| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ten onrechte beslag gelegd op loon
ten onrechte beslag gelegd op loon
LS
Onlangs is er ten onrechte beslag gelegd op mijn loon.
Het is inmiddels teruggedraaid. Ik ben bijna mijn baan kwijtgeraakt en heb gezichtsverlies geleden tegenover mijn werkgever. Bovendien heb ik hierdoor achterstand in het betalen van de vaste lasten en nodeloos veel stress. Een excuus kon er net af van gerechts deurwaarders Cattenhage.
Kan ik smartengeld eisen? Zo ja voor welk bedrag. Ik ben er echt kapot van.
Is het handig een jurist(e) in te schakelen? Help, help, help
Onlangs is er ten onrechte beslag gelegd op mijn loon.
Re: ten onrechte beslag gelegd op loon
Kwam het loonbeslag als een donderslag bij heldere hemel of is er een briefwisseling aan vooraf gegaan?
Waarom was het derdenbeslag 'onterecht'?
-
Guardian72
Indien aantoonbaar onjuist, dan is een vergoeding van aantoonbare kosten zeker op zijn plaats.
ook een klacht tegen de uitvoerende deurwaarder kan - maar nogmaals, alleen indien 100% onterecht.
ook een klacht tegen de uitvoerende deurwaarder kan - maar nogmaals, alleen indien 100% onterecht.
-
Leo The Emperor
Waarom u uw baan zou kwijtraken bij loonbeslag is mij een raadsel.Danceny schreef:LS
Onlangs is er ten onrechte beslag gelegd op mijn loon.Het is inmiddels teruggedraaid. Ik ben bijna mijn baan kwijtgeraakt en heb gezichtsverlies geleden tegenover mijn werkgever. Bovendien heb ik hierdoor achterstand in het betalen van de vaste lasten en nodeloos veel stress. Een excuus kon er net af van gerechts deurwaarders Cattenhage.
![]()
Smartgeld is niet aan de orde, wel eventueel een vergoeding voor werkelijke kosten. Als u bijvoorbeeld incassokosten heeft moeten betalen omdat een andere rekening door dit loonbeslag te laat is betaald kunt u dit claimen.
Om nu weer een jurist in te gaan schakelen, lijkt onzin,Hier is meer het volgende spreekwoord van toepassing : Van de stijfkop en de zot vult de advocaat zijn pot
-
Guardian72
@ Danceny,
geef eens een toelichting?
Wat is er gebeurt, hoe lang speelde dit al, welke stappen heb je ondernomen om beslag te voorkomen, welke deurwaarde legde beslag, en waarom?
???
geef eens een toelichting?
Wat is er gebeurt, hoe lang speelde dit al, welke stappen heb je ondernomen om beslag te voorkomen, welke deurwaarde legde beslag, en waarom?
???