LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff positieve afloop

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
mezeja

Lindorff positieve afloop

Ongelezen bericht door mezeja »

Nadat ik een aantal keer een bericht plaatste in negatieve zin over een incasso van Lindorff, ik moest 44.03 betalen over aanmaankosten van 7,50 die m.i. niet terecht was omdat de factuur betaald was voordat de tweede herinnering op de mat lag, dan nu een positief berichtje. Ik ben een aantal weken aan het bakkeleien geweest met Lindorff en iedere keer was de strekking dat ik tòch betalen moest. Ik was gisteren zo teleurgesteld nadat ik weer een brief had gekregen dat ik toch betalen moest voor 22 december dat ik ben gaan speuren in alle berichten over Lindorff hier op het forum.
Ik heb nogmaals een mail gestuurd, deze keer niet naar de klantenservice maar naar de klachtenservice en dezelfde mail naar mevr. Bosch van Lindorff en eerlijk is eerlijk, binnen 2 uur had ik antwoord dat de zaak was afgedaan en dat ik niet meer aansprakelijk wordt gesteld voor de kosten die open stonden.

Het kàn dus toch positief aflopen, ik ben blij dat het nu verleden tijd is. :D
Laatst gewijzigd door mezeja op 18 dec 2009 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Re: Lindorff positieve afloop

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik ben een aantal weken aan het bakkeleien geweest met Lindorff en iedere keer was de strekking dat ik tòch betalen moest. Ik was gisteren zo teleurgesteld nadat ik weer een brief had gekregen dat ik toch betalen moest voor 22 december dat ik ben gaan speuren in alle berichten over Lindorff hier op het forum.
Eerst weken vechten, en dan kan het ineens wel.
Maar, dat is niet meer dan terecht te noemen. Positief?
Nee, niet echt.

mezeja

Ik wilde er eigenlijk mee zeggen dat als je er niet doorkomt bij de klantenservice of via de telefoon,bij medewerkers die niet zo prettig zijn in de omgang, dat je het dan dus zou kunnen proberen bij de klachtenservice. Dan krijg je nml. wèl (een vlotte) reactie. En dat vind ik in deze situatie waarin het praten tegen de muur was tòch een positief punt. In ieder geval ervaar ik dat zo. :D
Maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat dat wel erg lang moest duren!

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Kan er weinig (niets) positiefs aan ontdekken.Het is nog niet afgerond.Maar royement is over er komt nu een vonnis voor Lindorff(23 dec)

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

lindorff en positief laat me niet lachen

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Soms kan iets, als je er maar lang genoeg over praat, ineens positief worden :mrgreen:
Had toch al veel te lang geduurd m.i.
Ze is veel te blij nu, dat het is opgelost en dat is dan positief :mrgreen:

mezeja

Nou zeg, ik weet het niet maar als iets opgelost is dan mag dat toch ook genoemd worden? Tuurlijk duurde het lang en baalde ik gigantisch van het hele gedoe maar ik ben toch blij dat het achter de rug is. Dat was de boodschap. Opgelost, is het gek dat ik daar blij mee ben?

jeanne-veghel

Zeg ik toch, dat je daarom positief bent, vanwege het einde en je van het gezeur af bent. :D Tuurlijk mag je dat zeggen. :D

mezeja

Ik had moeten zeggen postief afgerond.

jeanne-veghel

Eigenlijk wel, maar als het maar juist begrepen wordt hoe je het bedoelde, is het toch goed? :D
Ik maak ook wel eens fouten hoor. :( Wie niet? :idea:

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

zij maken steeds fouten staan ze ombekent om lees maar eens meer over die oplichter meer kan ik er niet van maken

veel plasier daar in het koude nederland ik zit in een temp nu van 33 graden

snepke

jeanne-veghel
Had toch al veel te lang geduurd m.i
Bij mij duurt het al 2 jaar is nog steeds niet opgelost

jeanne-veghel

Als je nu ook eens een mail naar de klachtenservice stuurt ipv klantenservice.
Had zij ook gedaan en blijkbaar heeft dat geholpen toch. Of had je dat al geprobeerd?

snepke

• Wat denk je
      Ze hebben me gedagvaard ,want ik moest en zou betalen(onterecht)
        Kwamen ze erachter dat ik toch gelijk had,wisten ze al 2 jaar.
          Dus ze hebben gelijk royement gevraagd.
            Het hele verhaal staat op Lindorff B.V (vanaf ongeveer pag 14)Ik heb de klachtenafd echt wel gebeld en geschreven,die riepen gelijk betalen en snel anders dagvaarding.
              Lees het maar eens,nu willen ze onder de schadevergoeding uitkomen.

jeanne-veghel

@ snepke,

Wat een verhaal, duurde even voor ik alles had gelezen en hier val je echt van uit je schoenen.
            Als ik het goed heb begrepen, heb je ze aansprakelijk gesteld voor alle schade en
            ook al ben je aan het eind van je latijn, die kwamen ze bij mij aan het uitbetalen.
            Ik begrijp dat je met je gezin hebt te maken en dat is dan extra moeilijk, als die gewoon willen dat er nu een eind aan komt.
            Dan komen ze er wel heel gemakkelijk van af hoor, het is wikken en wegen.
            Moet ik ook in mijn zaak en heb er voor gekozen zover te gaan, totdat het
            voor mij rust kan geven. Heb dat in pricipe al niet meer vanaf 1993.

Heel veel wijsheid en succes gewenst :D

snepke

Dank je ,hoop dat het nu 23dec opgelost is.
            Dan wordt er een vonnis uitgesproken.
            Er is nu wel 1positief punt ,Lindorff heeft zelf aangegeven dat ze veroordeeld willen worden,en er is vandaag een bos bloemen bezorgd met hun excuses.
            Ja ik vind het een beetje dubbel,als ze vanaf het begin hadden geluisterd had het zover niet hoeven te komen.
            Maar als ik zeker weet dat ik gelijk heb ,betaal ik nimmer,al gaat het om 1 euro.
            Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel

Gaat dat vonnis dan ook over je schadevergoeding? Ik zal een kaarsje voor je branden in ieder geval.
            Iemand die zoveel ellende heeft ervaren in iets, dat eigenlijk zo duidelijk was, verdient dan gewoon een flinke schadevergoeding, maar dat is mijn eigen bescheiden mening hierin.

snepke

Daar ben ik het mee eens.Ze hebben me een schadevergoeding aangeboden van 75 euro ,daar ben ik het niet mee eens,dat zijn we al kwijt aan de brieven naar de rechtbank.
            • Dus is er weer een brief naar de rechtbank ,dat wij niet akkoord gaan met bedrag,en niet akkoord gaan met het royement.
                En of de rechter een vonnis wil wijzen ,en een redelijke schade-onkostenvergoeding ons wil toewijzen.
                  En als het goed is gebeurt dat 23dec.Dus is heel die zooi waarschijnlijk eind van het jaar opgelost
                    Hieperdepiep hoera klaar met die ellende

jeanne-veghel

Laat me niet lachen, :lol: 75 euro, hoe durven ze. Hopelijk tref je iemand die weet wat het kost als iemand in 2 jaar zoveel tijd heeft gestopt in iets,
                  waar totaal geen schuld aan was.
                  Laat ze maar bloeden mijnheer de rechter, dan weten ze voor de volgende keer
                  dat ze wat beter moeten kijken met wat ze aan het doen zijn.
                  Hopelijk stelt de rechter een voorbeeld op 23 december.
                  Ga toch een kaarsje branden voor de echte goede afloop voor jullie. :D

snepke

Dank je

Gesloten