bart smit in volendam werkt ook samen met lindorff
wou iets bestellen en kreeg bericht ------lindoff maakt de dienst uit als je iets wilt kopen dus ----kopen doe je niet bij bart smit nee je koop bij lindorff
en zo zijn er meer bedrijven--waar je iets wilt kopen via internet of bestellen
wou iets bestellen en kreeg bericht ------lindoff maakt de dienst uit als je iets wilt kopen dus ----kopen doe je niet bij bart smit nee je koop bij lindorff
en zo zijn er meer bedrijven--waar je iets wilt kopen via internet of bestellen
Is toch niet zo gek dat ze vooraf even checken of je kredietwaardig bent ..
het gaat dan op betalen op krediet neem ik aan, lijkt me niet meer dan logisch dat ze dan je kredietwaardigheid checken. Doen ze dan overigens niet bij lindorf maar bij het bkr in tiel.
Als je vooruit/meteen betaald wat redelijk normaal is bij producten van de bart smit lijkt me niet dat je niks willen verkopen.
Het is niet lindorff die erachter zit, maar Afterpay. Een soort payment processor die ook een leuke debiteuren afdeling heeft.
Als je op dat moment bij Lindorff of companen een openstaande vordering hebt (terecht of onterecht) dan zullen ze betaling middels Acceptgiro weigeren. Dit is ook zo voor zaken die in het verleden hebben plaatsgevonden. (afgesloten of niet.. word wel meegenomen..)