| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloos bedrijf FAMED,onproffesioneel, klantonvriendelijk
-
consument1233
Waardeloos bedrijf FAMED,onproffesioneel, klantonvriendelijk
Graag wil ik hierbij het bedrijf FAMED aan de kaak stellen. Sinds dat mijn tandarts over is geschakeld op deze service zijn al een aantal klanten opgestapt bij hem. De werkzijze van dit bedrijf heeft een criminele inslag en ik kan begrijpen dat mensen niet op deze manier behandeld willen worden zeker niet als je een dienst aanbied voor een opdrachtgever. Ik ken de tandarts assistente en deze wist mij dat te vertellen dat er veel klachten zijn over FAMED. Het lijkt me dus als tandarts niet handig om zaken te doen met eenbedrijf die op een bijna criminele wijze geld bij klanten van een klant incasseerd. Ik denk dat FAMED door heeft dat zij voor iemand werken en niet met iemand. Hiernaast heeft FAMED een eigen incasso bureau die bij het minste geringste wordt ingeschakeld. Makkelijk toch, kleine probleem en direct incassokosten erover heen. Het is een legale boevengilde en ik kan niet begrijpen dat er mensen trots zij op hun werk en zeggen dat ze bij FAMED werken. Ik hoop dan ook dat dit soort bedrijven niet lang bestaansrecht hebben en een keer worden aangepakt op hun werkwijze. Tevens hoop ik ook dat potentiele klanten van FAMED dit forum lezen zodat ze zich wel twee keer achter hun oren krabben om zaken te doen met dit bedrijf. Ze kunnen beter zelf een betalingsregeling treffen met de klant dan dit bedrijf want dit kost klanten!!!!
Zowel consument als klant denk na voordat je zaken doet met FAMED!
Zowel consument als klant denk na voordat je zaken doet met FAMED!
-
De Tegenpartij
Re: Waardeloos bedrijf FAMED,onproffesioneel, klantonvriendelijk
Famed komt de laatste tijd steeds vaker op dit forum voor. Ook ik deel de ervaringen die ik hier zie. Als ziektekostenverzekerde stuur je de nota's waarvan je denk dat ze vergoed worden door naar je verzekering. Vaak na enkele weken hoor je pas (of soms helemaal niet) of deze vergoed is of niet. De termijnen bij de Famed zijn dan al ruim verstreken en heb je te maken met kosten.
Ze reageren idd heel onbeschoft en zijn verschrikkelijk star in hun houding. Ik haal zelf de kosten van hun rekening af en maak het restant over, en een briefje erachter aan dat ik de kosten niet erken. Ook bij de betaling vermelden dat dit alleen de vordering betreft, en niet hun kosten.
Heb dit de afgelopen jaren al diverse keren gedaan (tandarts werkt met Famed) en nooit meer wat van gehoord (Soms nog 1 dreigbriefje
)
Ik heb met de tandarts afgesproken dat hij de rekeningen rechtstreeks indient bij de verzekering. Mocht deze niet vergoed worden dan stuurt hij mij een nota, zo kan het dus ook ! Als iedereen dat doet is het snel gedaan met de Famed.
Ze reageren idd heel onbeschoft en zijn verschrikkelijk star in hun houding. Ik haal zelf de kosten van hun rekening af en maak het restant over, en een briefje erachter aan dat ik de kosten niet erken. Ook bij de betaling vermelden dat dit alleen de vordering betreft, en niet hun kosten.
Heb dit de afgelopen jaren al diverse keren gedaan (tandarts werkt met Famed) en nooit meer wat van gehoord (Soms nog 1 dreigbriefje
Ik heb met de tandarts afgesproken dat hij de rekeningen rechtstreeks indient bij de verzekering. Mocht deze niet vergoed worden dan stuurt hij mij een nota, zo kan het dus ook ! Als iedereen dat doet is het snel gedaan met de Famed.