LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorschot Eon

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
hwhardiek
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2007 15:38

voorschot Eon

Ongelezen bericht door hwhardiek »

Afrekening van Eon gekregen kom 90 euro per jaar tekort nu gaan ze mijn voorschot met honderd % verhogen per maand ruim 100 euro(1200p/j).
Zijn er mensen bij wie dit ook het geval is ?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kan je niet bellen - voorschotbedrag iets verlagen?

(als je 90 tekort komt, zou ik zeggen verhoog voorschotbedrag met 10 eur/maand.. heb je 30 eur ruimte voor het geval we nu WEL een elfstedentocht krijgen).

hwhardiek
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2007 15:38

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door hwhardiek »

Het ging er mijn alleen om of er nog meer mensen zo'n gigantische verhoging hebben gehad .
want daar hebben ze wel een hoge rente van als je het niet aanpast.
de rest heb ik al geregeld.
jammer dat de tocht is afgelast!

MAXIEM

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hwhardiek

Ik denk dat hier gewoon sprake is geweest van een "menselijke" fout. Het bedrag had natuurlijk niet 100 euro per maand maar 10 euro per maand moeten zijn.

Maxiem.

(ut wordt waarschijnlijk toch geen speldje dit jaar)

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Niet met E-on maar wel een belachelijke verhoging bij NL Maatschapij
van 98 euro per maand voor gas en electra en nu 2x een afschrijving van 257 euro voor electra en 245 voor gas (?) apart dus wat eerst tesamen 98 euro was
gebeld en ze gaan het uitzoeken want verbruik is helemaal niet veranderd en kan ook niet als je enkel s'avonds en het weekeinde thuis bent en ben dus van 98 euro naar 502 euro gegaan. Ze zouden er nog op terug komen maar wel intussen een incassobureau een brief laten sturen of ik dat bedrag wil betalen. Ook deze op de hoogte gebracht en deze nemen weer contact op met NL Maatschappij. Te gek voor woorden gas en electra met een voorschot per maand van 502 euro en dat voor een 2 kamer flatje.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door renegade66 »

hmmm, hoeveel vijfvingerige plantjes kweek je???? :lol: :lol:

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door Wolter32 »

renegade66 schreef:hmmm, hoeveel vijfvingerige plantjes kweek je???? :lol: :lol:
Dit is dus echt geen grapje hoor , dit is dus echt wat er is gebeurd.

JXV
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 dec 2011 10:31

Re: voorschot Eon

Ongelezen bericht door JXV »

Klinkt in beide gevallen als administratieve foutjes. Ik vermoed wel dat er een hoop huishoudens zijn die de afgelopen weekjes veel meer zullen hebben verstookt dan in de wat zachtere winterse omstandigheden, maar dan hoort uiteraard niet direct zulke impacts te hebben (en zou wel heel pro-actief geanticipeerd zijn door de energiebedrijven :) )

Gesloten