LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The fitness club en direct pays services

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Wwoutje

The fitness club en direct pays services

Ongelezen bericht door Wwoutje »

Heb een jaar gesport bij The Fitness club en direct vooruit betaald. Nooit handtekening gezet, nooit tot incasso gemachtigd. Toch schrijft The fitnessclub na een jaar automatisch af. Laten storneren en 2e keer The Fitnessclub geblokkeerd bij ING. Op brief The Fitnessclub gereageerd en toelichting gegeven (per mail). Deze maand wederom afschrijving van The Fitness club, maar nu onder de naam Direct Pay services B.V. Weer laten storneren en blokkeren. Mag dit zo maar? Als ik al iemand gemachtigd zou hebben dan is het de Fitness club en niet een andere rechtspersoon.

CB

Re: The fitness club en direct pays services

Ongelezen bericht door CB »

Hoe weten deze bedrijven je rekeningnummer. Heb je niet per ongeluk (zonder dat je er erg in had) iets getekend waarin je rekeningnummer stond vermeld?

Ricksonja

Ongelezen bericht door Ricksonja »

CB schreef:Hoe weten deze bedrijven je rekeningnummer. Heb je niet per ongeluk (zonder dat je er erg in had) iets getekend waarin je rekeningnummer stond vermeld?

Wat jij zegt, vroeg ik me ook af

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

CB schreef:Hoe weten deze bedrijven je rekeningnummer. Heb je niet per ongeluk (zonder dat je er erg in had) iets getekend waarin je rekeningnummer stond vermeld?
Misschien van de vooruitbetaling?
Als dat per bank is gedaan - zien ze waar het vandaan komt.

Wel bedenkelijk dat men kennelijk zonder machtiging dit kan doen, en dat direct pay services geen enkele controle uitvoert.

Als TS daadwerkelijk geen machtiging heeft afgegeven, maken beide bedrijven zich schuldig aan incassofraude- en dit zou TS ook als zodanig aan de bank moeten melden.

Gesloten