LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff / T-mobile
Lindorff / T-mobile
Sinds 2005 woon ik niet meer in Nederland hiervoor had ik een gsm aansluiting van T-Mobile, doordat ik regelmatig in Nederland kwam heb ik, bij de het postkantoor een postbusnummer genomen.
Nu in juni 2009 kreeg ik op het adres van mijn moeder een brief van Lindorff, op dit adres heb ik nooit gewoond en ben er nooit ingeschreven geweest, mij was dan ook een raadsel dat de brieven bij mijn moeder aankwamen.
In de eerste brief kreeg ik een informele brief waar instond dat Linsdorff was overgenomen
Van een andere bedrijf, en dat ze voor t-mobile een incasso procedure in werking zouden zetten.
Hierop heb ik hen een mail geschreven met de vraag of ze mij een gespecificeerde rekening van t-mobile toe te laten komen.
9 oktober 2009 kreeg ik een brief toegezonden met allemaal telefoonnummers en een rekening die niet van mij waren, Al de gegevens waren van een persoon uit Amsterdam.
Enkele dagen later kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff met de vraag of ik de brief had ontvangen. Ik vertelde dat ik,een overzicht van de telefoonnummer had gekregen, maar dat het handelde om een persoon uit Amsterdam. De medewerkster, zou alles bij T-mobile nog eens navragen en mij de gespecificeerde rekeningen toe te laten komen. Ik kreeg er geen kosten op. Zij vond dat een slordige fout van T-mobile.
Ik heb uit goede wil op 10 oktober 2009 aan T-mobile een rekening betaald van 172.00 euro. De achterstand zoals Lindorff het formuleerde was 106 euro, daarop extra kosten. Nu kreeg ik 24 december 2009 wederom een brief nu moest ik 188.00 euro betalen.
Ik heb mijn betalingsopdracht uitgeprint, waarop staat dat ik na T-mobile het bedrag heb overgemaakt.
Vandaag 11 januari 2010, kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff, zij vroeg of de vordering al betaald was, ik verteld dat ik dit per abuis niet na Lindorff had gedaan maar na T-mobile.
Ik ben meteen gaan na kijken maar T-mobile heeft het geld ook niet terug op mijn rekening gestort. De medewerkster belde al met een agressieve toon op, waarop ik mij afvroeg wat er gaande was, zij kon niet in het systeem van T-mobile kijken.
Ik, moest maar moeite doen om aan te tonen dat ik betaald had anders zou ik nog wel eens zien. Letterlijk woorden, ik vroeg aan de medewerkster, wat zal ik zien, zij zei, ik zal het doorsturen na de deurwaarder, ik hoorde dat ik op een intercom stond. De medewerkster zei dat haar collega helemaal niet bevoegd was om een uitspraak neer te zetten. Van u hoeft de kosten niet te betalen. Op de vraag, hoe het kwam dat na het gesprek van oktober 2009, niets meer vernomen had, en nu in december 2009, pas een tweede brief kreeg met allemaal kosten er op, wist de medewerkster geen antwoord.
Ik vertelde de medewerkster ook eerlijk dat ik veel problemen heb en dat ik er geen bij kan gebruiken, ook na mijn verhaal dat ik betaald had dat ze geen oor na.
Hoe kan ik nu het beste handelen, zodat ik niet nog verder in de problemen kom en zeker niet dat ze nog eens bij mijn moeder aan deur gaan.
Nu in juni 2009 kreeg ik op het adres van mijn moeder een brief van Lindorff, op dit adres heb ik nooit gewoond en ben er nooit ingeschreven geweest, mij was dan ook een raadsel dat de brieven bij mijn moeder aankwamen.
In de eerste brief kreeg ik een informele brief waar instond dat Linsdorff was overgenomen
Van een andere bedrijf, en dat ze voor t-mobile een incasso procedure in werking zouden zetten.
Hierop heb ik hen een mail geschreven met de vraag of ze mij een gespecificeerde rekening van t-mobile toe te laten komen.
9 oktober 2009 kreeg ik een brief toegezonden met allemaal telefoonnummers en een rekening die niet van mij waren, Al de gegevens waren van een persoon uit Amsterdam.
Enkele dagen later kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff met de vraag of ik de brief had ontvangen. Ik vertelde dat ik,een overzicht van de telefoonnummer had gekregen, maar dat het handelde om een persoon uit Amsterdam. De medewerkster, zou alles bij T-mobile nog eens navragen en mij de gespecificeerde rekeningen toe te laten komen. Ik kreeg er geen kosten op. Zij vond dat een slordige fout van T-mobile.
Ik heb uit goede wil op 10 oktober 2009 aan T-mobile een rekening betaald van 172.00 euro. De achterstand zoals Lindorff het formuleerde was 106 euro, daarop extra kosten. Nu kreeg ik 24 december 2009 wederom een brief nu moest ik 188.00 euro betalen.
Ik heb mijn betalingsopdracht uitgeprint, waarop staat dat ik na T-mobile het bedrag heb overgemaakt.
Vandaag 11 januari 2010, kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Lindorff, zij vroeg of de vordering al betaald was, ik verteld dat ik dit per abuis niet na Lindorff had gedaan maar na T-mobile.
Ik ben meteen gaan na kijken maar T-mobile heeft het geld ook niet terug op mijn rekening gestort. De medewerkster belde al met een agressieve toon op, waarop ik mij afvroeg wat er gaande was, zij kon niet in het systeem van T-mobile kijken.
Ik, moest maar moeite doen om aan te tonen dat ik betaald had anders zou ik nog wel eens zien. Letterlijk woorden, ik vroeg aan de medewerkster, wat zal ik zien, zij zei, ik zal het doorsturen na de deurwaarder, ik hoorde dat ik op een intercom stond. De medewerkster zei dat haar collega helemaal niet bevoegd was om een uitspraak neer te zetten. Van u hoeft de kosten niet te betalen. Op de vraag, hoe het kwam dat na het gesprek van oktober 2009, niets meer vernomen had, en nu in december 2009, pas een tweede brief kreeg met allemaal kosten er op, wist de medewerkster geen antwoord.
Ik vertelde de medewerkster ook eerlijk dat ik veel problemen heb en dat ik er geen bij kan gebruiken, ook na mijn verhaal dat ik betaald had dat ze geen oor na.
Hoe kan ik nu het beste handelen, zodat ik niet nog verder in de problemen kom en zeker niet dat ze nog eens bij mijn moeder aan deur gaan.
Re: Lindorff / T-mobile
Door te betalen ging U accoord met hun fout, want vermoedelijk is een ander persoon die zij zoeken....
Dus betaal nooit om er vanaf te zijn want nu word Uw bewijs lastiger te leveren.
Dus voor iemand elders betalen kan ook betekenen dat U de rest ook mag betalen.
Betaal dus nooit zomaar om er vanaf te zijn!
Dus betaal nooit om er vanaf te zijn want nu word Uw bewijs lastiger te leveren.
Dus voor iemand elders betalen kan ook betekenen dat U de rest ook mag betalen.
Betaal dus nooit zomaar om er vanaf te zijn!
Re: Lindorff / T-mobile
let op mevrouw bos gaat antwoord geven zo denk ik maar
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Lindorff / T-mobile
daar ben ik ook bang voor meer dan met internet spelen heeft mevr. bosch niet te doen.
maar als het nummer van iemand in amsterdam is en jij heel zeker weet dat hij niet van jou is waarom betaal je dan in godsnaam????? als ik jou was zou ik het geld nog terughalen of t-mobile bellen en aangeven dat je het geld per ongeluk op een verkeerde rekening hebt overgemaakt.
maar als het nummer van iemand in amsterdam is en jij heel zeker weet dat hij niet van jou is waarom betaal je dan in godsnaam????? als ik jou was zou ik het geld nog terughalen of t-mobile bellen en aangeven dat je het geld per ongeluk op een verkeerde rekening hebt overgemaakt.
Re: Lindorff / T-mobile
En niet op reageren,lees de topic's van Lindorff er maar eens op na.En als je contact opneemt ,doe alles schriftelijk . ,en ze niet wijzer maken ,geen gegevens doorgeven.Wie eist bewijst!!!Al roepen ze nog zo hard ,je bent niet verplicht om gegevens door te geven.
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Lindorff / T-mobile
Wat vind ik jullie toch goede antwoorden geven, maar ja, een hoop
ervaring opgedaan en wijzer geworden en daar leer je natuurlijk van.
Ik ben trots op jullie.
ervaring opgedaan en wijzer geworden en daar leer je natuurlijk van.
Ik ben trots op jullie.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Lindorff / T-mobile
het zijn vaak dezelfde mensen die een zo goed mogelijk antwoord geven.
we kunnen ons wel benoemen tot Tros Radar Consumentenpanel, gespecialiseerd in communicatie, incasso en energie.
misschien een site opzetten i.s.m tros radar????
we kunnen ons wel benoemen tot Tros Radar Consumentenpanel, gespecialiseerd in communicatie, incasso en energie.
misschien een site opzetten i.s.m tros radar????
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Lindorff / T-mobile
renegade66 schreef:het zijn vaak dezelfde mensen die een zo goed mogelijk antwoord geven.
we kunnen ons wel benoemen tot Tros Radar Consumentenpanel, gespecialiseerd in communicatie, incasso en energie.
misschien een site opzetten i.s.m tros radar????
EN Letselschade inmiddels
Goed idee dus.
Re: Lindorff / T-mobile
Goedendag Frenky's,
U heeft een bericht geplaatst waarin u aangeeft dat u door Lindorff bent aangeschreven betreffende een vordering van T-Mobile.
Graag zou ik hierover met u in contact komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen aan [email protected] zodat ik antwoord kan geven op uw vragen en eventueel onderbouwende informatie aan u kan toezenden?
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
U heeft een bericht geplaatst waarin u aangeeft dat u door Lindorff bent aangeschreven betreffende een vordering van T-Mobile.
Graag zou ik hierover met u in contact komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen aan [email protected] zodat ik antwoord kan geven op uw vragen en eventueel onderbouwende informatie aan u kan toezenden?
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Lindorff / T-mobile
rene117 schreef:let op mevrouw bos gaat antwoord geven zo denk ik maar
Helderziend soms?
Re: Lindorff / T-mobile
Dat is een uitstekend idee!!!! Ik sluit mij daarbij aan
Hierbij stel ik een vragenlijst op voor mevrouw Bosch.
Een selectie van de meest gestelde vragen:
1 Waarom stuurt u ( voorgeschreven volgens de NVI gedragscode ) nooit bewijstukken toe zodat de vemeende wanbetaler zijn vordering kan staven.
2 Waarom doet u pas een aanbod om de zaak op te lossen als men de publiciteit zoekt op diverse consumentenforums.
3 Waarom wilde u ( op het laatste moment ) toch niet in het tv progamma Tros Radar verschijnen op 14 januari 2008,dan had u gebruik kunnen maken van uw recht op wederhoren.
4 Waarom blijft u stug volhouden dat mensen toch moeten betalen als zij kunnen aantonen dat de vordering onterecht is.
5 Waarom haakt Lindorff op het laatste moment af als men de zaak voor de rechter wil brengen.
6 Waarom gaat Lindorff nog steeds door met deze wanpraktijken?
7 Denkt u dat wij nou allemaal bang zijn van u?
8 Heeft u nog steeds niet door dat wij u wel door hebben ?
9 Hoe lang denkt u nog door te gaan met deze werkwijze?
Kom mevrouw Bosch wees eens een vrouw met ballen,verschuil u niet langer achter uw pc maar maak een afspraak met het tv progamma Tros Radar en kom ter plekke eens antwoord geven op deze vragen.
Doet u dat niet dan wens ik u bij deze GEEN gelukkig 2010 toe.
Dag mevrouw Bosch.
PS : Ik hoop dat er nog meer gedupeerden zijn die hun ervaringen melden op de site van TROS OPGELICHT onder de rubriek :Juridisch/financieel overig.
Als de wanpraktijken doorgaan is het misschien zinvol om alle meldingen te bundelen en te overhandigen aan de minister van justitie Hirsch Ballin.
Hierbij stel ik een vragenlijst op voor mevrouw Bosch.
Een selectie van de meest gestelde vragen:
1 Waarom stuurt u ( voorgeschreven volgens de NVI gedragscode ) nooit bewijstukken toe zodat de vemeende wanbetaler zijn vordering kan staven.
2 Waarom doet u pas een aanbod om de zaak op te lossen als men de publiciteit zoekt op diverse consumentenforums.
3 Waarom wilde u ( op het laatste moment ) toch niet in het tv progamma Tros Radar verschijnen op 14 januari 2008,dan had u gebruik kunnen maken van uw recht op wederhoren.
4 Waarom blijft u stug volhouden dat mensen toch moeten betalen als zij kunnen aantonen dat de vordering onterecht is.
5 Waarom haakt Lindorff op het laatste moment af als men de zaak voor de rechter wil brengen.
6 Waarom gaat Lindorff nog steeds door met deze wanpraktijken?
7 Denkt u dat wij nou allemaal bang zijn van u?
8 Heeft u nog steeds niet door dat wij u wel door hebben ?
9 Hoe lang denkt u nog door te gaan met deze werkwijze?
Kom mevrouw Bosch wees eens een vrouw met ballen,verschuil u niet langer achter uw pc maar maak een afspraak met het tv progamma Tros Radar en kom ter plekke eens antwoord geven op deze vragen.
Doet u dat niet dan wens ik u bij deze GEEN gelukkig 2010 toe.
Dag mevrouw Bosch.
PS : Ik hoop dat er nog meer gedupeerden zijn die hun ervaringen melden op de site van TROS OPGELICHT onder de rubriek :Juridisch/financieel overig.
Als de wanpraktijken doorgaan is het misschien zinvol om alle meldingen te bundelen en te overhandigen aan de minister van justitie Hirsch Ballin.
Laatst gewijzigd door jvn op 12 jan 2010 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Lindorff / T-mobile
@jvn,
fijn dat je je bij ons wilt voegen, maar het lijkt me verstandiger om dat niet op jou manier te doen, ten opzichte van mevr. bosch moeten wij ons wel wat proffesioneler opstellen.
dus niet gelijk aanvallen.
fijn dat je je bij ons wilt voegen, maar het lijkt me verstandiger om dat niet op jou manier te doen, ten opzichte van mevr. bosch moeten wij ons wel wat proffesioneler opstellen.
dus niet gelijk aanvallen.
Re: Lindorff / T-mobile
Ik val haar niet aan!
Ik zeg alleen waar het op staat,eigenlijk ben ik heel erg duidelijk.
Wat ik van mevrouw Bosch niet kan zeggen.
Als ik zaken doe met iemand dan verwacht ik helderheid , en niet dat gedraai om de hete brei heen.
Maar soms kan de waarheid wel eens hard aankomen en als een vermeende ''aanval" overkomen......Dat is dan jammer,het zij zo
Ze hebben het er uiteindelijk zelf naar gemaakt ,en ons gezamelijk het bloed onder de nagels vandaan gehaald.
Dat is nu eenmaal de wet van de Karma;alles wat men een ander aandoet krijgt men driedubbel terug.
Ik zeg alleen waar het op staat,eigenlijk ben ik heel erg duidelijk.
Wat ik van mevrouw Bosch niet kan zeggen.
Als ik zaken doe met iemand dan verwacht ik helderheid , en niet dat gedraai om de hete brei heen.
Maar soms kan de waarheid wel eens hard aankomen en als een vermeende ''aanval" overkomen......Dat is dan jammer,het zij zo
Ze hebben het er uiteindelijk zelf naar gemaakt ,en ons gezamelijk het bloed onder de nagels vandaan gehaald.
Dat is nu eenmaal de wet van de Karma;alles wat men een ander aandoet krijgt men driedubbel terug.
Re: Lindorff / T-mobile
Dank jullie wel voor de reactie.
Maar ik heb per abuis betaald aan T-Mobile. Nu neem ik aan dat wat ik in September 2009 betaald heb bij T-mobile op een derde rekening staat.
Ik heb dat allemaal betaald onder mijn toen klantennummer van T-mobile en het incassonummer van Lindorff.
Wat moet ik doen, of kan er mij iemand helpen om een juridische brief opstellen zodat Lindorff eindelijk eens stopt om mij te bellen en aan te schrijven.
Maar ik heb per abuis betaald aan T-Mobile. Nu neem ik aan dat wat ik in September 2009 betaald heb bij T-mobile op een derde rekening staat.
Ik heb dat allemaal betaald onder mijn toen klantennummer van T-mobile en het incassonummer van Lindorff.
Wat moet ik doen, of kan er mij iemand helpen om een juridische brief opstellen zodat Lindorff eindelijk eens stopt om mij te bellen en aan te schrijven.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Lindorff / T-mobile
frenky,
probeer bij t-mobile je geld terug te halen aangezien je dit ten onrechte door fouten van Lindorff hebt betaald.
llindorff kun je wel een brief sturen maar die gaat echt niet stoppen met hun terreur zolang zij geen tegenbericht van t-mobile hebben gehad. ze hebben daarin een gigantische betonnen plaat voor de kop.
ik wil eventueel wel voor je uitzoeken wat je het beste kunt doen en dan eventueel een juridisch correcte brief opstellen.
kost je € 37,00 nee hoor geintje is gratis
probeer bij t-mobile je geld terug te halen aangezien je dit ten onrechte door fouten van Lindorff hebt betaald.
llindorff kun je wel een brief sturen maar die gaat echt niet stoppen met hun terreur zolang zij geen tegenbericht van t-mobile hebben gehad. ze hebben daarin een gigantische betonnen plaat voor de kop.
ik wil eventueel wel voor je uitzoeken wat je het beste kunt doen en dan eventueel een juridisch correcte brief opstellen.
kost je € 37,00 nee hoor geintje is gratis
Re: Lindorff / T-mobile
Bij radar helpt staan voorbeeldbrieven ,misschien staat daar iets voor je bij.
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Lindorff / T-mobile
Jullie doen al het werk en ik vind dat je een declaratie bij
mevr. Bosch moet indienen, want zelf hoeft ze
eigenlijk bijna niets meer te doen. (lees overbodig)
Stoppen we het in de kas van het Consumentenpanel
wat opgericht is
mevr. Bosch moet indienen, want zelf hoeft ze
eigenlijk bijna niets meer te doen. (lees overbodig)
Stoppen we het in de kas van het Consumentenpanel
wat opgericht is
Re: Lindorff / T-mobile
jeanne-veghel schreef:Jullie doen al het werk en ik vind dat je een declaratie bij
mevr. Bosch moet indienen, want zelf hoeft ze
eigenlijk bijna niets meer te doen. (lees overbodig)
- ze moet mij nog betalen,ben benieuwd wat ik krijg.
- En ze heeft het druk om mensen aan te schrijven die op het forum posten
-
- Berichten: 2924
- Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46
Re: Lindorff / T-mobile
Als ze je nog moet betalen, dan kan ze toch iets extra nog betalen?snepke schreef:jeanne-veghel schreef:Jullie doen al het werk en ik vind dat je een declaratie bij
mevr. Bosch moet indienen, want zelf hoeft ze
eigenlijk bijna niets meer te doen. (lees overbodig)
- ze moet mij nog betalen,ben benieuwd wat ik krijg.
Het is dat het voor een vonnis staat,anders had ik dat mailtje (Lindorff B.V)ook naar de rechter gestuurd,dat is toch weer pure intimidatie.
- En ze heeft het druk om mensen aan te schrijven die op het forum posten
Re: Lindorff / T-mobile
Dat geloof je toch zelf niet.
- Het is dat ik via dit forum weet dat er bij die akte's geen schadevergoeding zit,die ze me mondeling toe hadden gezegt
- Had ik akkoord getekend had ik niets gehad,want het stond niet op de akte
- Je wordt hier op het forum goed geholpen en je wordt er een stuk wijzer van.