LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon
telefoon
ik heb een telefoon gehuurd voor twee jaar en dan zou het mijn eigendon zijn,in middels heb ik al 5 jaar betaald,ik wist niet anders dan hun hadden het gestopt,bij toeval kwam ik er achter dat er elke maantd19 euro van mijn rekening werd gehaald en heb ik gebeld met hun. ik heb ze gevraagt en ze zeiden ja hoor u hebt elke maand netjes betaald 19 euro dus. 5 jaar lang.toen heb ik gezegt dan hebt u elke maand dus onterecht 19 euro geint van mijn rekening 3 jaar lang. ik zei dus wil ik graag het te veel betaalde geld van mij van die 3 jaar terug.waarop hij zei nee want u had dat schriflijk moeten afzeggen.waarop ik zei dat is mij nooit gezegt.dus mijn vraag nu is hoe krijg ik mijn te veel betaalde geld terug. graag wil ik hierop andwoord als het kan.met vriedelijke groeten m.w. eha könig.
Re: telefoon
Ik vermoed dat dit contract stilzwijgend wordt verlengd als er geen schriftelijke opzegging plaatsvind. Als dat het geval is kun je je geld niet terug kijken.
Kijk voor de zekerheid even in hun algemene voorwaarden.
Succes
Kijk voor de zekerheid even in hun algemene voorwaarden.
Succes
-
Re: telefoon
Ja. dit klopt. Het is een 2-jarig abonnenment maar word stilzwijgend verlengd. ndien u het abonnenment na 2 jaar niet heeft stopgezet zult u de betaalde gelden niet meer terug kunnen vorderen