Ben al jaren in een strijd verwikkeld met dit kantoor.
Inmiddels ben ik er meermaals achter gekomen dat dit kantoor zijn afspraken niet nakomt.
In november 2007 zwart op wit een afspraak, aan gehouden en in januari 2008 komt er een andere deurwaarder die € 2200,= MEER wil.
Wist van geen afspraak af, terwijl ik het zwart op wit heb!
Het rare is dat ik inmiddels dus nu ook zwart op wit heb dat de andere deurwaarder van geen afspraak wist, Jongenjan en Wisseborn uit o.a. Hardewijk.
Vraag je schriftelijk om uitleg met alle stukken bijgevoegd, jammer krijg je niet.
Alleen dan dat de opdrachtgever niet meer akkoord is, ineens dan en dat schijnt te kunnen.
Ik dacht dat de opdrachtgever een bank was, ABN-AMRO, bleek dus een andere deurwaarder te zijn.
Ben alles gaan uitzoeken, BKR getoetst, voor € 4,50 krijg je een uitdraai.
Daarin staat al jaren geen vermelding meer van één van de betreffende posten, de andere heeft reeds bijna 4 jaar een einddatum en wordt augustus 2009 ook automatisch verwijderd.
Heb schriftelijk om uitleg gevraagd, maar men scheept mij af, bij beide deurwaarders kantoren overigens.
Bij GGN Zuid-Limburg zelfs een brief gestuurd aan de deurwaarder persoonlijk, maar die reageert persoonlijk niet, tot nu toe.
Ga het nog één keer proberen, richt nu andermaal een brief aan de deurwaarders, nu op hun persoonlijke naam en titel.
Vrees dat ik weer met een kluitje het riet wordt ingestuurd.
Dit ondanks dat ik juridische stappen heb aangekondigd, meermaals overigens.
BKR Tiel heeft mij nu driemaal telefonisch uitgelegd, geen notering, geen schuld dus hoef je niet te betalen.
Hebben zelfs aangeboden om één en ander uit te zoeken, moet briefje sturen en dat ga ik ook zeker doen.
Daarnaast heb ik inmiddels een afspraak met aan advocaat om de zaak eens te bespreken en te bekijken of er juridisch iets mogelijk is.
Ik heb zwaar het vermoeden dat hier schulden verhandeld worden, althans zo lijkt het wel!
Mocht iemand anders dit vermoeden ook hebben, of iets soortgelijks aan de hand hebben, laat het me weten via dit forum.
Wellicht kunnen we samen dan iets ondernemen, ik voel me in deze zaak dan ook zwaar getild inmiddels
Dit is natuurlijk slecht een topje van een ijsberg zo vrees ik.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |