LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vesting Finance

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Jolanda J. 60
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2009 17:51

Vesting Finance

Ongelezen bericht door Jolanda J. 60 »

Ja ja die Vesting Finance zijn wel vastbijtertjes .Ben per 1 mei 2009 overgestapt van telefoon en internetprovider van het Net(kpn) naar Telfort Alles keurig ruim op tijd aan gegeven.Geen vuiltje aan de lucht zou je zeggen. Totdat de KPN mij een acept toe stuurde om de maand mei en juni 2009 nog te voldoen.Dus niet dacht ik en ik met klantenservice gebeld van de KPN, sorry hun fout nee ik had gelijk, bla bla.
Affijn het werd 2 oktober 2009 en daar kreeg ik een brief van Vesting Finance mooie woorden stonden daarin: KPN heeft-middels een acte van cessie- haar opeisbare vordering op u,gezamenlijk met allle rechten,verkocht en in eigendom overgedragen aan InVesting BVte Hilversum. Dacht nog fijn voor hun moet ik hier wat mee??Heb ze toch maar vriendelijk een mail gestuurd en aangegeven dat de KPN geen vorderingen op mij had kopie gemaakt van mijn afrekening met de KPN en ze een fijne dag toegewenst. Krijg ik op 9 oktober een brief dat ze tevergeefs getracht hebbentelefonisch kontakt met mij op te nemen en dat dat niet gelukt is duh hebben mijn nummer niet!en of ik met klem hun wil bellen. Nee dus maar wel gemaild! Beetje minder vriendelijk!Poosje niets meer gehoord maar ja hoor daar waren ze weer, hadden inmiddels contact gehad mer de KPN en die had mij een creditering gestuurd op 9 oktober en die wilde Vesting Finance zo wel even vorderen want die was niet juist geweest! Ja dat klopt een systeemfoutje had mij geld gegeven maar ik ga er van uit dat de KPN mij daar zelf als eerste wel van op de hoogte kan stellen en een verzoek had kunnen indienen om te vragen of ik genegen was om dat geld terug te sturen?Van mij krijgt Vesting Finance ze dus helemaal niks noppes en nada. De een na laatste brief die ik van ze heb gekregen staan wel zoveel fouten in dat het wel lijkt of ze personeel van de kleuterschool hebben ingehuurd.Het is eigenlijk jammer dat ik die hier niet kan publiceren!! Het enigste wat ik hoop dat ze het voor de rechter gaan brengen dan heeft die ook nog wat te lachen, volgens Vesting heb ik in het jaar 1009 die creditering terug gehad hun brief was gedateerd 4 december 2009 en ik moest het geld voor vrijdag 11 november 2009 overmaken! Hoe verzin je het,! Groetjes van Jolanda

Camperbart
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2009 11:01

Re: Vesting Finance

Ongelezen bericht door Camperbart »

Beste Jolanda,

Is Vesting Finance wel geregistreerd? Wat schrijft KPN over dat incassobureau?
Het lijkt een soort Click and Buy. Die wil van mij ook geld ontvangen. Ik zou iets gekocht hebben bij mcAfee.
Ook ik ben niet van plan iets te betalen wat ik niet heb besteld.
Raadpleeg ook even kassa van VaRa Inzake incasso 's.

Bart

Gesloten