houden vindbaar te maken voor elke willekeurige derde. Iedereen zou eigenlijk zijn / haar Hyves-profielen e.d. moeten afschermen.

Bij sommige mensen staat zelfs een 06-nummer op het Hyves-profiel; geen wonder dat incassobureaus daar ook gebruik van gaan maken; je hebt het nummer immers zelf in de openbaarheid gebracht.

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Ad Verkaad schreef:'t Is natuurlijk ook niet zo handig om je hele hebben en houden vindbaar te maken voor elke willekeurige derde. Iedereen zou eigenlijk zijn / haar Hyves-profielen e.d. moeten afschermen.

Bij sommige mensen staat zelfs een 06-nummer op het Hyves-profiel; geen wonder dat incassobureaus daar ook gebruik van gaan maken; je hebt het nummer immers zelf in de openbaarheid gebracht.

Gewoon zorgen dat alleen je vrienden je pagina kunnen bekijken. Is zowiezo een goed plan, en natuurlijk niet zomaar iedereen klakkeloos toevoegen.

Royalflush
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Royalflush »

Nog een leuk citaatje van Intrums eigen website:

"Probleemloos kunnen grote volumes worden verwerkt en alle incasso activiteiten worden uitgevoerd volgens strikte gedragscodes en duidelijke ethische waarden."

Waarschijnlijk de gedragscodes uit het handvest van de Hell's Angels en de ethische waarden van ome Silvio uit Italië. Wat een giller. :mrgreen:

Roger38
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2009 18:06

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Roger38 »

Hier nog iemand die het aan de stok heeft met Intrum Justitia.

Vanaf Maart 2009 lig ik al overhoop met HCC, zie mijn bedrage in het topic over HCC hierover:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &hilit=hcc

Uiteindelijk van HCC mijn gelijk gekregen en de factuur is me kwijtgescholden.
Toch houd Intrum Justitia nu vast aan de vordering en rekent mij 62,83 euro te weten:
*Hoofdsom 24,75
*Rente 1,08
*Incassokosten 37,00

Ik heb ze al gemaild dat ik niet van plan ben dit bedrag te gaan betalen omdat HCC deze factuur ongeldig heeft verklaard.
Mag Intrum mij alsnog laten opdraaien voor de 37 euro incassokosten en de 1,08 euro rente? De fout lag in beginsel immers bij HCC en niet bij mij.

Ik ga Intrum vanavond een brief sturen met het bewijs dat HCC deze factuur ongeldig heeft verklaard en ik hun geen betaling meer schuldig ben. Is daarmee voor mij de kous af?

Ik lees hier trouwens schrikbarende verhalen over Intrum Justitia, zelfs dat mensen zo overstuur raken dat ze zelfmoord willen plegen.
Ook las ik hier iets dat een medewerker van Intrum Justitia gezegd zou hebben dat iemand haar lichaam maar moest gaan verkopen als ze de rekening niet kon betalen!!!!!!
Ik vind dit een zeer grof schandaal en hiermee overschrijd Intrum Justitia elke grens van het toelaatbare. Op zo'n manier ga je niet met mensen om.
Mensen met schulden hebben het al heel moeilijk, Intrum Justitia zet deze mensen nog meer onder druk door ze het mes aan de keel te zetten en financieel nog verder in de problemen te brengen.
Schandalig dat deze lui zo hun gang kunnen gaan...............

Royalflush
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Royalflush »

@ Roger

De factuur is ingetrokken, er bestaat dus geen vordering meer. Jij hoeft Intrum niets te betalen. Intrum zal met deze fout van HCC niet blij zijn, maar dat is een zaak tussen Intrum en HCC en daar heb jij niets mee te maken.

Roger38
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2009 18:06

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door Roger38 »

Royalflush schreef:@ Roger

De factuur is ingetrokken, er bestaat dus geen vordering meer. Jij hoeft Intrum niets te betalen. Intrum zal met deze fout van HCC niet blij zijn, maar dat is een zaak tussen Intrum en HCC en daar heb jij niets mee te maken.
Kan ik nog ergens een onderbouwing/bewijs op internet hierover vinden zodat ik Intrum Justitia hiermee kan confronteren als ze moeilijk gaan doen?
Ik wil die gasten namelijk overal een stapje mee voor zijn :wink:

Gesloten