In 2005 heb ik telefonisch (dat kon toen) mijn abonnement bij tele2 opgezegd. Ik moest toen een bandje inspreken en mijn contract zou beeindigd worden. Een tijdje erna kreeg ik een herinnering van tele2. Ik heb toen opgebeld en ze zouden het probleem oplossen. Nu bijna 3 jaar later kom ik erachter dat er nog steeds geld van mijn rekening wordt gehouden door tele2. Ik heb ze hier weer over opgebeld
en gevraagd hoe dit kan. Volgens tele2 heb ik niet opgezegd, ook de 2e keer niet dus. Na een brief van mijn kant werd er contact met me opgenomen. Ze willen wel 31 euro aan me over maken. Ik ben het hier natuurlijk niet mee eens. Ik heb contact opgenomen met de consumentenbond en die verwees me naar het juridischloket.
Hier vertelde ze mij dat ik nog een aangetekende brief kon schrijven maar ze gaven me niet veel hoop. Bijkbaar sta je als concument in dit soort gevallen heel zwak.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2
-
gravedigger
Re: tele 2
En in de tussentijd dus ook nooit een blik geworpen op de af- en bijschrijvingen? Lijkt me stugNu bijna 3 jaar later kom ik erachter dat er nog steeds geld van mijn rekening wordt gehouden door tele2.
En niet om een schriftelijke bevestiging gevraagd en je incassoopdracht ingetrokken? Tja, dan vraag je om moeilijkheden.In 2005 heb ik telefonisch (dat kon toen) mijn abonnement bij tele2 opgezegd.
Dat je me uitmaakt voor leugenaar (lijkt me stug) neem ik je wel degelijk kwalijk. Het is erg gemakkelijk om te (ver) oordelen, vooral als je niets weet over iemand zijn of haar persoonlijke situatie.
Dat het niet heel slim is ben ik inmiddels wel achter, maar bedankt voor je reactie.. Mijn dank is zo groot dat ik jou nog probeer een tip mee te geven, probeer eens niet zo snel te oordelen. Wijsheid zit in het zwijgen en niet in het oordelen.
Dat het niet heel slim is ben ik inmiddels wel achter, maar bedankt voor je reactie.. Mijn dank is zo groot dat ik jou nog probeer een tip mee te geven, probeer eens niet zo snel te oordelen. Wijsheid zit in het zwijgen en niet in het oordelen.
-
gravedigger
Er kan alleen maar gereageerd worden op de door jou verstrekte informatie. En die info is, dat je er na 3 jaar achter komt. Dus is mijn opmerking een heel logische. Het wordt anders als je een bewindvoerder hebt, maar dan houd je relevante info achter.
-
De Tegenpartij
@iesje2811,
Niet op reageren wat gravedigger zegt, zijn naam zegt genoeg. Lees alle reakties van hem/haar maar eens. Tis maandag en hij/zij zit weer achter zijn buro, en iets zegt me dat zijn werk met de topics te maken heeft...
Niet op reageren wat gravedigger zegt, zijn naam zegt genoeg. Lees alle reakties van hem/haar maar eens. Tis maandag en hij/zij zit weer achter zijn buro, en iets zegt me dat zijn werk met de topics te maken heeft...
-
gravedigger
Kom maar op met de wilde speculaties. Wat zijn die werkzaamheden dan wel??