Ik woon hier op dit adres ruim 4 jaar en kreeg vaak post van vorige bewoners,
die ik ook netjes bewaarde en eens per maand doorstuurde naar de vorige bewoners. Dit heb ik een 2 jaar volgehouden. En krijg dan ook geen post meer van vorige bewoners.
Maar wat schets mijn verbasing vorige week kreeg ik een brief van Lindorff,
doordat ik niet echt naar de adressering keek heb ik hem open gemaakt.
Ik schrok in eerste instantie maar gelukkig het was niet mijn naam die erop stand maar wel mijn adres. De naam kende ik niet dus die heeft hier waarschijnlijk een jaar of 10 eerder hier gewoond.
Het bijkt nu dat je zelfs 10% korting kan krijgen op je vordering als je betaald via de website eenvoudigbetalen.nl betaald.
Wat zijn ze toch coulant he, niet dus
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] korting bij Lindorff
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: korting bij Lindorff
Tja,
zal wel om een opgekochte vordering gaan (al dan niet verjaard)...
Gewoon weggooien - is niet voor u bestemd, kunnen ze u dus ook niet op aanspreken.
Eventuele vervolgbrieven retour afzender met "reeds 10 jaar geleden verhuisd" of iets van dien aard er op.
zal wel om een opgekochte vordering gaan (al dan niet verjaard)...
Gewoon weggooien - is niet voor u bestemd, kunnen ze u dus ook niet op aanspreken.
Eventuele vervolgbrieven retour afzender met "reeds 10 jaar geleden verhuisd" of iets van dien aard er op.
Re: korting bij Lindorff
Niet weggooien dus maar opnieuw op de bus doen met 'afzender retour, onbekend op dit adres'.