| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 mobile
TELE2 mobile
1 Jaar had ik mijn abonnement bij tele2, geen problemen
Heb het toen een jaar verlengt, en toen begon het geduvel
Steeds aanmaningen, nu al maanden niet aangesloten en brieven van de deurwaarder
Ik bel, stuur afschiften, niks helpt.
Deurwaarder aan de lijn
Lang aan de lijn
maar oke het geld was gevonden
Helaas nog steeds niet aangesloten, betaal dus voor niets 20eu per maand, weer brief van deurwaarder
Nu ze kunnen dat geld houden
NOOIT meer TELE2
Heb het toen een jaar verlengt, en toen begon het geduvel
Steeds aanmaningen, nu al maanden niet aangesloten en brieven van de deurwaarder
Ik bel, stuur afschiften, niks helpt.
Deurwaarder aan de lijn
Lang aan de lijn
Helaas nog steeds niet aangesloten, betaal dus voor niets 20eu per maand, weer brief van deurwaarder
Nu ze kunnen dat geld houden
NOOIT meer TELE2
Re: TELE2 mobile
In een ander topic van jezelf heb je betaalingsproblemen bij Telfort.....
:mJa, en ik zag vanochtend bij de vara satire,r
daar werd het zeer goed uitgelegd, pricies als bij telfort, tele2, essent enz, ook ik moet maar afschift opsturen, niet goed door gekomen, ze kunnen het niet vinden, ja zag er zeer lollig uit, alleen is het dat niet hoor!
We zijn in dit land niet corrupt hahaha, nee we worden altijd beduveld, opgelicht en bewijs het maar.
Zeker ook gewoon accepteren dan???
green:
daar werd het zeer goed uitgelegd, pricies als bij telfort, tele2, essent enz, ook ik moet maar afschift opsturen, niet goed door gekomen, ze kunnen het niet vinden, ja zag er zeer lollig uit, alleen is het dat niet hoor!
We zijn in dit land niet corrupt hahaha, nee we worden altijd beduveld, opgelicht en bewijs het maar.
Zeker ook gewoon accepteren dan???
Het komt dus heel vaak voor, anders is dit niet in het progamma
Dat van de telfort kreeg ik deze week,,,, een bericht van telfort, sorry het is op de kpn gestort??????
nel27 schreef:Het progamma heet ,,Het is niet waar) kijk eens bij progamma gemist.nl nederland 1
Het komt dus heel vaak voor, anders is dit niet in het progamma![]()
Dat van de telfort kreeg ik deze week,,,, een bericht van telfort, sorry het is op de kpn gestort??????