Als je die vraag stelt, zul je zien dat er twee trajecten ingezet worden. Als dat tweede (civiele) spoor niet ingezet wordt, is dat vrijwel altijd vanwege de kosten/batenverhouding. Ik spreek uit jarenlange ervaring met doorrijdersproblematiek: de pomphouders willen wel, graag zelfs, maar de meesten doen niets vanwege de juridische complexiteit en de al genoemde kosten.gemist schreef:Neen. Maar aan je reactie te zien wil je dat niet inzien. Geeft niet. Vraag zelf aan een willekeurige pomphouder wat er gebeurt als er iemand tankt en niet betaalt. Vraag em daarna ook hoe hij het liever geregeld zou zien.
Overigens zou het wel heel erg toevallig zijn als het kenteken van TS gedubbeld is op een exacte kopie van de auto van TS. En ook dat is een misdrijf waarvoor alleen de politie ingeschakeld dient te worden.
Voor wat betreft die dubbeling: dat gebeurt juist vaak op een zo identiek mogelijke auto. En als je erover zou nadenken is dat best logisch.
Wat ik niet in wens te zien, weet ik dus niet. Maar misschien heb ik iets gemist...