Beste mensen
Enige tijd geleden ontving ik plots een brief van van Es gerechtsdeurwaarders. Of ik even 225 euro wilde betalen. Ik had geen idee waarvoor. Er stond dat het een vordering van Peter Langhout was. Ik heb daarop de deurwaarder gebeld, en zij gaven aan dat het in eerste instantie bij mijn vader geincasseerd zou worden, maar dat mijn vader (die psychisch ziek is), een bezwaarschrift had gestuurd dat het niet zijn, maar mijn rekening was. Ik gaf telefonisch aan dat dit niet juist was, en vervolgens kreeg ik de mededeling dat ik de brief als ongeschreven kon beschouwen.
De deurwaarder maakte vervolgens een zeer domme fout! Ze stuurden mij vandaag (14 april) nogmaals een brief. Hierin wordt vermeld dat de zaak per direct aanhangig wordt gemaakt omdat ik heb verzuimd in bezwaar te gaan.
Ik kan er om lachen, ik ben jurist, en weet dat zij geen poot om op te staan hebben, maar aan de andere kant is het natuurlijk zeer betreurenswaardig om te zien dat een gerechtsdeurwaarder weigert om gegevens te verifieren met het dossier. Dan was meteen opgevallen dat het een overeenkomst van mijn vader betrof.
Ik wil dus iedereen waarschuwen voor van Es! Eerst goed kijken, en vooral niet op hun dreigende brieven ingaan als u weet dat zij fout zitten.
Met vriendelijke groet,
Martijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Es Gerechtsdeurwaarders!
-
Re: Van Es Gerechtsdeurwaarders!
Ach ja, zo zie je maar weer dat ze ook bij van Esch fouten maken.
Natuurlijk hebben ze geen kans van slagen. Ik kom ze regelmatig tegen in de dossiers. Ik heb de neiging te stellen dat het laag geschoold personeel betreft. Dom geboren en niets bijgeleerd,
Chanmaster
Natuurlijk hebben ze geen kans van slagen. Ik kom ze regelmatig tegen in de dossiers. Ik heb de neiging te stellen dat het laag geschoold personeel betreft. Dom geboren en niets bijgeleerd,
Chanmaster