LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte incasso door: 'Trusted third party Payv'

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
SWijkman

Onterechte incasso door: 'Trusted third party Payv'

Ongelezen bericht door SWijkman »

Goedemiddag,

Zojuist keek ik op mijn rekening van de Rabobank. Ineens zag ik een incasso op mijn rekeningoverzicht staan van een zogenaamd bedrijf dat zich 'Trusted third party payv' noemt. Met als specificaties 2000charge.com Ze hebben een bedrag van 39 euro afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor gegeven heb.

Ik heb nu natuurlijk meteen het bedrag laten storneren. In de hoop dat ik nog op tijd ben....!

Wie van jullie heeft hier ervaringen mee? Ik heb het idee dat hier een oplichter aan het werk is...

Groeten,
Shirley Wijkman

ArneLH
Contacteer:

Re: Onterechte incasso door: 'Trusted third party Payv'

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ook 2000charge.com schijnt zelf een payment service provider te zijn en dus in naam van anderen te werken.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wanneer u geen machtiging heeft gegeven is de termijn 13 maanden.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Niet toevallig een in-game aankoop gedaan, of iets besteld bij een buitenlandse webwinkel? De eerste keer dat de rekening van mijn hosting provider one.com werd geïncasseerd van mijn creditcard schrok ik me ook het rambam, ik had immers niks in Denemarken gekocht. Pas later kwam ik er achter dat hun Europese betalingen allemaal via dat land liepen, en dat bedrag dus volledig terecht was..

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Swijkman - kijk hier https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 36&t=55869 voor meer info over dezelfde payment provider.

U bent niet de enige.

SWijkman

Ongelezen bericht door SWijkman »

Bedankt voor jullie reacties.

@Sjohie: Ik heb geen aankopen in het buitenland gedaan. Ook geen spelletjes of iets in die trend.

Wat ik vreemd vind in deze incasso is dat er een telefoonnummer bij vermeld staat in de omschrijving. Ze hopen natuurlijk dat je dat telefoonnummer gaat bellen voor uitleg.

Ik was gelukkig op tijd met storneren. Ik houd ook elke dag mijn rekening in de gaten en zie dat ze nog niet opnieuw geïncasseerd hebben. Wanneer ze opnieuw incasseren kan ik de bank gelukkig opdracht geven om het rekeningnummer van diegene te laten blokkeren.

Gesloten