Hallo,
Op 28 augustus werd er volkomen onverwacht 426,81 Euro van onze zakelijke rekening afgeschreven. Dit was geen foute overboeking van ons, maar een incasso door de Firma Art en Lights B.V. http://www.artandlights.nl/
Aangezien wij geen enkele relatie met Art & Lights hebben hebben wij dit direct door de bank laten storneren en geprobeerd om Art & Lights te pakken te krijgen voor uitleg en verdere voorkoming.
Toch maar even naar de bank gegaan om een selectieve blokkering voor incasso's van Art & Lights aan te brengen.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken en per fax ook niet. 078- 6200404 (bezet of geen gehoor) en 06-533244094 (niet bestaand nummer, staat wel in de telefoongids).
Op email wordt alleen een automatische reply gegeven en daarna nooit meer wat (we zijn nu een week verder).
Ook op de website staan geen directe contactgegevens, daar krijg ik geen goed gevoel bij. Riekt naar oplichting… Wie heeft gelijke ervaringen met dit bedrijf?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte incasso van Art & Lights Frames B.V.
-
Paulus Bosk
Onterechte incasso van Art & Lights Frames B.V.
Laatst gewijzigd door Paulus Bosk op 03 sep 2008 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gravedigger
Re: Onterechte incasso van Art & Lights Frames B.V.
artandlights.nl
Status actief
Houder ART004405-NUIWB
Art & Lights
Staalstraat 4
2984AJ RIDDERKERK
Netherlands
Administratieve contactpersoon EEN000660-NUIWB
M Eenennaam
+31 (0)786200404
[email protected]
Status actief
Houder ART004405-NUIWB
Art & Lights
Staalstraat 4
2984AJ RIDDERKERK
Netherlands
Administratieve contactpersoon EEN000660-NUIWB
M Eenennaam
+31 (0)786200404
[email protected]
-
Paulus Bosk
Dank GraveDigger.
Dat had ik ook al gevonden. Het telefoonnummer is hetzelfde en daar wordt dus niet opgenomen.
Ik heb via Google ook de Holding gevonden in Ridderkerk:
Art & Lights Holding BV
Havenstraat 69
2984 AC Ridderkerk
078 6200404
De incasso was door Art & Lights Frames B.V. in Zwijndrecht uitgevoerd met de vermelding van een mij onbekend factuurnummer.
Het telefoonnummer van de Holding is gelijk aan die van Frames B.V.
Via de Kamer van Koophandel is te zien dat het beiden actieve B.V.'s zijn. Ik heb nog geen details (jaarrekeningen, bestuurders) ed opgevraagd. Zou wel kunnen.
Dat had ik ook al gevonden. Het telefoonnummer is hetzelfde en daar wordt dus niet opgenomen.
Ik heb via Google ook de Holding gevonden in Ridderkerk:
Art & Lights Holding BV
Havenstraat 69
2984 AC Ridderkerk
078 6200404
De incasso was door Art & Lights Frames B.V. in Zwijndrecht uitgevoerd met de vermelding van een mij onbekend factuurnummer.
Het telefoonnummer van de Holding is gelijk aan die van Frames B.V.
Via de Kamer van Koophandel is te zien dat het beiden actieve B.V.'s zijn. Ik heb nog geen details (jaarrekeningen, bestuurders) ed opgevraagd. Zou wel kunnen.
Er zijn veel meer mensen opgelicht! Waaronder ik..
Als je even op internet rondkijkt bij internetoplichting dan staan al er minstens 15 mensen die op deze manier opgelicht zijn.
Als je even op internet rondkijkt bij internetoplichting dan staan al er minstens 15 mensen die op deze manier opgelicht zijn.
Tot december 2006 is Art & Light klant bij ons geweest, vermoedelijk zijn ze zo aan onze rekeninggegevens gekomen.
Bij ons bedrijf hebben ze in 3x +/- 2700 Euro van de rekening gehaald. Ik heb dit laten storneren en een selectieve incassoblokkade op zijn rekening laten zetten.
Bij ons bedrijf hebben ze in 3x +/- 2700 Euro van de rekening gehaald. Ik heb dit laten storneren en een selectieve incassoblokkade op zijn rekening laten zetten.
tijd om maar eens naar ridderkerk te gaan voor de genen die dat willen staalstraat is een zij straat van de donkersloot weg bij het stop licht rechts en gelijk weer rechts dan zit uw in de staal straat te ridderkerk
-
Paulus Bosk
@WDG20: Gelukkig was bij ons de schade niet zo groot en direct dezelfde dag hersteld. Ons rekeningnummer is via onze website (webshop) natuurlijk makkelijk te achterhalen, ook voor Art & Lights. Wat hebben ze ooit bij jullie besteld en is dat dan ook betaald?
Verder vraag ik me af hoe het mogelijk is dat zo'n dubieuze firma met meerdere foutieve incasso's en dus storneringen en blokkades nog steeds automatische incasso-opdrachten mag uitvoeren. Daarvoor moet je toch een vergunning van Equens (voorheen Interpay) hebben en die kan toch ingetrokken worden? Kunnen we daar de klachten direct melden? Dan is het snel afgelopen met de pret voor Art & Lights.
Verder vraag ik me af hoe het mogelijk is dat zo'n dubieuze firma met meerdere foutieve incasso's en dus storneringen en blokkades nog steeds automatische incasso-opdrachten mag uitvoeren. Daarvoor moet je toch een vergunning van Equens (voorheen Interpay) hebben en die kan toch ingetrokken worden? Kunnen we daar de klachten direct melden? Dan is het snel afgelopen met de pret voor Art & Lights.