@ mvr. Bosch.
Mischien kunt u uw opdrachtgever (lindorff) eens vragen om geen spookfacturen te gaan rondzenden - maar eerst grondig te controleren of een vordering wel terecht is.
Als u namenlijk ten onrechte beweerd dat iemand moet betalen, maakt u zich in feite schuldig aan valsheid in geschrifte - zeker als Lindorff optreed als eiser, niet namens een klant.
In de andere topics blijkt dat het tot wel 2 jaar kan duren, ondanks bewijs van uw slachtoffer, voordat u 'the error of your ways' inziet.
Ik kan dan ook niet anders dan mij afvragen hoeveel mensen ten onrechte betaald hebben, voor iets wat ze nooit gehad hebben. En dan praten we zelfs over afpersing.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff/M.g. de Jong
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff/M.g. de Jong
Mevr Bosch in antwoord op uw mailtje ,ik geloof niet meer in sprookjes,eerst zien dan geloven. Het duurt mij te lang,als wij zolang wachten met betalen is er al 3 keer een deurwaarder geweest. En u leest toch mee dan weet u ook als u weer uitstel vraagt ,ik een vonnis wil .
- En dan dien ik een schadeclaim in,ook voor de mensen die mij hier op dit forum raad en advies hebben gegeven.
Laatst gewijzigd door snepke op 09 dec 2009 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lindorff/M.g. de Jong
kan je er ook geen rente bij vragen wegens het wachten het is te proberen
Re: Lindorff/M.g. de Jong
hey mensen bericht gehad v.d rechtbank ,staat op Lindorff B.V
