| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vordering Canal Digitaal via deurwaarder "Lindorff B.V.
Vordering Canal Digitaal via deurwaarder "Lindorff B.V.
Snepke,
Dit stuk lijkt m.i. echt.
Verzamel nauwkeurig alle (schriftelijke) met Canal Digitaal, het incassobureau en het deurwaarderskantoor, gevoerde correspondentie.
Maak hiervan een overzicht (op datum), kort/bondig, enwel begrijpelijk voor de rechter.
Dit chronologisch overzicht en afschriften van bewijstukken kun je, voor/na je mondeling verweer, in persoon, de kantonrechter overhandigen.
Neem ook de originele stukken (op reserve) mee!
Vanuit strategisch oogpunt bekeken, zullen de veronderstelde bewijsmiddelen door gemachtigden van Canal Digitaal op de terechtzitting worden opgevoerd!
De functie van kantonrechter is in civiele zaken "lijdzaam".
Dat wil zeggen hij hoort de partijen aan en komt tot een overtuiging, uiteindelijk neergelegd in zijn/haar vonnis.
Bij strafzaken is de (kanton)rechter veel actiever bij het zoeken naar de waarheid!
In deze civiele zaak geldt de algemene regel dat Canal Digitaal, via haar gemachtigden, haar vordering moet aantonen.
Anders gezegd: "Canal Digitaal eist en bewijst""!!!
Beluister de vordering van de gemachtigden en vergelijk deze met eigen stukken.
Maak aantekening van onjuistheden en breng deze z.s.m. onder de aandacht van de rechter.
Een griffier maakt van de terechtzitting een ambtelijk verslag op.
Een OM (officier van justitie) is niet aanwezig bij civiele procedures.
Mogelijk dat andere forumleden ook nog tips kunnen aanleveren.
Ik blijf dit forum volgen.
Veel succes
sterkearm
Dit stuk lijkt m.i. echt.
Verzamel nauwkeurig alle (schriftelijke) met Canal Digitaal, het incassobureau en het deurwaarderskantoor, gevoerde correspondentie.
Maak hiervan een overzicht (op datum), kort/bondig, enwel begrijpelijk voor de rechter.
Dit chronologisch overzicht en afschriften van bewijstukken kun je, voor/na je mondeling verweer, in persoon, de kantonrechter overhandigen.
Neem ook de originele stukken (op reserve) mee!
Vanuit strategisch oogpunt bekeken, zullen de veronderstelde bewijsmiddelen door gemachtigden van Canal Digitaal op de terechtzitting worden opgevoerd!
De functie van kantonrechter is in civiele zaken "lijdzaam".
Dat wil zeggen hij hoort de partijen aan en komt tot een overtuiging, uiteindelijk neergelegd in zijn/haar vonnis.
Bij strafzaken is de (kanton)rechter veel actiever bij het zoeken naar de waarheid!
In deze civiele zaak geldt de algemene regel dat Canal Digitaal, via haar gemachtigden, haar vordering moet aantonen.
Anders gezegd: "Canal Digitaal eist en bewijst""!!!
Beluister de vordering van de gemachtigden en vergelijk deze met eigen stukken.
Maak aantekening van onjuistheden en breng deze z.s.m. onder de aandacht van de rechter.
Een griffier maakt van de terechtzitting een ambtelijk verslag op.
Een OM (officier van justitie) is niet aanwezig bij civiele procedures.
Mogelijk dat andere forumleden ook nog tips kunnen aanleveren.
Ik blijf dit forum volgen.
Veel succes
sterkearm
Laatst gewijzigd door sterkearm op 30 jun 2009 00:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Vordering Canal Digitaal via deurwaarder "Lindorff B.V.
Snepke,
Het vorig forum eindigde bij 15 pagina's. Vandaar dat ik dit nieuw forum moest opstarten.
vr.gr.
sterkearm
Het vorig forum eindigde bij 15 pagina's. Vandaar dat ik dit nieuw forum moest opstarten.
vr.gr.
sterkearm
Re: Vordering Canal Digitaal via deurwaarder "Lindorff B.V.
Oke bedankt sterke arm ik zal het origineel en kopie meenemen en overhandigen u hoort nog van hoe of wat