Beste ,
Vind het wel knap dat ze op de zaken vooruit komen. Er word gezegd dat ze u zullen dagvaarden en alle mogelijke gevolgen die daaruit kunnen voortvloeien. Ik zie nergens dat ze gigantisch op hun bek zullen gaan als u gedagvaard word. en gezien de berichtgeving is dit niet gebeurd dus mogen ze helemaal NIETS!!!
In ieder geval succes met alles
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schuman incasso
Re: Schuman incasso
Ik heb ook slechte ervaring met Shuman uit Ede.
Ik had een schuld bij de ABN in 1999 is er vonnis uitgesproken door de rechtbank in 1999.
Ik zat in de schuldsanering tot 2002. Ik heb de schuldsanering niet goed afgesloten. Mijn ex heeft de schuldsanering wel goed afgesloten. In de schuldsanering stond de schuld van de ABN wel bij mijn ex vermeld maar niet bij mij.
Ik heb tot 2010 niets van Shuman gehoord. Opeens was er een loonbeslag.
Ik heb met de ABN contact opgenomen en met het BKR. Bij de ABN was ik niet bekend en bij het BKR was de schuld niet geregistreerd.
Ik had volgens Shuman nog een openstaande schuld van 5000,00 euro en moet
meteen ook aan rente over rente 17.000,00 euro betalen.Heeft iemand hier ervaring mee of weet men of dit wel gerechtelijk mag jaren niets van je laten horen. Is hier ooit een gerechtelijk uitspraak over geweest en mag Shuman dit zomaar doen na12 jaar.
Ik had een schuld bij de ABN in 1999 is er vonnis uitgesproken door de rechtbank in 1999.
Ik zat in de schuldsanering tot 2002. Ik heb de schuldsanering niet goed afgesloten. Mijn ex heeft de schuldsanering wel goed afgesloten. In de schuldsanering stond de schuld van de ABN wel bij mijn ex vermeld maar niet bij mij.
Ik heb met de ABN contact opgenomen en met het BKR. Bij de ABN was ik niet bekend en bij het BKR was de schuld niet geregistreerd.
meteen ook aan rente over rente 17.000,00 euro betalen.Heeft iemand hier ervaring mee of weet men of dit wel gerechtelijk mag jaren niets van je laten horen. Is hier ooit een gerechtelijk uitspraak over geweest en mag Shuman dit zomaar doen na12 jaar.
-
Ad Verkaad
Re: Schuman incasso
Een vonnis verjaart pas na 20 jaar, dus als ze in 1999 een vonnis hebben gehaald, hebben ze tot 2019 om het te incasseren. Die rente over rente klinkt behoorlijk fors, de rentevordering verjaart al na 5 jaar dus daar zou ik eens naar laten kijken door een ter zake kundige advocaat.Peter2204 schreef:Ik heb ook slechte ervaring met Shuman uit Ede.