LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laser na 11 jaar nog

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
vrouw-34

Laser na 11 jaar nog

Ongelezen bericht door vrouw-34 »

hallo forum leden,

Ik lees al een poosje mee en hoewel er veel gepost is over Laser Services weet ik niet goed wat ik doen moet dus ik ga jullie het even voorleggen.

een paar weken geleden hebben wij onze bkr gegevens opgevraagd en toen stond ik raar te kijken dat er een a3 codering was van Laser uit 2002.

mijn man heeft in het jaar 2000 een computer gekocht bij megapool en betaald via primeline.
door arbeidsongeschiktheid in 2001-2002 kwamen we even in de financiële problemen en heb toen met Laser een betaalafspraak gemaakt. na een poosje ontving ik een brief dat ik nog 2700 euro moest betalen.
ik ging in protest want dit bedrag klopte zeker niet.
op mijn brief destijds heb ik niets meer gehoord en de jaren verstreken.

in kreeg ik plots een brief van Transfair inzake laser dat ik 2900 moest betalen.
ik heb geantwoord dat ik het niet eens ben en verder zaken doe met Laser bv

2 weken later stond er een man van vestiging finance voor de deur die een beetje imponerend tegen mijn man deed alsof hij even geld kwam halen voor Laser dus mijn man zei ik zal mijn vrouw bellen want ik weet niets van geld, dat vond deze man al onzin want het staat op de naam van mijn man.
hij vroeg of ie binnen mocht komen waarop mijn man nee zei en is toen gelukkig mij gaan bellen.
ik heb gezegd dat hij hem gewoon weg moest sturen want dit soort praktijken zijn helemaal walgelijk.
dat heeft ie gedaan en de man zei dan leggen we wel beslag op je loon.
helaas was ik er niet want ik had hem vierkant uitgelachen uiteraard.
en het was weer lang rustig.

eind 2011 kreeg ik plots een brief van een deurwaarder.
ik ben gelijk gaan bellen want met een deurwaarder ga ik uiteraard wel in discussie.
deze man zei zoekt u alles nog even op wat u vinden kan en maakt u zich niet zo druk want ik ging uit me lint.
ik ben gaan spitten en heb ook de bank gebeld maar zaken van 2000 tot 2003 zijn al niet terug te vinden.
dus dit heb ik deze man gemeld en niets meer gehoord.

daarna heb ik nog een brief van vesting finance of ik ze wilde bellen inzake wehkamp.
Raar dacht ik al want ik heb niets met wehkamp maar dit was blijkbaar een lokkertje zodat ik belde want het ging toch om laser.
daarna kwam een brief dat ze akkoord gingen met mijn betalingsvoorstel van 175,- pm.
toen heb ik Laser gebeld dat ze met contracten en bewijzen moeten komen want ik ga alleen betalen na een gerechtelijke uitspraak en dat ze ons verder met rust moeten laten.

ze stuurde een kopie contract op welke klopte want we waren ooit zo dom die pc op afbetaling te kopen
en een lijstje met betalingen en achterstanden welke volledig bedacht is in mijn ogen want dan zou ik vanaf 1 maand na de aankoop al niets meer betaald hebben.

ik heb ze dit geschreven en verzocht om een rechtszaak te starten want via dreigementen en incassobureaus gaan ze van mij niets krijgen.
ik zal het bedrag alleen voldoen als een rechter dit beslist.

andere post heb ik gewoon ongeopend retour gestuurd. en deurwaarders heb ik nog steeds niet gehoord.

maar nu dus die bkr codering....
ik heb bkr geschreven en hun zeggen dat Laser het alleen af kan melden.
ik denk niet dat ze dit zullen doen en voor die geschillencommissie van bkr moet je stukken hebben
en ik heb niets dus wat moet ik nou doen want volgens mijn blijft dit dus eeuwig staan

ArneLH
Contacteer:

Re: Laser na 11 jaar nog

Ongelezen bericht door ArneLH »

vrouw-34 schreef:hallo forum leden,

Ik lees al een poosje mee en hoewel er veel gepost is over Laser Services weet ik niet goed wat ik doen moet dus ik ga jullie het even voorleggen.

een paar weken geleden hebben wij onze bkr gegevens opgevraagd en toen stond ik raar te kijken dat er een a3 codering was van Laser uit 2002.

mijn man heeft in het jaar 2000 een computer gekocht bij megapool en betaald via primeline.
door arbeidsongeschiktheid in 2001-2002 kwamen we even in de financiële problemen en heb toen met Laser een betaalafspraak gemaakt. na een poosje ontving ik een brief dat ik nog 2700 euro moest betalen.
ik ging in protest want dit bedrag klopte zeker niet.
op mijn brief destijds heb ik niets meer gehoord en de jaren verstreken.

in kreeg ik plots een brief van Transfair inzake laser dat ik 2900 moest betalen.
ik heb geantwoord dat ik het niet eens ben en verder zaken doe met Laser bv

2 weken later stond er een man van vestiging finance voor de deur die een beetje imponerend tegen mijn man deed alsof hij even geld kwam halen voor Laser dus mijn man zei ik zal mijn vrouw bellen want ik weet niets van geld, dat vond deze man al onzin want het staat op de naam van mijn man.
hij vroeg of ie binnen mocht komen waarop mijn man nee zei en is toen gelukkig mij gaan bellen.
ik heb gezegd dat hij hem gewoon weg moest sturen want dit soort praktijken zijn helemaal walgelijk.
dat heeft ie gedaan en de man zei dan leggen we wel beslag op je loon.
helaas was ik er niet want ik had hem vierkant uitgelachen uiteraard.
en het was weer lang rustig.

eind 2011 kreeg ik plots een brief van een deurwaarder.
ik ben gelijk gaan bellen want met een deurwaarder ga ik uiteraard wel in discussie.
deze man zei zoekt u alles nog even op wat u vinden kan en maakt u zich niet zo druk want ik ging uit me lint.
ik ben gaan spitten en heb ook de bank gebeld maar zaken van 2000 tot 2003 zijn al niet terug te vinden.
dus dit heb ik deze man gemeld en niets meer gehoord.

daarna heb ik nog een brief van vesting finance of ik ze wilde bellen inzake wehkamp.
Raar dacht ik al want ik heb niets met wehkamp maar dit was blijkbaar een lokkertje zodat ik belde want het ging toch om laser.
daarna kwam een brief dat ze akkoord gingen met mijn betalingsvoorstel van 175,- pm.
toen heb ik Laser gebeld dat ze met contracten en bewijzen moeten komen want ik ga alleen betalen na een gerechtelijke uitspraak en dat ze ons verder met rust moeten laten.

ze stuurde een kopie contract op welke klopte want we waren ooit zo dom die pc op afbetaling te kopen
en een lijstje met betalingen en achterstanden welke volledig bedacht is in mijn ogen want dan zou ik vanaf 1 maand na de aankoop al niets meer betaald hebben.

ik heb ze dit geschreven en verzocht om een rechtszaak te starten want via dreigementen en incassobureaus gaan ze van mij niets krijgen.
ik zal het bedrag alleen voldoen als een rechter dit beslist.

andere post heb ik gewoon ongeopend retour gestuurd. en deurwaarders heb ik nog steeds niet gehoord.

maar nu dus die bkr codering....
ik heb bkr geschreven en hun zeggen dat Laser het alleen af kan melden.
ik denk niet dat ze dit zullen doen en voor die geschillencommissie van bkr moet je stukken hebben
en ik heb niets dus wat moet ik nou doen want volgens mijn blijft dit dus eeuwig staan
Je begrijpt dat jij zult moeten bewijzen dat je hebt betaald?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Lastig....als u iedereen steeds wegstuurt, alles ontkent en verder niets doet.
U heeft niets bewaard maar weet wel heel goed dat er van de vordering niets klopt? Gaat een leuke worden want degene die geld van u wil kan dat dus wel. Als de zaak hoog gespeeld gaat worden weet ik de uitslag al:
U gaat betalen.

vrouw-34

ik heb alleen incassobureaus weggestuurd en bij laser gevraagd om stukken die hun niet stuurde.

in 2002 heb ik volledig alle schulden geregeld die er open stonden via mijn werkgever door 40 uur te gaan werken en mijn werkgever heeft ze in 1 keer betaald waarna ik bij hem 1 bedrag op mijn salaris inleverde.

Arne LH
dus als u een brief krijgt met een bedrag uit 2003 kunt u zo een bankafschrift pakken?
ik niet, dit behoor je 5 jaar te bewaren en als ik ze had verwacht had ik ze echt wel bewaard
maar had niets meer van ze vernomen dus was afgedaan dacht ik

vrouw-34

Trollen Webcare schreef:
dhc schreef:Lastig....als u iedereen steeds wegstuurt, alles ontkent en verder niets doet.
U heeft niets bewaard maar weet wel heel goed dat er van de vordering niets klopt? Gaat een leuke worden want degene die geld van u wil kan dat dus wel. Als de zaak hoog gespeeld gaat worden weet ik de uitslag al:
U gaat betalen.
dhc is vanavond weer terug naar de inrichting niets van aantrekken hoor die man kan alleen maar nonsens
schrijven en praten.
haha had tijdens het meelezen misschien ook beter op de namen moeten letten

Moedt

Ongelezen bericht door Moedt »

vrouw-34 schreef:
in 2002 heb ik volledig alle schulden geregeld die er open stonden via mijn werkgever door 40 uur te gaan werken en mijn werkgever heeft ze in 1 keer betaald waarna ik bij hem 1 bedrag op mijn salaris inleverde.
Misschien heeft die werkgever nog bewijs?

vrouw-34

Moedt schreef:
vrouw-34 schreef:
Helaas is deze man overleden in 2005 en het bedrijf is niet voortgezet

Moedt

vrouw-34 schreef:
Moedt schreef:
vrouw-34 schreef:
Helaas is deze man overleden in 2005 en het bedrijf is niet voortgezet
Jammer, misschien heb je hier iets aan:

http://www.vraagwijzerweert.nl/vragen/verjaring.htm

vrouw-34

Jammer, misschien heb je hier iets aan:

http://www.vraagwijzerweert.nl/vragen/verjaring.htm[/quote]

Ja daaruit begrijp ik dat het verjaard is

Moedt

vrouw-34 schreef:Jammer, misschien heb je hier iets aan:

http://www.vraagwijzerweert.nl/vragen/verjaring.htm

Ja daaruit begrijp ik dat het verjaard is[/quote]

Dat lijkt mij ook maar ga even naar een wetswinkel of iets dergelijks om zekerheid te hebben en eventueel een bewijs om dat de mensen die geld komen halen onder de neus te duwen.

vrouw-34

ja het is nu alweer heel lang stil en verwacht ze eigenlijk ook niet maar ik zi dus alleen met die bkr codering.
denk dat ik toch maar het hele verhaal aan die geschillencommissie ga voorleggen
die 22,50 betaal en afwacht.
op zich heb ik ook geen last van die bkr want ik wil geen geld lenen maar ik vind hem onterecht en wil mijn naam gezuiverd hebben.. zonder schuldsanering of hulp met gewoon werken destijds alle schulden opgelost

Gesloten