LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLECHTE ERVARING MET INCASSOBUROOS intrum justitia e.v.a.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
WINNEN

SLECHTE ERVARING MET INCASSOBUROOS intrum justitia e.v.a.

Ongelezen bericht door WINNEN »

Ik heb slechte ervaring met de volgende incasso bureaus:
intrum justitia als ze niet naar me luisteren en geldziek op mijn geld uit zijn en vooral als ze denken dat je de gevraden duiven in de mond vliegen of de lotto gewonnen hebt en zij alleen maar in dienst zijn van het bedrijf Ik vind dat Ik terecht de abuse rekeningen tegen mij betwist anders had Ik ze allang betaald.
Wat je ook bewijzen kunt of denkt te moeten kunnen je moet me ook eens geloven.
Ik wordt zelfs s avonds gebeld voor rekeningen die niet kloppen
dit zijn intimidatieve telefoontjes waar Ik niet om gevraagd heb.
Ik vind dat alles in overleg moet zijn
te vaak stookt men partijen tegen elkaar op om er geld aan te verdienen nou Ik heb liever dat je het eens kunt zijn met waar Ik voor betaal.
er zijn verscheidene oorzaken voor dit soort rekeningen
er is ongenoegen aan ten grondslag en dan wordt het te vlug doorgespeeld aan een incasso bureau
niet t.a.v. de terechte rekening/notaas welke betaald moeten worden
omdat de afspraak wederzijds is
bijvoorbeeld huur betalen of een boek wat je koop.
ALS EEN REKENING NIET TERECHT IS
moet je het recht hebben om intrum justitia
terug te werpen af te weren
als een valse hond zal ik maar zeggen.
En kun je een verdere procedure voorkomen.

goede ervaring is d a t soms toch terugnemen vordering bij dubbele
incasso plaatsvindt (VOORBEELD nuon)
Direct incasso slechte ervaring mee
web casso ,, ,, ,, ,,
ned incasso slechte ervaring mee
boiten deurwaarder zeer slechte ervaring mee
beest en van knol slechte ervaring mee (beloven no cure no pay pertinent en moeten woord nakomen)
RIB incasso rotterdam zeer slechte ervaring mee
omnicas slechte ervaring mee
re-effect slechte ervaring mee
robartmichael incasso slechte ervaring mee
paymax incasso slechte ervaring mee
incassowijzer slechte ervaring
aertsen en van someren slechte en goede ervaring
rst incasso advocaten slechte ervaring mee (Ik heb meer dan 1500euro betaald en moest dat nog eens betalen omdat de boekhouding geen open kaart gaf van rst advocaten)
incasso de belasting ontvanger zeer slechte ervaring (3keer dezelfde rekening moeten betalen met verschil van dagrente maar dat moet verrekend worden en terug betaald door middel van restitutie)
buren en van velsen guelen advocaten incasso (ik heb meer dan 1500euro betaald per girofoon aan rst en ook aan buren en van velsen meewerker kamaludin maar deze zegt ook dat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg maar Ik wacht al meer dan anderhalf jaar)
orion incasso slechte en goede ervaring (NO CURE NO PAY en toch verhaalsonderzoek kosten betaald en geen geld geincasseerd wat hier de vraag is)
nederlandse incassodienst eindhoven goede ervaring is+ ze sturen op dezelfde dag nog de incasso brief waardoor er geen dagrente ontstaan
zal en minder goede ervaring is dat Ik nog nooit geld heb gezien van een vordering welke opnstaat ter betaling aan mijn konto credit dus
rechtnet advocaten incasso slechte ervaring goede goed is dat hij wel contact kan houden telefonisch niet te vaak en ook per email maar het is toch of hij te vlug op gerechtelijk uit is(en je kunt een rekening in principe beneden 5000euro houden p e r rekening om het kanton gerecht te kunnen hanteren waardoor er minder dagrente en minder kosten ontstaan)en vlug laat afweten zonder helder verhaalsonderzoek
over de persoon- Ik heb nog geen geld van hem gezien en hij heeft toch gemeld dat hij een klant van mij eerlijk tot betalen heeft kunnen bewegen-IK ZAL DAAR nader onderzoek in verrichten
CIB eerst goede indruk met administratie helpen en dan ineens aflaten weten waardoor Ik telkens een ander bureau moet vragen.
dus je hoop in feite proberen te ontrieven
pruyn incasso slechte ervaring afpersing van sociale verzekering bank
waar Ik zelf een goede ervaring heb met bovenstaande incasso heb Ik of niet moeten betalen aan een andere vorderaar of men heeft mij geld betaald d.m.v. bijboeken op mijn bankrekening (hierklopt ietsniet want ik kreeg het griffiegeld terug van de rechtbank-wie weet raad)
reaal verzekering met tegenwerken om me te vergoeden van schade
hun incasso staat te scherp als valse hond en pas na contact met stichting stop oplichting betalen ze de vergoeding (Ik zal deze bij verzekering nog even beschrijven)
over het algemeen verzekering incasso mag niet benadelend zijn voor de polishouder en moet ook kunnen vergoeden want deze stond
de afgelopen jaren te scherp op de mensen welke echt vergoed moeten worden-
nevries incasso notaris Ik heb meer dan 6200euro extra moeten betalen voor immo en notaris kosten en kleine heffingen gemeente belasting er is dus nog een bedrag in deposito over wat hij me beloofd heeft terug te betalen iK HEB VORIG JAAR EEN BRIEF VAN HEM GEHAD WAARIN HIJ DAT OOK BELOOFD nou moet hij het ook nog echt terug betalen ook VIND IK
mrZwiers incasso toen van schepel en langelaar in rechtsprocedure gewonnen door mezelf huurgeldincasso te betalen door huurder
Ik heb er geen geld van gezien
mellema en veltkamp incasso administratief goed meewerkende maar als een debiteur betwist laat hij te vlug afweten en vraagt dan een hoog voorschot waardoor je
de verdere gerechtelijke procedure kon vergeten (en Ik zou willen weten wie het door procedure verkregen geld te zien krijgt)
vastgoed belang incasso afweerfonds oplichters Ik heb ongeveer 5000euro moeten betalen aan voorschotten d.m.v. vordering bij de rechter en toen hebben ze me als lid geroyeerd waardoor ze niet gingen procederen met het door mij teveel betaalde voorsschot geld VOORSCHOTGELD is een aanbetaling op een traject in incasso procs en gerechtelijk procederen kost niet meer dan nodig verhaalsonderzoek griffie en wat kleinere kosten voor de rechtbank deze kosten krijg je terug als je de zaak wint en nou stelen ze het voorschot geld en stoppen ze dat in hun eigen zak en door je als lid te royeren doen ze of de kous af is Ik heb hulp nodig om deze vastgoed belang te ontmaskeren en om mijn geld te kunnen terug vorderen wegens onrechtmatigheid van vorderen van de incasso van vastgoed belang (HEEFT NOG IEMAND ervaring met deze club)
graydon gaat te veel eigener beweging met je geld en chanteert met telefonisch ''BESPREKEN" ik lees op zijn website dat je gratis verhaalsonderzoek kunt hebben dus dan verwacht ik transparante beweging
:roll:
Ik heb het meest moeite met van die zogenaamde nette incasso bureaus
waarvan je al voelt dat het detentie afkomstig crimineel circuit is die proberen om je niets te laten merken wat zij op hun kerfstok hebben en dan jij maar hopen dat als er geld gestort wordt het ook echt op je bankrekening komt.
IK HEB ECHT ZUIVERE BETROUWBARE NO CURE NO PAY INCASSO
samenwerkers nodig voor mijn eigen ondernemen
en wie onterecht denkt geld van mij te moeten hebben of krijgen waar Ik niet mee eens ben een vordering door mij betwist worde en de vorderende spijt heeft. IK HEB LIEVER MIJN EIGEN SUCCES IN INCASSO VORDEREN
dan dat een ander op mijn geld jaagt

Berenice

Re: SLECHTE ERVARING MET INCASSOBUROOS intrum justitia e.v.a.

Ongelezen bericht door Berenice »

:shock: :shock: :shock:

heeft u serieus ervaring met al deze incasso bureau's ??????? :shock: :shock: :shock:

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

Maar even serieus.. is het misschien niet beter voor u als u de schuldsanering ingaat.
U verkoopt het huis in Utrecht met de rare huurder. zegt het huis aan de klaverstraat in Rotterdam op met de andere rare onderverhuurder. (en eventueel de chalet als die nog in uw bezit is)
Vervolgens, laat u alle schuldeisers, vodafone, kpn, eneco enzo aanschrijven door de schuldsanering (mijn excuses als ik het traject wsp niet helemaal goed omschrijf).

Het lijkt er nu een beetje op dat u een in vicieuze cirkel terecht bent gekomen waar u never meer uit gaat komen. Op deze manier bent u misschien over 3 jaar van alles af en kunt u opnieuw beginnen.

Deurwaarder Mark

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Heb je die ervaringen als schuldeiser of als schuldenaar? Of allebei?

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Berenice schreef:Maar even serieus.. is het misschien niet beter voor u als u de schuldsanering ingaat.
.
Ik kan niet opmaken of je nou zelf aan die incasso moet betalen,Maar je komt zomaar niet in de wsnp,dat zou makkelijk zijn maak een hoop schulden ga in de wsnp en na 3 jaar een schone lei ,zo werkt het niet volgens mij.Je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen eer je wordt toegelaten.En als je al in de wsnp hebt gezeten,mag je er 10 jaar niet meer in.

WINNEN

Ongelezen bericht door WINNEN »

antwoord aan Berenice

Het is echt waar dat Ik deze ervaringen heb met de incassobureaus
en er zijn er nog een aantal waar Ik ervaring mee heb

Dit relaas waar je op reageert zijn de bureaus welke Ik opdracht heb
verstrekt voor incasso
dus waar mijn klanten niet betalen wilden
riep Ik een incasso bureau in
mijn ervaring is dat de meeste incasso bureaus om het geld zo'n bureau zijn
begonnen en dat het te vaak een crimineel is die ''erachter zit" is met een mooi
gezicht en net brief papier etc. een kantooradres wat netjes staat enz. begrijp je dus niet een eerlijke indruk bij nader inzien maakt/ Ik zie ook dat menig incasso bureau n i e t het wel betaalde geld doorstort aan de opdracht gever en als het incasso bureau door heeft dat Jij als opdracht gever hun doorziet sluiten ze het dossier met geen reden of een crimie zin of gedistantieerd.

Ik wou dat ik benevens mijn overige honeste werk een succesvol incasso bureau kon runnen met een echt betrouwbare meewerker welke echt het geld voor me incasseert en niet steelt van het mijne.

Zelf heb Ik alle vorderingen welke Ik moet betalen allang betaald
en welke Ik betwist (als het geen betrouwbare vorderingen zijn of de vorderende
partij heeft de vordering ingetrokken of het bedrag klopt niet of de vordering klopt niet dan heb Ik zo veel Ik kon de vordering terug gedraaid-omdat Ik niet van oneerlijke vorderaars hou)

winnen

:shock:

jor

Ongelezen bericht door jor »

Ik, Ik, en nog eens Ik. :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Zou het kunnen zijn, Winnen, dat een incassoburo ook kosten maakt? Of zou het kunnen zijn dat een hele hoop klanten van jou doodeenvoudig geen geld hebben, en dat het incassoburo dan doodeenvoudig niks binnenhaalt?

Ik kan me niet voorstellen, en ik geloof het gewoon niet, dat al die buro's zich al jouw geld toeëigenen.

Deurwaarder Mark

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Gezien de genoemde namen durf ik de stelling wel aan dat dat ook niet het geval is. Zakelijk bezien, dan. De gevoelsmatige kant is veel subjectiever, en daar zit 'm voor WINNEN het probleem...

Ncnp-Incasso

Ongelezen bericht door Ncnp-Incasso »

Goedemiddag Winnen!

Ik kan me goed voorstellen dat je je ergert aan resultaten van incassobureau's.
Zo worden er door verschillende partijen slecht werk afgeleverd!!

Ik werk zelf 8 jaar in de incassobranche en wij doen het vaak beter dan andere partijen. Ik kom daarom ook graag in contact met je!

Hoe kan ik jou bereiken?

witte angora

Ncnp-Incasso schreef:Goedemiddag Winnen!

Ik kan me goed voorstellen dat je je ergert aan resultaten van incassobureau's.
Zo worden er door verschillende partijen slecht werk afgeleverd!!

Ik werk zelf 8 jaar in de incassobranche en wij doen het vaak beter dan andere partijen. Ik kom daarom ook graag in contact met je!

Hoe kan ik jou bereiken?
Het is mij volstrekt onduidelijk wat jij wilt bereiken, eerlijk gezegd. :roll:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

witte angora schreef: Het is mij volstrekt onduidelijk wat jij wilt bereiken, eerlijk gezegd. :roll:
Mischien aanbieden om kosten van TS te incasseren bij de incassoclubjes?

witte angora

Dat zou je zeggen. Maar als iemand zulke warrige berichten schrijft, en met zoveel incassobedrijven problemen zegt te hebben, waar ook Deurwaarder Mark zijn twijfels over heeft... Voor je weet waar Winner het over heeft... Ook Deurwaarder Mark heeft zijn diensten niet aangeboden, en, aangezien we hem op het forum toch wat langer kennen, zou ik in hem toch aanzienlijk meer vertrouwen hebben, eerlijk gezegd. Dan is er Pavlova nog...

Mischien zit ik verkeerd, maar ik vrees dat de actie niet in het voordeel van Winner zal zijn.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Ncnp-Incasso schreef:Goedemiddag Winnen!
Hoe kan ik jou bereiken?
Do not call us, we'll call you. Maar niet heus :mrgreen:
Waarom zou WINNEN een wildvreemde bellen of contacten? Tenslotte weet je nooit wie een dergelijk aanbod doet.

Gesloten