LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Nee we moeten naar breda niet naar Den Bosch,
Welke plaats woon je dan?
Dat is niet waar lees dit maar na op rechtspraak, en behoort dit te worden gedaan in jouw woonplaats of waar jouw onder vlat qua rechtbank en als een deurwaarder je dagvaard word alles schriftelijk via de rechtbank afgehandeld.
Alleen de eerste ker kom je naar de rechtbank daarna word alles schriftelijk afgehandeld, je verklaart aan de rechter dat je het niet eens bent de vordeing en deze betwist met uitleg. Dit word dan doorgegeven aan de deurwaarder die hierop weer zijn verhaal verteld en dit krijg je via de rechtbank aangereikt en niet via de deurwaarder, en dit kan zo een aantla keren heen en weer gaan totdat de rechter besluit nu is het genoeg geweest de 1 of de ander kan iets niet aantonen en dan veilt de rechter het vonnis en dit word je wederom vertled door de rechtank.
Zou lekker zijn zeg dat je iedere keer naar heerlen zou moeten als daar de deurwaarder zit en jij woont zlef in den haag.
Alleen de eerste ker kom je naar de rechtbank daarna word alles schriftelijk afgehandeld, je verklaart aan de rechter dat je het niet eens bent de vordeing en deze betwist met uitleg. Dit word dan doorgegeven aan de deurwaarder die hierop weer zijn verhaal verteld en dit krijg je via de rechtbank aangereikt en niet via de deurwaarder, en dit kan zo een aantla keren heen en weer gaan totdat de rechter besluit nu is het genoeg geweest de 1 of de ander kan iets niet aantonen en dan veilt de rechter het vonnis en dit word je wederom vertled door de rechtank.
Zou lekker zijn zeg dat je iedere keer naar heerlen zou moeten als daar de deurwaarder zit en jij woont zlef in den haag.
je kan ook bellen met de rechtbank dan vertellen zij je of het klopt of nietKan ik zo naar de rechtbank stappen en krijg ik dan antwoord,ik kijk tegenwoordig nergens meer van op,ben nu al bijna 2jaar met lindorff aan het bakkeleien hun dreigen al anderhalf jaar met een rechtzaak en "nu"komt die dan denk ik.
Je hoeft er niet speciaal ervoor naar de rechtbank
Wij vallen onder Den Bosch,maar zoals ik al zei daar staat een half adres en er staat geen telnr op.En mevr Bosch ik weet dat u dit leest niet reageren hoor ,want dit is een onterechte vordering.maar u hebt nu de verkeerde,ik betaal nimmer
Laatst gewijzigd door snepke op 09 jan 2010 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
En nog iets er staat een stempel.en onderaan een stempel van deurwaarder.Het lijkt wel voorgeprintte dagvaardingen,waar ze later maar namen en stempels opzetten.Ik dacht dat bij zoiets wel een echte handtekening op moet staan
Laatst gewijzigd door snepke op 29 dec 2009 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn man had via de deurwaarder een dik pakket brieven gekregen waarin stond dat hij gedagvaard is op die en die datum, en op welke gronden hij is gedagvaard.
Dus mag er nooit op de brief kopie dagvaarding staan.
Verder is het hetzelfde briefpapier wat zij altijd gebruiken en waarop staat vermeld de gegevens van de deurwarder, zoals kvknr, bankgegevens, telefoonnummer etc etc. En zo'n zelfde pakket wat mijn man heeft gekregen is ook naar e rechtbank gegaan om aan de rechter aan te tonen wat er te vordere is, zoals brieven die zijn geschreven aan mijn man en, niet alle uiteraard zo slim zijn ze wel, die mijn man heeft geschreven. Zodat je daarop al een weerwoord kan schrijven voor de rechter en de rechter uitlegd waarom je het niet eens bent met de vordering. Heb het even voor je nagekeken hoe het bij mijn man is gegaan.
Ik heb het vermoeden dat er idd is gesjoemeld met de brief en deze niet echt is en zij jou laten denken dat je gedagvaard bent omdat de meeste mensen uiteindelijk alsnog het openstaande bedrag gaan betalen om oner de dagvaarding uit te komen. Want zit er bij jou ook waarom ze je gedagvaard hebben en voor welk bedrag etc.
Dus informeer maandag bij de rechtbank of er idd of je gedagvaard bent, of ga vandaag nog naar de politie of zij na kunnen kijken of deze dagvaarding echt is of dat het nep is misschien dat zij dit ook wel kunnen zien.
Dus mag er nooit op de brief kopie dagvaarding staan.
Verder is het hetzelfde briefpapier wat zij altijd gebruiken en waarop staat vermeld de gegevens van de deurwarder, zoals kvknr, bankgegevens, telefoonnummer etc etc. En zo'n zelfde pakket wat mijn man heeft gekregen is ook naar e rechtbank gegaan om aan de rechter aan te tonen wat er te vordere is, zoals brieven die zijn geschreven aan mijn man en, niet alle uiteraard zo slim zijn ze wel, die mijn man heeft geschreven. Zodat je daarop al een weerwoord kan schrijven voor de rechter en de rechter uitlegd waarom je het niet eens bent met de vordering. Heb het even voor je nagekeken hoe het bij mijn man is gegaan.
Ik heb het vermoeden dat er idd is gesjoemeld met de brief en deze niet echt is en zij jou laten denken dat je gedagvaard bent omdat de meeste mensen uiteindelijk alsnog het openstaande bedrag gaan betalen om oner de dagvaarding uit te komen. Want zit er bij jou ook waarom ze je gedagvaard hebben en voor welk bedrag etc.
Dus informeer maandag bij de rechtbank of er idd of je gedagvaard bent, of ga vandaag nog naar de politie of zij na kunnen kijken of deze dagvaarding echt is of dat het nep is misschien dat zij dit ook wel kunnen zien.
Er staat waarom ik gedagvaard word en ook het bedrag,maar geen brief of antwoord van hun,terwijl er echt veel brieven verstuurd zijn,want ik heb alles en iedere brief betwist.
Er staat ook geen kopie dagvaarding op,maar het is gewoon een uitgeprintte dagvaarding die ze later ingevuld hebben,zo komt het over.
Maar bedankt dat u dit hebt laten weten,er zit helemaal niets bij.
En er staat idd op als ik betaal gaat de dagvaarding niet door
Er staat ook geen kopie dagvaarding op,maar het is gewoon een uitgeprintte dagvaarding die ze later ingevuld hebben,zo komt het over.
Maar bedankt dat u dit hebt laten weten,er zit helemaal niets bij.
En er staat idd op als ik betaal gaat de dagvaarding niet door
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Een uitgeprinte dagvaarding kan en mag niet zoals ik hierboven al heb beschreven. Tevens dient de deurwaarder de brief de te beginnen met dossiernummer van hun, en dan staat er verder heden en dan daum waarop de brief is gemaakt, met daaronder de schuldeiser zoals bij jouw geval settopbox ( van canaal digitaal toch???).
Welk bedragen staan er vermeld in de dagvaarding als ik vragen mag????? En van welke deurwaarder heb je dagvaarding eigenlijk gekregen?????????
Dat zal je wellicht op dit forum al hebben gegeven maar heb geen zin om terug te lezen
En dit vraag om voor jou duidelijk te worden of dit officieel is of niet natuurlijk.
Dat zal je wellicht op dit forum al hebben gegeven maar heb geen zin om terug te lezen
En dit vraag om voor jou duidelijk te worden of dit officieel is of niet natuurlijk.
Er staat alleen het dossiernr op van Lindorff ,Rosmalen Gerechtsdeurwaarders.
Het ging om een bedrag van 107,93 dat eisen zij,maar er zit een factuur bij van de 'deurwaarder"in totaal nu213,93.
Maar als dit nep is om mij te dwingen te betalen(er is een aangetekende brief naar Breda)dan kan Lindorff zich gaan verdedigen en zeker Mevr Bosch die heeft dit in gang gezet.
Ik ben hun niks schuldig.Ben gekke Henkie niet,dan zullen ze er van lusten
Het ging om een bedrag van 107,93 dat eisen zij,maar er zit een factuur bij van de 'deurwaarder"in totaal nu213,93.
Maar als dit nep is om mij te dwingen te betalen(er is een aangetekende brief naar Breda)dan kan Lindorff zich gaan verdedigen en zeker Mevr Bosch die heeft dit in gang gezet.
Ik ben hun niks schuldig.Ben gekke Henkie niet,dan zullen ze er van lusten
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Oke ik heb even gekeken op de site van Lindorf en daar staat dat zij alleen een incassobureau zijn en geen deurwaarder, dus had je van een deurwaarder een dagvaarding moeten krijgen en niet van Lindorf zelf Want op hun site staat ook duidelijk vermeld dat zij met erkende deurwaarders werken door het hele land. En een incasso bureau kan geen dagvaarding uitschrijven.
Ik denk dat je hel sterk staat en ze proberen op deze manier dus je onder dwang geld afhandig te maken, en ze weten denk ik zelf ook dat ze geen poot hebben om op te staan.
ik heb ook even gekeken of zij aangesloten zijn bij het NVI incasso keurmerk, en ja hoor dus je zou daarheen ook een klacht kunnen indienen over de wnapraktijken van Lindorf, of ze er uberhaubt wat mee doen daar heb ik sterk mijn twijfels over, omdat de NVI altijd in het voordeel van het incassobureau reageerd.
Wat je dan misschien wel kunt doen is aangifte wegens valsheid in geschriften.
Ik denk dat je hel sterk staat en ze proberen op deze manier dus je onder dwang geld afhandig te maken, en ze weten denk ik zelf ook dat ze geen poot hebben om op te staan.
ik heb ook even gekeken of zij aangesloten zijn bij het NVI incasso keurmerk, en ja hoor dus je zou daarheen ook een klacht kunnen indienen over de wnapraktijken van Lindorf, of ze er uberhaubt wat mee doen daar heb ik sterk mijn twijfels over, omdat de NVI altijd in het voordeel van het incassobureau reageerd.
Wat je dan misschien wel kunt doen is aangifte wegens valsheid in geschriften.
Staan de bedragen van de zogenaamde deurwaarderskosten gespecificeerd????????
Heb al bij nvi geklaagd,nooit meer iets van gehoord.
En heb ook op internet gekeken advies van sterke arm daar staat ook dat ze alle bewijsstukken mee dienen te sturen,ik heb niks gehad ,had eigenlijk zijn (deurwaarder)id kaart moeten vragen en zijn nummer plaat moeten noteren,maar ik was compleet overdonderd
En heb ook op internet gekeken advies van sterke arm daar staat ook dat ze alle bewijsstukken mee dienen te sturen,ik heb niks gehad ,had eigenlijk zijn (deurwaarder)id kaart moeten vragen en zijn nummer plaat moeten noteren,maar ik was compleet overdonderd
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dagvaarding 76 euro Gem.salaris 30 euro,als ik dat VOOR de zittingsdag betaal kan ik deze procedure voorkomen,staat er.Ik dacht dat als je gedagvaard word de procedure al in gang was gezet
Er had moeten staan:
Exploit € 71,80
Verchot conform art.9 Btag
GBA € 2,50
Subtotaal € 74,30
Opslag(BTW) € 14,12
Totaal € 88,42
En staat toch vermeld Lindorf deurwaarder of heb ik dat verkeerd????????
Exploit € 71,80
Verchot conform art.9 Btag
GBA € 2,50
Subtotaal € 74,30
Opslag(BTW) € 14,12
Totaal € 88,42
En staat toch vermeld Lindorf deurwaarder of heb ik dat verkeerd????????
Ook geen bevestiging van je klacht ten opzichte van Lindorf, dat is toch wel enigszins raar te noemen, en voor mij een bevestiging dat klagen bij het NVI dus geen enkele zin heeft over incasobureau's.Heb al bij nvi geklaagd,nooit meer iets van gehoord.
Dat van dat salaris zit aan de "dagvaarding "geniet.en er staat boven Rosmalen Gerechtsdeurwaarders. een blz terug staat wel dat exploit en dat andere maar geen subtotaal of opslag.
En van nvi heb ik nooit iets gehoord.
Maar op de dagvaarding staat het dossiernr van Lindorff.en op de dagvaarding.
Rosmalen Gerechtsdeurwaardersmmet het dossiernr van Lindorff,en geen rolnr,en van de rechtbank heb ik geen dagvaarding gehad en net zoals u zei over bewijsstukken en briefwisseling er zit niets bij en alles is gekopieerd en uitgeprint.
En van nvi heb ik nooit iets gehoord.
Maar op de dagvaarding staat het dossiernr van Lindorff.en op de dagvaarding.
Rosmalen Gerechtsdeurwaardersmmet het dossiernr van Lindorff,en geen rolnr,en van de rechtbank heb ik geen dagvaarding gehad en net zoals u zei over bewijsstukken en briefwisseling er zit niets bij en alles is gekopieerd en uitgeprint.
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zitten 2 vellen bij(ertussen geniet)door Lindorff,daar staat op dat ik moet betalen volgens cd en lindorff en dat ik het betwist heb en dan het bedrag waar het omgaat en dat ik niet wil betalen en dat de rechter me moet veroordelen.boven die vellen staat niets kunnen van iedereen zijn.Maar moet op de dagvaarding geen logo van de deurwaarder staan of een leeuw ofzo
Ja alle gegevens van de deurwaarder moeten erop vermeld staan, zoals adres, postadres, emailadres, website, gegevens vestiging, bank gegevens, btw nummer, kvk nummer.
En staan deze gegevends er niet op dan heeft idd Lindorf dit zelf in mekaar gefrabriceerd, en zijn zij strafbaar.
Weet alleen niet of logo garantiefonds gerechtsdeurwaarders en logo certified TUV nederland bv systeem met is nummer erop moey staan.
En staan deze gegevends er niet op dan heeft idd Lindorf dit zelf in mekaar gefrabriceerd, en zijn zij strafbaar.
Weet alleen niet of logo garantiefonds gerechtsdeurwaarders en logo certified TUV nederland bv systeem met is nummer erop moey staan.