LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onvriendelijk en oneerlijk behandeling Willems gerechtdw.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
anjola61

Onvriendelijk en oneerlijk behandeling Willems gerechtdw.

Ongelezen bericht door anjola61 »

Hebben er meer mensen last van dat je bij gerechtsdeurwaarders willems niet serieus worden genomen?! Als ze geld van je krijgen pakken ze het gewoon door middel van loonbeslag.. maar wat als je aan teveel betaald geld van hun terug moet ontvangen?!!??!!
Al weken ben ik bezig om een bedrag van 135,47 terug te ontvangen! Tervergeefs... valse beloftes, dan heb ik volgens hun al maanden geen contact gehad en als ik dan boos word zegt die meneer aan de andere kant: Tja .. dan had u maar moeten betalen!! Hij vertelde ook nog dat er nu nog een 25 euro rente afgaat!!!!!!!! Zelfs de leidinggevende van Willems snapt niet waar ik mij zo druk over maak en gooit de telefoon erop. Waar zijn wij als consment tegen deze boeven? Ik heb nog steeds mijn geld niet terug!! Hoeveel rente gaat dit mij nog kosen?? En mag dit zomaar??

Ad Verkaad

Re: Onvriendelijk en oneerlijk behandeling Willems gerechtdw.

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

anjola61 schreef:Hebben er meer mensen last van dat je bij gerechtsdeurwaarders willems niet serieus worden genomen?! Als ze geld van je krijgen pakken ze het gewoon door middel van loonbeslag.. maar wat als je aan teveel betaald geld van hun terug moet ontvangen?!!??!!
Al weken ben ik bezig om een bedrag van 135,47 terug te ontvangen! Tervergeefs... valse beloftes, dan heb ik volgens hun al maanden geen contact gehad en als ik dan boos word zegt die meneer aan de andere kant: Tja .. dan had u maar moeten betalen!! Hij vertelde ook nog dat er nu nog een 25 euro rente afgaat!!!!!!!! Zelfs de leidinggevende van Willems snapt niet waar ik mij zo druk over maak en gooit de telefoon erop. Waar zijn wij als consment tegen deze boeven? Ik heb nog steeds mijn geld niet terug!! Hoeveel rente gaat dit mij nog kosen?? En mag dit zomaar??
Als ze werkelijk ten onrechte te veel geld hebben ingehouden, kijk dan eens op de site van de KBvG hoe je een klacht kunt indienen.

anjola61

Ongelezen bericht door anjola61 »

@Ad Verkaad...Dat hebben ze inderdaad werkelijk gedaan dus bedankt voor de tip... ik zal daar zeker mijn klacht neerleggen.

Ureka

Ongelezen bericht door Ureka »

tevens zou ik ze een ingebrekestelling toedoen met daarbij een verzoek binnen 5 dagen te reageren.
Verder deze v.v. een correct overzicht van de te veel betaalde kosten v.v. bewijsvoering.

Uiteraard met daarbij een aansprakelijk stellen van voor alle kosten voor het in rechte halen van uw gelijk, incl. de wettelijke rente. welke aan u toekomt!

Indien geen reactie deze zaak ceviel door zetten, echter onthoud wie eist bewijst, dit impliceerd dat u een duidelijk overzicht van gedane betalingen en uw schrijvens en aanmaningen moet toevoegen.

Daar een telefoontje simpelweg uw woord tegen die van het incassobureau is een telefoontje plegen geheel zinloos en zonde van uw tijd en ergenis.
Mail of aangetekende post zullen ze naar alle waarschijnlijkheid wel op gaan reageren.

hendoortje

Ongelezen bericht door hendoortje »

Beste,
een tip die de moeite loont, ga eens langs bij Willems zoals ze dat ook bij u doen en vraag aan de balie met bewijstukken per direct uw teveel betaalde schuld a contant terug.
Laat u niet intimideren!!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hendoortje schreef:Beste,
een tip die de moeite loont, ga eens langs bij Willems zoals ze dat ook bij u doen en vraag aan de balie met bewijstukken per direct uw teveel betaalde schuld a contant terug.
Laat u niet intimideren!!
Zou ik niet doen - als men nu al moeite heeft beschaafd te handelen zullen ze ook rustig de politie bellen en zeggen dat hun slachtoffer bedreigend is geweest.

Beter is - als je dan toch langs wilt gaan - om dit samen met een betrouwbare vriend/kennis te doen (bijv. een politieagent buiten dienst, of een advocaat etc.) zodat je in elk geval een getuige hebt.

Beste is gewoon een brief schrijven en mailen/faxen waarin je binnen 5 dagen het teveel betaalde terug eist, anders volgt een klacht bij de KBvG.

mikex5

Ongelezen bericht door mikex5 »

Zeker wel langsgaan en dan met een camera erbij zodat ze niet dingen erbij gaan verzinnen, ik zou ze mooi een koekje van eigen deeg geven .

Gesloten