LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kesteren medical factoring

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
bnc
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2008 02:08

Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door bnc »

September van dit jaar kreeg ik een rekening van de tandarts, via Kesteren medical factoring. Zoals altijd moet ik de originele rekening opsturen naar mijn verzekeraar en dat heb ik dus ook gedaan.
Normaal gesproken maak ik ook een kopie voor mijzelf en haal daarna de acceptgiro eraf. Acceptgiro er idd afgehaald, maar vergeten een kopie van de rekening te maken. En tot overmaat van ramp ook nog eens m'n acceptgiro kwijtgeraakt.
Helaas had ik de rekening al verstuurd naar de verzekeraar en kon de gegevens dus ook niet meer inkijken.

Stom, maar geen probleem dacht ik nog. Ik stuur een brief naar Kesteren met de vraag of zij mij een nieuwe rekening konden sturen met acceptgiro en dan zou ik alsnog kunnen betalen.
Maar tot op de dag van vandaag geen enkele reactie gehad!

U raadt het denk ik al, vandaag kreeg ik een aanmaning in de bus.
Ze beweren eerdere herinneringen te hebben verstuurd, maar sinds die 1e rekening en mijn brief naar hun heb ik nooit meer wat van ze gehoord. Geen enkele herinnering gehad!
Ik moet nu binnen 7 dagen 114,95 ophoesten, waarvan 75,20 hoofdkosten, 0,75 rente en 39,00 incassokosten. Duidelijk moge zijn dat ik het hier totaal niet mee eens ben.

Ik ben stom geweest door geen kopie te maken en ook nog eens de acceptgiro kwijt te raken, maar ik heb toch m'n best gedaan door te vragen om een nieuwe rekening zodat ik alsnog kon betalen.

Wat moet ik hier nu mee? Want volgens de aanmaning moet ik vóór a.s. woensdag betaald hebben? Hebben ze mooi gedaan, brief dateren op de 10e, de 13e ontvangen en dan nog maar een paar dagen overlaten om te proberen hun rotzooi op te ruimen.

Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen, maar om nu ineens met zoiets geconfronteerd te worden maakt me letterlijk en figuurlijk misselijk.

Met vriendelijke groet,

bnc

Dee2
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2008 18:39

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door Dee2 »

Het beste wat je kunt doen, ook al ben je je eerste factuur kwijt, is BELLEN. Er is mij verteld dat zij van elk gesprek een notitie maken, dus dan kunnen ze in ieder geval zien dat je gebeld hebt.

Zat zelf in een soortgelijke situatie en heb meteen gebeld, en kon nog gewoon een termijnregeling treffen, ook na die herinnering waarin je binnen 7 dagen moet betalen.

Wat wel zo is, is dat zij niet verplicht zijn je die herinnering te sturen. Dus houd daar rekening mee :)

Succes!!

beerh01
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 21:31

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door beerh01 »

Vandaag een rekening gekregen van een tandartsbehandeling in april 2008.Kesteren Medical Factoring verwijst in haar schrijven naar de vele wisselingen bij het declareren naar zorgverzekeringen. Totaalrekeningbedrag €1635,-.
Op de rekening stond ook een bedrag vermeld van € 310,- waarvan de behandeling bij mij niet bekend was. Per email bezwaar gemaakt bij Kesteren en tandartspraktijk tegen de late toezending. Vermeld dat niet wordt voldaan aan betalingstermijn. Als zij negen maanden de tijd nemen om een rekening te sturen kan ik ook de tijd nemen om te betalen.
Bovendien wordt me nu een flink bedrag aan belastingteruggave door de neus geboord.Temeer omdat ik in 2008 in aanmerking kwam voor aftrek buitengewone lasten.
Wie heeft ook slechte ervaringen met Kesteren uit Zetten en wat heb je vervolgens gedaan?

peppingo
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:13

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door peppingo »

Geachte heer/mevrouw L. v,d Bremer en S.Linschoten,

Ik ben op 08-09-2008 naar de tandarts geweest, bij een tandartsenpraktijk in Hoofddorp. Ik hoefde het bedrag niet te pinnen omdat mijn man ook meteen is geweest en samen boven de €100,00 uitkwamen.
Ik kreeg van jullie de eerste nota op 19-09-2008, de tweede nota op 24-09-2008 en de derde op 6-10-2008.
OP 03-11-2008 is de nota betaald.

Ik heb direct een declaratie formulier naar IZZ opgestuurd. Ik kreeg op een brief terug op 08-11-2008 dat het bedrag €64,20 al gedeclareerd was. Ik heb gelijk contact opgenomen met IZZ omdat ik het niet kon geloven en wilde weten wie het bedrag al gedeclareerd had. Er werd mij mede gedeeld dat van Kesteren het al op 17-09-2008 had gedeclareerd en het nog een keer geprobeerd had op 24-09-2008.
Ik heb de tandarts gebeld en die heeft contact opgenomen met jullie en het zou direct nog worden terug gestoord.
Op 20-11-2008 heb ik zelf contact met jullie opgenomen. Ik heb gesproken met Yvonne het hele verhaal uitgelegd en ik moest maar IZZ bellen om de declaratienummer en welke dag het gedeclareerd is en onder welke code. Daarna moest ik terug bellen het door geven en dan werd het direct overgemaakt. Nou IZZ wilde mij geen code geven wel de nummers. Ik heb direct terug gebeld en kreeg Rob aan de telefoon. Hij moest die codes hebben want zo makkelijk ging dat niet. Omdat jullie in een keer van IZZ een bedrag krijgen en dat het niet mogelijk is om geld teruggestoord te krijgen. Ik zei ik wil wel mijn €64,20 terug want dat is van MIJ en ik wil graag €15,00 administratie kosten er boven op want dat doen jullie ook gelijk als je niet meteen betaald.

- 21-11-2008 kreeg ik een brief van dhr of mw L. van den Bremer (dat staat namelijk niet onder aan de brief) met telefoonnummer 0488-488239. Moest ik ook nog een ander nummer bellen het 0888 nr. Ik meteen gebeld, omdat de brief niet klopte. Deze was aan mijn man gericht(het gaat om mij zelf). Er staat in de brief dat zijn declaratie is onderzocht.
L.van den Bremer was op vrijdag niet meer bereikbaar. Ik kreeg een medewerker aan de telefoon weer het verhaal uitgelegd, alle nummers weer doorgegeven en ik kreeg weer het verhaal van IZZ. Maar het werd zo spoedig mogelijk overgemaakt.

Weer de tandarts gebeld. Die hebben jullie ook weer gebeld. Het werd zo spoedig mogelijk terug gestoord.

- 19-12-2008 heb ik Ruud gesproken. Ik vroeg of ik L.v.d. Bremer kon spreken. Was niet bekend, waarschijnlijk van een andere afdeling en kon niet worden doorverbonden. Weer alles uitgelegd. Die merkte op dat er al veel correspondentie over is en dat er tot nu toe niets aangedaan is en zou het doorsturen naar de des betreffende persoon met spoed. Ruud is de enige die me correct te woord heeft gestaan en er iets mee doet!!!!

- 20-12-2008 krijg ik en mijn man een brief van S.Linschoten, dat de factuur van 06-10-2008 komt te vervallen en dat we de factuurdatum van 19-09-2008 mogen handhaven. De betaling wordt door jullie op de juiste factuur geboekt. Hebt u beide facturen voldaan dan ontvangt u het bedrag eenmaal retour. WANNEER!!!!!!!

- 22-12-2008 Er werd gebeld naar mij, maar ik was niet in de gelegenheid om mijn mobiel op te nemen, dus werd mijn man gebeld. Met de vraag of de specificatie kon worden opgestuurd. Ik weet niet maar die nummers staan al vanaf 20-11-2008/ 21-11-2008/19-12-2008 en 20-12-2008 in het systeem bij jullie. Volgens de medewerkster konden jullie daar niets mee. Nou die nummers die ik al telefonisch doorgegeven heb, staan ook het specificatie formulier van IZZ.

- 02-01-2009 ik en mijn man kregen een brief van S.Linschoten, dat de factuur met facatuurdatum 24-09-2008 ten onrechte is verzonden. De betaling wordt door jullie op de juiste factuur geboekt. Hebt u beide facturen voldaan dan ontvangt u het bedrag eenmaal retour. WANNEER!!!!!!!
Ik beschouw de brief maar dat jullie er toch mee bezig zijn. Alleen lezen is erg moeilijk. Het is de omgekeerde wereld.


Ik vind het echt belachelijk voor woorden dat het zo lang moet duren voor dat ik mijn €64,20 terug kan krijgen. Het is bij jullie ook best een bende. Er staat van alles in het systeem en er wordt steeds gezegd dat het zo spoedig mogelijk wordt terug gestuurd. Smoesjes hebben jullie ook genoeg. Het ligt aan de boekhouder, het is lastig om op rekening nr en op declaratie nummers het terug te vinden omdat IZZ in een keer een enorm bedrag stoort en noem maar op.


Geld invorderen kunnen jullie onwijs goed plus daar bovenop nog administratie kosten.
Terug vorderen kunnen jullie heeel erg slecht. Ik kan niet zeggen hup €15,00 erboven op plus alle telefoon kosten. €64,20 heb ik al onderhand verbeld omdat ik steeds langer als 20 minuten in de wacht heb gestaan en dan nog de gespreken die ik gevoerd heb.
De telefoonnummers onderaan de brief die je dan moet bellen, krijg je een bandje dat het nummer overbelast is en dat je het 088 nr maar moet bellen.
Het is ook nogal slordig om het aan mijn man te richtten als het om mw gaat ( nog zacht uitgedrukt).


IK HOOP DAT IK NU SPOEDIG EN HEEL SNEL MIJN €64,20 TERUG KAN KRIJGEN , WANT HET IS MIJN GELD.

Ik wacht op een reactie van jullie.

Hoogachtend,

Mw Pepping

beerh01
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 21:31

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door beerh01 »

Het zou goed zijnals het tv programma ens aandacht zou schenken aan de praktijken van dit soort admi. kantoren.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Beer, dat bedrag kun je met de belastingen weer in orde maken. Als je dasar recht op hebt, kan je dat nog na 5 jaar declareren.

Maar mijn tandarts heeft ook alle banden met van Kesteren verbroken, wegens wanbeleid van die laatste.

Hoe zou dat toch komen, en waarom doet niemand er wat aan. Ze horen wat mij betreft nu thuis in hetzelfde bedenkelijke rijtje, waar ookintrum justitia bij mij staat: lompe boeren.

frans5
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2005 21:17

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door frans5 »

Vandaag een factuur gekregen van rekencentrum kesteren en mij verschrikkelijk gestoord aan de betalingsvoorwaarden op de achterkant van de factuur als je niet binnen 28 dagen betaald kunnen ze zonder ingebreke stelling de vordering uit handen geven met een minimale opslag van 41 euro dat is balen als je een keer 3 weken op vakantie gaat of iets langer.

de ellende is dat je zorgverlener zomaar een kontrakt met kesteren aangaat en dat je dit zo maar mag slikken

ik vraag mij af of zulke betalingsvoorwaarden zo wie zo wel mogen is het sturen van een herrinnering niet verplicht ??

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

zonder meer 41 euro erop zetten, kan en mag niet. Dan zou je oorspronkelijke rekening minimaal 273 euro moeten zijn, om dat te rechtvaardigen. Als redelijk en billijk wordt 15 procent van de hoofdsom gezien, plus eventueel btw. Dat is een flinke behandeling. Voor een simpele controle kan dat bedrag niet gerekend worden.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door antonh »

Die in Kesteren zijn zo stom als het achtereind van een varken.
Wij hebben lang problemen gehad om de juiste voor namen op de rekeningen te krijgen.
Wij gaan met drie personen naar de zelfde tandarts.
Hij belde en gaf aan dat er verkeerde voor namen op de rekening stonden.
Geen verandering in te krijgen.
De verzekering deed er moeilijk over en terecht.
Ik betaalde geen rekening die uit Kesteren kwam.
Want de rekeningen waren gewoon fout.
Kesteren maakte de fouten aantoonbaar en niet de tandarts.
En te bereiken zijn ze niet, heb het 2x geprobeerd telefonisch.
Daarna een brief gestuurd waar ze niet op reageerden.
We hebben een incasso gehad, niet betaald en toen wilde ze door zetten met een deurwaarder en rechtzaak.
Maar dat ging mijn tandarts te ver en is gewoon weg gegaan bij die gekken.

bjv
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2009 16:25

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door bjv »

onvoorstelbaar wat een bedrijf: ik ontvang op 31 dec een aanmaning met incassokosten over een nota die op 22 dec is betaald door mijn verzekeraar. Op 2 jan gebeld en krijg de mededeling dat ik niet moet betalen. Tevens op die dag een e-mail gestuurd. Op 12 januari valt een nieuwe incassobrief binnen. Opnieuw een e-mail de deur uit maar reaktie ho maar. gedurende drie dagen denk ik zo´n half uur per dag aan de telefoon gehangen maar nee hoor, te druk, je wordt niet te woord gestaan. vandaag 2 x geprobeerd een fax te sturen : wordt niet ontvnagen door hun. Wat moet je nog meer doen om ze te bereiken ? ben benieuwd naar hun nieuiwe stap.

pieterman44
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2009 20:18

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door pieterman44 »

Een zooitje is het daar.
Ik ben op 22-09 naar de tandarts geweest en kreeg daar een rekening van met acceptgiro die ik altijd direct doorstuur naar mijn zorgverzekeraar.
Van hun kreeg ik te horen dat het reeds gedeclareerd was. Dit proberen uit te leggen aan kesteren maar helaas is dat niet mogelijk. Mijn tandarts ook nog geraadpleegd en die melde mij dat hij door dit soort fouten druk bezig was om een ander bedrijf te vinden die de declaraties voor hem gaat verzorgen.
Na veel heen en weer bellen en betalingsdata en kenmerk te hebben doorgegeven dacht ik eindelijk ervan af te wezen.
Niets is minder waar er kwam een betalingsherinnering dus het hele riedeltje begon weer van voor af aan. Nogmaals contact opgenomen met de zorgverzekeraar en die beloofde mij om zelf met kesteren contact op te nemen om dit probleem uit de wereld te helpen. Dit moet hij zowiezo meerdere malen per week doen.
Blij dat het nu eindelijk opgelost zou worden ben ik de feestdagen ingegaan.
Helaas deze week WEER een herinnering . Nu maar direct de zorgverzekeraar gebeld.
Ik hoop dat er een einde komt aan deze waanzin.
Is het trouwens noodzakelijk om nog te reageren op betalingsherinneringen als deze al betaald zijn ?

Voor iedereen met hetzelfde probleem
Heel VEEL geduld toegewenst

jeangrooters
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:22

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door jeangrooters »

Ook ik heb een slechte ervaring met van kesteren medical facturering,
vanaf augustus 2008 ben ik al bezig om een bedrag van inmiddels 483,76 terug te krijgen en wordt lekker aan het lijntje gehouden door hun.
Heb 3x per week wel gebeld en dan hang je gemiddeld een 45 minuten aan de lijn eer dat je een medewerker krijgt en dat heeft toch zeker tot aan januari 2009 geduurd omdat ze daarna naar amersfoort zijn verhuisd en een andere telefooncentrale hebben waar je eerst een telefoniste aan de lijn krijgt en daarna nogmaals weer doorverbonden wordt, en een 20 minuten aan de lijn hangt voor de incasdso afdeling die je daarna een heerlijk verhaal ophangt dat het geld inmiddels is gestort en je het na een maand gek genoeg nog steeds niet op je rekening terugvindt.
Ze zijn een ster in leugens ophangen, eb vinden dat er zeker een uitzending aan gewijd mag worden om dit bedrijf eens goed in de koude douche te laten belanden.
Als het om een betaling aan hun gaat staan ze direct oop hoge poten met een brief klaar, en als jij een berichtje per e-mail stuurt kan je fluiten naar een reactie van hun kant.
Gewoonweg schandelijk zo een bedrijf te kunnen runnen.

akloosterman
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:02

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door akloosterman »

Vorig jaar een erg slechte ervaring gehad met Kesteren. Ik plaats even de 2 mailtjes die ik hen gestuurd heb. Die zeggen genoeg. Ook van mijn tandarts hoorde ik dat het erg slecht gesteld is met de service en bereikbaarheid van Kesteren. Onbegrijpelijk hoe je zo een bedrijf kunt runnen. Wat een vreselijke ergernis en ze zijn telefonisch ook niet te bereiken. Mijn tandarts zit gelukkig niet meer bij Kesteren, maar bij Fa-Med.

1e mail: 17 oktober 2008
Geachte medewerker,

Jullie telefonisch bereiken heb ik inmiddels opgegeven. Ik heb 11 en 33 minuten aan de lijn gehangen, maar helaas tevergeefs.
Overbodig om te melden dat dat tot grote ergernis leidt. Dit is te gek voor woorden. Ik hoop dan maar dat dit wel lukt.

Het gaat over het volgende. Ik heb vandaag een betalingsherinnering ontvangen voor een declaratie met nummer ....................... ten
bedrage van € 258,56 van Orodent Leeuwarden bv te Leeuwarden. Ik heb deze declaratie nooit ontvangen en zou graag een
nieuw origineel van deze nota willen ontvangen. Ik wacht met betalen totdat ik dit in huis heb en zeker weet dat alles klopt. Dit
vooral vanwege het feit dat ik niet bekend ben met Orodent Leeuwarden bv.
Uiteraard kunt u mij de nota ook via de e-mail doen toekomen.

Ik hoop zo spoedig mogelijk iets te vernemen, want ik wil vermijden dat er extra kosten en rente door u aan mij berekend wordt.
Ik heb mijn best gedaan, dacht ik zo. Jullie slechte bereikbaarheid zou een punt van aandacht moeten zijn, is mijn bescheiden meningen.

Met vriendelijke groeten,


2e mail: 21 oktober 2008

Geachte medewerker,

In navolging op mijn mail van vrijdag 17 oktober j.l., waarin ik gevraagd heb om een nieuw origineel van nota .......................,
deel ik u mede dat ik nog niets van u ontvangen heb. Ook vandaag zat het niet bij de post.
Daarom stel ik jullie hierbij in gebreke. Ik zal dan ook niet bijkomende extra kosten en rente gaan betalen. Ik betaal uitsluitend
het notabedrag van € 258,56, maar niet op basis van de door u gezonden betalingsherinnering. Ik heb u al medegedeeld dat ik
zal betalen nadat ik de nota ontvangen en goedgekeurd heb.

Verder wil ik u zeggen dat ik mijn tandarts gebeld heb en dat ik van hen ook vernomen heb dat jullie bekend staan om jullie slechte
bereikbaarheid. Niet iets om trots op te zijn, lijkt me zo. Zij maken momenteel ook geen gebruik meer van jullie "diensten", hetgeen
ik mij levendig kan voorstellen.
Ik reken op een reactie op deze mail. Mocht dat niet het geval zijn, dan zie ik mij genoodzaakt om andere instanties van jullie slechte
dienstverlening op de hoogte te stellen.
Ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Voor uw medewerking alvast dank.

Met vriendelijke (nog wel) groeten,

----------------------------------------------------------------------------

Uiteindelijk een kopie ontvangen, maar wat een vreselijk slecht bedrijf. Wat mij betreft rijp voor een ijskoude douche.

Windhond
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:05

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door Windhond »

Wij hebben ook problemen gehad met Kesteren medical factoring.
Het gaat over de termijn van betalen. De rekeningen komen soms ruim een week later dan factuurdatum enz. Hierdoor verkort de betalingtermijn, met gevolg, problemen verwerking verzekering en uiteraard met betaling. Een redelijk bedrag lukt wel om zelf te betalen. maar wanneer het in de duizenden loopt???. Brieven verzonden naar Kesteren om de betalingsvoorwaarden zoals die zijn gedeponeerd bij de rechtbank." Aangetekende brieven met antwoord retour 2x---- verzonden. U raadt het al geen reactie. De volgende stap geklaagd bij de tandarts. Dat hielp beter want Kesteren ----- stuurt mij geen rekening meer. Verandering van Boekhoudfirma??????
[/b]

gusto442
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:28

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door gusto442 »

Ik heb niets dan problemen gehad met Kesteren. Het zijn een stelletje leugenaars die inderdaad bij het minste of geringste een incassobureau (overigens Kesteren incasso). Op deze manier spelen ze hun debiteurenbewaking op een lucratief betaalde wijze door naar zichzelf. Of je nu een telefoonnotitie hebt, een brief hebt gestuurd...hun motto is: wij maken geen fouten, dus moet u gewoon betalen. Ik ben blij dat mijn tandarts ze eruit heeft geflikkerd omdat hij werd overspeold met klachten door zijn eigen cliënten. Aanpakken dit soort bedrijven.

meestergg
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2006 15:08

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door meestergg »

Ik krijg al enige jaren de incasso's van van Kesteren maar ik heb nooit problemen gehad, aleen degene die ik zelf veroorzaakte door een acceptgiro dubbel te betalen, maar na 1 telefoontje kreeg ik het dubbel
betaalde zo weer terug gestortl

pkverhoog
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:38

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door pkverhoog »

Zeer slechte bereikbaarheid. Vandaag wordt de helft van de belpogingen wegens drukte door de computer afgebroken. En als je er al doorheen komt en wordt doorverbonden met een volgende 'deskundige' is het wachten niet lang meer, maar eindeloos.
En dat allemaal om een betalingsherinnering voor een nota die Zorg en Zekerheid allang aan Kesteren heeft betaald. Het wordt allemaal dik opgezet met herinneringen en termijnen terwijl ze zelf fout zitten. En dan laten ze je voor de tijd en kosten opdraaien. Ze kunnen beter wat geld uitgeven aan extra (bekwame) medewerkers.

Bypa

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door Bypa »

17 oktober 2008: naar de tandarts. Ontving rekening op 31 oktober 2008, te betalen voor 27 november 2008.

14 november 2008: afrekenspecificatie van mijn zorgverzekeraar. Kortom: alles in orde.

10 december 2008: herinnering van Van Kesteren.
Op 15 december 2008 een e-mail gestuurd omdat zij telefonisch onbereikbaar zijn, met uitleg over de kwestie.
Kreeg op 29 december 2008 antwoord: "Helaas kunnen wij de betaling van uw zorgverzekeraar niet vinden, zou u hun uitkeringsspecificatie aangaande de betaling kunnen toezenden?"

7 januari 2009: aanmaning ontvangen.
Heb op 10 januari een brief geschreven en kopie betalingsspecificatie van mijn zorgverzekeraar plus de originele herinnering en aanmaning van Van Kesteren bijgevoegd. In de brief verzoek ik Van Kesteren om contact op te nemen met mijn zorgvezekeraar. Dat heb ik op 19 januari 2009 zelf gedaan om zeker te zijn. Mijn zorgverzekeraar wist mij te vertellen dat de nota op 15 november 2008 is betaald.

Vandaag, 23 januari 2009: laatste aanmaning voor dagvaarding ontvangen!
Van Kesteren gebeld. Na 15 minuten wachten eindelijk contact. De vrouw aan de lijn kon mij niet helpen omdat zij niet in het juiste systeem kan en het is al laat en er is een enorme wachtrij, dus u wordt hoe dan ook vandaag niet geholpen. "Belt u uw zorgvezekeraar eens", wist zij nog uit te brengen...

Maar dat had ik al gedaan.

Alleen de laatste zin van de aanmaning geeft mij nog hoop: "Bij uitblijven van betaling zullen wij uw zorgverlener adviseren u niet langer op rekening te behandelen." Als zij dat kunnen, dan kunnen zij dus ook contact opnemen met mijn zorgvezekeraar...

En dat allemaal omdat Van Kesteren de betaling niet kan vinden... Laat Van Kesteren haar factureringssysteem eens verbeteren in plaats van zo wild om zich heen te slaan. Zelfs als je een brief met bewijs stuurt blijven zij je achtervolgen.

Ik ga maandag 26 januari 2009 naar mijn tandarts om het daar te bespreken. Leidt dat tot niets dan laat ik het voorkomen, want ik ben helemaal klaar met deze club! Zij sturen slechts aanmaningen met dreigende taal, maar brieven lezen of de boel uitzoeken doen ze niet. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.

Het lijkt mij wijs als Van Kesteren eens door Radar wordt benaderd voor opheldering.
Laatst gewijzigd door Bypa op 23 jan 2009 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.

chrislbr
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 17:08

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door chrislbr »

Op 9 dec 2008 een betalingsherinnering van een declaratie van 30 okt 2008. Deze declaratie nooit ontvangen. Na telefonisch contact (eindeloos wachten!) de belofte een nieuwe declaratie te sturen. Hoefde de declaratie nu nog niet te betalen. Niets ontvangen. Na veertien dagen opnieuw gebeld (wachten maar weer!), nadat ik de declaratie maar vast had betaald ivm de belastingteruggaaf. Nu weer toezegging dat ik de declaratie zou krijgen en inderdaad nu eindelijk de declaratie. Conclusie: door hun fout hoge telefoonkosten door het 08888-nummer.

wilmaph
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 17:48

Re: Kesteren medical factoring

Ongelezen bericht door wilmaph »

Neem contact op met je tandarts en klaag over het servicebureau Kesteren. Als de tandarts veel klachten krijgt over het servicebureau komt hij/zij misschien tot de conclusie om zelf te gaan declareren.

Er zijn veel zorgverleners die problemen hebben met servicebureaus en ze gaan dan zelf declareren.

Gesloten