LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] webbilling/Redclouds

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
robbertk
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2012 10:05

webbilling/Redclouds

Ongelezen bericht door robbertk »

..
Laatst gewijzigd door robbertk op 15 jan 2012 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

marcogroningen
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26

Re: webbilling/Redclouds

Ongelezen bericht door marcogroningen »

Ik heb de site bekeken ( al had ik dat liever niet gedaan aangezien het een 18+ site is ) maar je had het vooraf kunnen lezen in hun voorwaarden. Wat dat betreft heb je geen poot om op te staan.
Echter weet ik niet of de regeling die er hier is voor koop op afstand ook geld voor amerikaanse sites e.d.
Als dat wel het geval is kan je er onderuit, anders zit je er een jaar aan vast ( met alle bijkomende kosten )

Guardian72
Berichten: 6857
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: webbilling/Redclouds

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als bedragen/kosten/voorwaarden veranderen - zou dat voor contracten en overeenkomsten in NL reden zijn om (kosteloos) te mogen ontbinden.

Ik weet niet of dat voor pornoboeren ook geld - want webbilling doet zo ver ik weet alleen maar zaken met/voor dat soort bedrijven - maar je ze het daar op kunnen gooien.

Daarnaast - ik weet niet of wijzigen van voorwaarden/kosten alleen op een website plaatsen mag - want niet iedereen is altijd online en op zo`n site te vinden...

JennyFlp
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2012 12:48

Re: webbilling/Redclouds

Ongelezen bericht door JennyFlp »

Hallo,
Gister keken mijn vriend en ik op de rekening.
daar kwamen we tot een rare ontdekking.
Er waren meerdere rare bedragen door het bedrijf webbilling van onze rekening gehaald.
Het eerste bedrag was 29,95 een dag later werd er 1 euro af geschreven.
nog een dag later weer 1 euro en de dag daarna 39,95.
Ik vond dit heel raar vooral om dat we deze rekening alleen gebruiken voor de huur en boodschappen.
Ik vroeg mijn vriend of hij iets had gekocht maar dit was niet het geval.
Ik heb het snel terug laten storten maar begrijp er niks van.
Ik heb ze op gezocht en ik kwam op een Duitse site te recht.
Heel vreemd dit allemaal.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

Groetjes

Jenny

Jolijn
Berichten: 6306
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: webbilling/Redclouds

Ongelezen bericht door Jolijn »

JennyFlp schreef:Hallo,
Gister keken mijn vriend en ik op de rekening.
daar kwamen we tot een rare ontdekking.
Er waren meerdere rare bedragen door het bedrijf webbilling van onze rekening gehaald.
Het eerste bedrag was 29,95 een dag later werd er 1 euro af geschreven.
nog een dag later weer 1 euro en de dag daarna 39,95.
Ik vond dit heel raar vooral om dat we deze rekening alleen gebruiken voor de huur en boodschappen.
Ik vroeg mijn vriend of hij iets had gekocht maar dit was niet het geval.
Ik heb het snel terug laten storten maar begrijp er niks van.
Ik heb ze op gezocht en ik kwam op een Duitse site te recht.
Heel vreemd dit allemaal.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Groetjes
Jenny
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Je vriend diep in de ogen kijken en de berichten op dit forum lezen, dan kom te tips tegen. Succes. :)

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: webbilling/Redclouds

Ongelezen bericht door cvproductions »

Ontvangen op 25 mei 2012.

Niet ambelijk bezoek.
Brief van NIB (Nationaal Incasso Bureau).
Vordering van Webbilling.com inzake UltimatePay nog niet betaald.
Kosten: € 82,92.
Sommatie: binnen 36 uur betalen!

Maar..... nu zijn die uren al lang verstreken en is er geen (in de brief aangekondigd) bezoek geweest om de reden van niet betalen nader toe te lichten.
Verder dreigt men met een gerechtsdeurwaarder!

DAT MAG: de hond is inmiddels ondervoed!!!

Gesloten