Als je mijn bijdragen leest , zie je dat het geen aanval is, maar dat ik probeer je te helpen, om je eigen situatie goed in te schattenWat heeft dit ernou mee te maken . Ik leg iets uit en ik krijg alleen maar commentaar.
ben misschien eigenwijs maar probeer wijzer te worden en zit niet te wachten om aangevallen te worden door 2 idioten
Natuurlijk is het zo, dat als je afspreekt om het dossier te krijgen, je het dan ook hoort te krijgen. Echter je denkt dat je niet hoeft te betalen zolang je het dossier niet hebt ontvangen, en dat is helemaal fout.
De waarde van het dossier is niet namelijk meer dan een rol plee-papier, omdat het gerechtelijk vonnis de plaats van dit dossier heeft ingenomen.
Als je denkt dat het vonnis niet geldig is omdat je het pas in november 2009 hebt gezien, is dat ook helemaal fout. We leven nu in mei 2010, ongeveer een half jaar later, zodat je zat tijd hebt gehad om in beroep te gaan of te betalen.
En een gerechtelijk vonnis verjaard pas na 20 jaar, dus zover is het ook niet
Ik vind de deurwaarder nu juist best wel soepel om je uitstel tot 12 april te gunnen.
Enfin, ik ga niet meer reageren op je postings, als je het nu niet snapt, ben jij zelf de idioot die je aangeeft.