LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mkbusiness doet aan aanbieding??

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
cpostgrunn

mkbusiness doet aan aanbieding??

Ongelezen bericht door cpostgrunn »

ik lig al een tijdje in de clinch met mkbusiness om een abonnement van puzzleforyou die ik nooit afgesloten heb.heb alleen in oktober 2010 eenmalig een hoshi boekje gehad en gelijk opgezegd,kreeg daarna niks meer dus dacht ervan af te zijn nu beweert puzleforyou dat ik dat nooit opgezegd heb en hun mij in januari een boekje hebben toegestuurd omdat hun het hadden overgenomen daarin zou ook een brief zitten om het meteen op te zeggen.echter van november 2011 tot mei 2012 had ik niet eens een vast adres dus uiteraard heb ik niks ontvangen,maar nu dus wel dat incassobureau. ben al maandanlang met ze bezig had al 80 eu betaald omdat ik dat eerste exemplaar van hoshi nooit betaald had en me dat dus rechtvaardig leek,daarna beweerden hun opeens dat ze nooit wat ontvangen hebben en mijn schuld op gelopen was tot dik 700,00.echter heb ik steeds geweigerd te betalen en nu vandaag belde er een van dit bureau dat e een unieke aanbieding had! ik hoefde nog maar 400,00 te betalen de rest zou kwijt gescholden worden! uiteraard ben ik weer niet akkoord gegaan en dus zou nu het proces op gang komen.
is er iemand die hier ervaring mee heeft?heb hier namelijk nog nooit van gehoord
groetjes carla

ArneLH
Contacteer:

Re: mkbusiness doet aan aanbieding??

Ongelezen bericht door ArneLH »

Schrijf je de naam van die onderneming echt 'puzzleforyou'? Ik kan dan wel het een en ander vinden, maar het gaat dan om een paar euro.

cpostgrunn

sorry nee je schrijft puzzel4u

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Betreft het wel een echt bestaand incassobureau ?

En vraag ze even naar hun bewijsstukken dat er een overeenkomst bestaat.

Puzzleflow geeft mij de associatie met een oplichtersbende die op die manier mensen onder druk zet om maar wat te betalen.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

cpostgrunn schreef:sorry nee je schrijft puzzel4u
Dat is ook echt een onderneming uit Spanje:
Iberia Marketing Solutions
Via Mallorca 29
E-07590 Cala Ratjada
In Zwolle zijn meerdere onderneming met in hun handelsnaam 'MKBusiness'. Dat de TS geen vast adres heeft gehad en daardoor niets heeft ontvangen is vooral 'eigen schuld' alleen hebben de (niet-ontvangen) brieven geen effect gehad. De brieven zijn dus niet binnen het bereik van de TS gekomen, maar de kosten daarvoor zijn wel zelf aan haar te wijten mijns inziens.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

cpostgrunn schreef:ik lig al een tijdje in de clinch met mkbusiness om een abonnement van puzzleforyou die ik nooit afgesloten heb.heb alleen in oktober 2010 eenmalig een hoshi boekje gehad en gelijk opgezegd,kreeg daarna niks meer dus dacht ervan af te zijn nu beweert puzleforyou dat ik dat nooit opgezegd heb en hun mij in januari een boekje hebben toegestuurd omdat hun het hadden overgenomen daarin zou ook een brief zitten om het meteen op te zeggen.echter van november 2011 tot mei 2012 had ik niet eens een vast adres dus uiteraard heb ik niks ontvangen,maar nu dus wel dat incassobureau. ben al maandanlang met ze bezig had al 80 eu betaald omdat ik dat eerste exemplaar van hoshi nooit betaald had en me dat dus rechtvaardig leek, daarna beweerden hun opeens dat ze nooit wat ontvangen hebben en mijn schuld op gelopen was tot dik 700,00.echter heb ik steeds geweigerd te betalen en nu vandaag belde er een van dit bureau dat e een unieke aanbieding had! ik hoefde nog maar 400,00 te betalen de rest zou kwijt gescholden worden! uiteraard ben ik weer niet akkoord gegaan en dus zou nu het proces op gang komen.
is er iemand die hier ervaring mee heeft?heb hier namelijk nog nooit van gehoord
groetjes carla
Het is voor schimmige bedrijfjes nogal eens lonend om te beweren dat de opzegging niet ontvangen is.
Krijg je nu wel boekjes, sturen ze nog steeds naar je oude adres? M.a.w. ben je vlgs hen nog steeds lid? ZEG DAN AANGETEKEND OP en bewaar het verzendbewijs 100 jaar.

daarna beweerden hun opeens dat ze nooit wat ontvangen hebben

Ze beweren die €80 nooit ontvangen te hebben?
Dat zou jij heel makkelijk moeten kunnen bewijzen dmv bankafschrift.
Hoeveel kosten die flutboekjes? Wat zou jij ze verschuldigd zijn omdat jij niet kunt bewijzen dat je opgezegd hebt en omdat zij geen geldig adres van je hadden ? Tel hier de incassokosten (behorend bij dat bedrag 's) + rente 's bij op.

Was het je heel duidelijk gemaakt dat er aan abbonnement vast zou zitten aan dat ene proefexemplaar? Daar ben je mee akkoord gegaan?

Weet je toevallig of naar je oude adres idd die vervolgboekjes opgestuurd zijn?

cpostgrunn

ik had nog een tijdje op dat oude adres gewoont en van hoshi nooit meer wat ontvangen ook geen rekeningen dit was in 2010,in januari 2012 schijnt puzzelforu het over genomen te hebben en mij die boekjes toegestuurd maar toen woonde ik daar al bijna een jaar niet meer! vergeet niet er zit een dik jaar tussen dus hoe kan ik iets op zeggen wat ik nooit ontvangen heb? kan toch niet maar zo zijn dat hun voor je regelen dat je een abbonement hebt? ik heb bij puzzelforu nooit een abbonement aangevraagd en ook nooit getekend maar hun zeggen wij hebben alles van hoshi overgenomen dus jij bent bij ons geabboneerd

vincentjj

Ongelezen bericht door vincentjj »

MKBusiness is een instelling die door bluf en intimidatie je probeert over te halen om een zgn. 'betalingsregeling' af te spreken. NOOIT op ingaan is het advies!!!! VOLHOUDEN indien je nooit een bepaald produkt wilt hebben/behouden! Mijn dossier hebben 'ze' uiteindelijk maar gesloten!!! Dus NERGENS op reageren, en telefoontjes GEWOON AFBREKEN!!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

In elk geval niet opzeggen wanneer je niets hebt afgesloten. De opzeggingsbrief kan dan namelijk tegen je gebruikt worden als bewijs dat er wel een overeenkomst is.

Gesloten