| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webcasso/direct pay.
-
Reikiearth
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 mar 2011 15:22
Webcasso/direct pay.
In september 2 broeken besteld bij Boozt.Bestelling klopt niet dus retour gestuurd volgens de instructies.Op 21-10 geeft direct pay aan dat wij de broeken moeten betalen. Gebeld en aangeven dat deze allang retour zijn.Mevr Ver does geeft aan dit na te gaan.
Op 1-11 mail gehad van boozt dat alles netjes retour was en er verder niks aan de hand was.Ook direct pay geeft aan dat alles netjes rond is.Op 20-12 weer een brief met het verzoek 10,95 te betalen.Uitgelegd via de mail dat dit allemaal al geregeld wat met boozt. Uiteraard gelijk mail gestuurd naar boozt deze geven aan dat er niks aan de hand is.
Vervolgens horen en zien wij niks. Tja en toen kregen wij op 25-1 een brief via de mail???Of we even binnen 14 dagen briefhoofd stond op 17-1 willen betalen.Mevr Lo e ven van webcasso gebeld.Deze geven aan het uit te zoeken. Raar vooral om dat dit bedrijf dus onder dezelfde holding valt. Afijn we wachten met spanning af.
Direct pay even gebeld en dhr Dieks geeft aan dat hij het met de buren op neemt.
Om toch niet nog meer maffiapraktijken te krijgen gevraagd om een jurist van het bedijf om daar samen mee te kijken wat er daar nu fout gaat.
Ik bedoel in het begin gaat alles fout dus dit zat zeker in de lijn der verwachting.
Juist een jurist is dan denk ik kundig genoeg om dat ook te zien.
Er word toegezegt door iemand die zijn naam niet wil noemen in de mail wat ze trouwens allemaal doen bij webcasso dat er een jurist mee aan de slag gaat. Nu is het 7-3. Nog niks gehoord.
Webcasso is gwoon een bedrijf wat een grote speler denkt te zijn door hun houding. Ze vergeten dat vele kleine consumenten ook keihard terug kunnen slaan.
Ik wacht met spanning af.
Op 1-11 mail gehad van boozt dat alles netjes retour was en er verder niks aan de hand was.Ook direct pay geeft aan dat alles netjes rond is.Op 20-12 weer een brief met het verzoek 10,95 te betalen.Uitgelegd via de mail dat dit allemaal al geregeld wat met boozt. Uiteraard gelijk mail gestuurd naar boozt deze geven aan dat er niks aan de hand is.
Vervolgens horen en zien wij niks. Tja en toen kregen wij op 25-1 een brief via de mail???Of we even binnen 14 dagen briefhoofd stond op 17-1 willen betalen.Mevr Lo e ven van webcasso gebeld.Deze geven aan het uit te zoeken. Raar vooral om dat dit bedrijf dus onder dezelfde holding valt. Afijn we wachten met spanning af.
Direct pay even gebeld en dhr Dieks geeft aan dat hij het met de buren op neemt.
Om toch niet nog meer maffiapraktijken te krijgen gevraagd om een jurist van het bedijf om daar samen mee te kijken wat er daar nu fout gaat.
Ik bedoel in het begin gaat alles fout dus dit zat zeker in de lijn der verwachting.
Juist een jurist is dan denk ik kundig genoeg om dat ook te zien.
Er word toegezegt door iemand die zijn naam niet wil noemen in de mail wat ze trouwens allemaal doen bij webcasso dat er een jurist mee aan de slag gaat. Nu is het 7-3. Nog niks gehoord.
Webcasso is gwoon een bedrijf wat een grote speler denkt te zijn door hun houding. Ze vergeten dat vele kleine consumenten ook keihard terug kunnen slaan.
Ik wacht met spanning af.
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Webcasso/direct pay.
Als je kan bewijzen dat betaald is, danwel alles geretourneerd (mail) dan sta je goed.
Vraag dan maar of men de vordering kan onderbouwen, aangezien jij kan bewijzen dat er geen openstaande posten kunnen zijn.
Doe ook niets per telefoon - alleen schriftelijk (ivm bewijs) en liefst ook aangetekend. Per mail is ook goed, als het kan met aflever bevestiging en leesbevestiging (kan in Outlook).
als men vol blijft houden - dan kan je altijd aangifte doen wegens oplichting danwel poging tot afpersing.
Vraag dan maar of men de vordering kan onderbouwen, aangezien jij kan bewijzen dat er geen openstaande posten kunnen zijn.
Doe ook niets per telefoon - alleen schriftelijk (ivm bewijs) en liefst ook aangetekend. Per mail is ook goed, als het kan met aflever bevestiging en leesbevestiging (kan in Outlook).
als men vol blijft houden - dan kan je altijd aangifte doen wegens oplichting danwel poging tot afpersing.
Re: Webcasso/direct pay.
Op 19 maart en op 1 april 2011 heb ik een spijkerbroek besteld bij http://jackjones.bestsellershop.com Beide broeken pasten niet en ik heb ze teruggestuurd met de bijgeleverde retour antwoordnummer adresstickers. Ik hoefde van te voren niks te betalen.
Van beide retourzendingen heb ik een bewijs dat zij aangekomen zijn bij
BZT Fashion AB
Bestseller p/a
Selk Logistics
Antwoordnummer 9494
1000 WP Amsterdam
Op 22 april kreeg ik een rekening van DirectPay om alsnog €84 te betalen. Beiden spijkerbroekfacturen bleken wel te zijn vervallen, maar een ingewikkelde berekening van hun maande mij aan om dit binnen 10 dagen te betalen.
Op 10 mei kreeg ik een incasso van het bedrijf Webcasso met een rekening van €71. Ook nu is de rekening weer onnavolgbaar, maar het lijkt erop dat ik €21 moet betalen voor de oorspronkelijke leveringskosten met daar bovenop administratiekosten en buitengerechtelijke kosten.
Intussen heb ik nooit een rekening gehad voor de leveringskosten.
Op de website van jackjones staat dat je bij een retour je geld teruggestort krijgt, maar ik heb niks van te voren hoeven te betalen. http://jackjones.bestsellershop.com/NL/page/return
Ik hoef toch niet achteraf te betalen voor goederen die ik teruggestuurd heb?
Inmiddels heeft directpay.nl mij een login gestuurd om mijn facturen te bekijken. Ik heb 0 openstaande en 0 afgehandelde rekeningen, en 4 ter incasso facturen: 1 x €80,- 1 x €60, 1 x -€60 en 1 x -€40.
Ik kan op directpay bezwaar maken tegen mijn rekeningen...dat is een kant en klaar systeem :-s
Tot nog toe heb ik niks ondernomen omdat ik dacht dat het allemaal automatisch gegenereerde rekeningen zijn, die hopelijk vervallen wegens retour.
Wat moet ik doen?
Van beide retourzendingen heb ik een bewijs dat zij aangekomen zijn bij
BZT Fashion AB
Bestseller p/a
Selk Logistics
Antwoordnummer 9494
1000 WP Amsterdam
Op 22 april kreeg ik een rekening van DirectPay om alsnog €84 te betalen. Beiden spijkerbroekfacturen bleken wel te zijn vervallen, maar een ingewikkelde berekening van hun maande mij aan om dit binnen 10 dagen te betalen.
Op 10 mei kreeg ik een incasso van het bedrijf Webcasso met een rekening van €71. Ook nu is de rekening weer onnavolgbaar, maar het lijkt erop dat ik €21 moet betalen voor de oorspronkelijke leveringskosten met daar bovenop administratiekosten en buitengerechtelijke kosten.
Intussen heb ik nooit een rekening gehad voor de leveringskosten.
Op de website van jackjones staat dat je bij een retour je geld teruggestort krijgt, maar ik heb niks van te voren hoeven te betalen. http://jackjones.bestsellershop.com/NL/page/return
Ik hoef toch niet achteraf te betalen voor goederen die ik teruggestuurd heb?
Inmiddels heeft directpay.nl mij een login gestuurd om mijn facturen te bekijken. Ik heb 0 openstaande en 0 afgehandelde rekeningen, en 4 ter incasso facturen: 1 x €80,- 1 x €60, 1 x -€60 en 1 x -€40.
Ik kan op directpay bezwaar maken tegen mijn rekeningen...dat is een kant en klaar systeem :-s
Tot nog toe heb ik niks ondernomen omdat ik dacht dat het allemaal automatisch gegenereerde rekeningen zijn, die hopelijk vervallen wegens retour.
Wat moet ik doen?
Re: Webcasso/direct pay.
"RETOURBELEID
Voldeed de kleur niet aan je verwachtingen of was de maat niet juist? Als je spijt hebt van je aankoop, kunt je het artikel/de artikelen eenvoudigweg aan ons terugsturen mits in originele staat (met hanglabels etc.). Na ontvangst storten wij je geld terug (behalve de oorspronkelijke leveringskosten).Als je een artikel terugstuurt omdat het jou niet bevalt of omdat je het gewoon niet langer wilt hebben, dan moet je de retourporto van 7.95 € betalen. Maak hierbij gebruik van het retourformulier. "
Wat staat er op je bestelformulier/afleveringsbon over deze kosten?
Voldeed de kleur niet aan je verwachtingen of was de maat niet juist? Als je spijt hebt van je aankoop, kunt je het artikel/de artikelen eenvoudigweg aan ons terugsturen mits in originele staat (met hanglabels etc.). Na ontvangst storten wij je geld terug (behalve de oorspronkelijke leveringskosten).Als je een artikel terugstuurt omdat het jou niet bevalt of omdat je het gewoon niet langer wilt hebben, dan moet je de retourporto van 7.95 € betalen. Maak hierbij gebruik van het retourformulier. "
Wat staat er op je bestelformulier/afleveringsbon over deze kosten?
Re: Webcasso/direct pay.
Dit staat in de sales invoice: Omschrijving Bedrag
Orderid: JJ553073 60.9 €
Totaal te voldoen 60.9 €
Voorwaarden:
Van toepassing zijn onze leverings- en betalingsvoorwaarden welke zijn op te vragen viaonze website: http://www.bestsellershop.com
Betalingscondities:
Voor de goede orde melden wij dat deze factuur is gecedeerd aan DirectPay Services B.V.U kunt dan ook het totaalbedrag ad.(60.9 €) onder vermelding van betalingskenmerk (JJ553073) binnen 14 dagen uitsluitend voldoen op rekeningnummer 45.42.18.966 t.n.v. DirectPay Services B.V. te Barendrecht.Bovenstaande bedragen zijn inclusief 19% btw.
Op de websites van zowel Jack & Jones als de bestsellershop staat nergens vermeld dat men kan kopen met acceptgiro, zonder vooraf te betalen. Deze mogelijkheid wordt pas duidelijk tijdens het online bestellen.
BZT Fashion AB is eigenaar van het product tot je het gehele bedrag voor het product hebt betaald en BZT Fashion AB dit bedrag heeft ontvangen.
Dit is ook heel vaag: Jouw gebruik van de website, iedere aankoop die je verricht op de website en deze voorwaarden zijn onderworpen aan de Zweedse wetgeving en worden beschouwd als plaats te hebben gevonden in Zweden
Ik kan nu al zeggen, mensen, koop nooit iets bij de http://jackjones.bestsellershop.com Zij proberen je héél veel geld af te troggelen terwijl je er niks voor terugkrijgt!
Orderid: JJ553073 60.9 €
Totaal te voldoen 60.9 €
Voorwaarden:
Van toepassing zijn onze leverings- en betalingsvoorwaarden welke zijn op te vragen viaonze website: http://www.bestsellershop.com
Betalingscondities:
Voor de goede orde melden wij dat deze factuur is gecedeerd aan DirectPay Services B.V.U kunt dan ook het totaalbedrag ad.(60.9 €) onder vermelding van betalingskenmerk (JJ553073) binnen 14 dagen uitsluitend voldoen op rekeningnummer 45.42.18.966 t.n.v. DirectPay Services B.V. te Barendrecht.Bovenstaande bedragen zijn inclusief 19% btw.
Op de websites van zowel Jack & Jones als de bestsellershop staat nergens vermeld dat men kan kopen met acceptgiro, zonder vooraf te betalen. Deze mogelijkheid wordt pas duidelijk tijdens het online bestellen.
BZT Fashion AB is eigenaar van het product tot je het gehele bedrag voor het product hebt betaald en BZT Fashion AB dit bedrag heeft ontvangen.
Dit is ook heel vaag: Jouw gebruik van de website, iedere aankoop die je verricht op de website en deze voorwaarden zijn onderworpen aan de Zweedse wetgeving en worden beschouwd als plaats te hebben gevonden in Zweden
Ik kan nu al zeggen, mensen, koop nooit iets bij de http://jackjones.bestsellershop.com Zij proberen je héél veel geld af te troggelen terwijl je er niks voor terugkrijgt!
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Webcasso/direct pay.
Site is inderdaad in Zweden geregistreerd:
http://www.networksolutions.com/whois-s ... ershop.com
Beetje vaag, dat wel - in principe als je bewijs hebt van retourzending - en volgens hun eigen voorwaarden, moet je dus alleen de retourverzendkosten (eventueel) betalen...
Bezwaar maken, bewijs bijsluiten, en verzoeken om eerst de administratie op orde te maken alvorens met dergelijke onjuiste rekeningen te komen.
http://www.networksolutions.com/whois-s ... ershop.com
Beetje vaag, dat wel - in principe als je bewijs hebt van retourzending - en volgens hun eigen voorwaarden, moet je dus alleen de retourverzendkosten (eventueel) betalen...
Bezwaar maken, bewijs bijsluiten, en verzoeken om eerst de administratie op orde te maken alvorens met dergelijke onjuiste rekeningen te komen.
Re: Webcasso/direct pay.
Inmiddels met Webcasso telefonisch contact gehad. Het blijkt dat ik 2 x €10 had moeten betalen omdat het artikel mij niet 'bevalt'. Het paste gewoon niet en dat interpreteer ik niet als niet bevallen. Zie onderstaande, waarin volgens webcasso over alle teruggestuurde artikelen porto betaald moet worden.
Voldeed de kleur niet aan je verwachtingen of was de maat niet juist? Als je spijt hebt van je aankoop, kunt je het artikel/de artikelen eenvoudigweg aan ons terugsturen mits in originele staat (met hanglabels etc.). Na ontvangst storten wij je geld terug (behalve de oorspronkelijke leveringskosten).Als je een artikel terugstuurt omdat het jou niet bevalt of omdat je het gewoon niet langer wilt hebben, dan moet je de retourporto van 7.95 € betalen. Maak hierbij gebruik van het retourformulier.
Ik heb nooit een rekening gehad voor portokosten. De originele rekening heb ik teruggestuurd met de artikelen. Blijkbaar moet je zelf aan het rekenen slaan en een gedeelte van de rekening betalen...
In plaats van dat ik een rekening krijg voor portokosten word je meteen doodgegooid met absurd hoge incasso bedragen.
Ik word vandaag teruggebeld door webcasso over een bemiddelingspoging.
Voldeed de kleur niet aan je verwachtingen of was de maat niet juist? Als je spijt hebt van je aankoop, kunt je het artikel/de artikelen eenvoudigweg aan ons terugsturen mits in originele staat (met hanglabels etc.). Na ontvangst storten wij je geld terug (behalve de oorspronkelijke leveringskosten).Als je een artikel terugstuurt omdat het jou niet bevalt of omdat je het gewoon niet langer wilt hebben, dan moet je de retourporto van 7.95 € betalen. Maak hierbij gebruik van het retourformulier.
Ik heb nooit een rekening gehad voor portokosten. De originele rekening heb ik teruggestuurd met de artikelen. Blijkbaar moet je zelf aan het rekenen slaan en een gedeelte van de rekening betalen...
In plaats van dat ik een rekening krijg voor portokosten word je meteen doodgegooid met absurd hoge incasso bedragen.
Ik word vandaag teruggebeld door webcasso over een bemiddelingspoging.
Re: Webcasso/direct pay.
De bemiddeling met webcasso heeft opgeleverd dat ik €22,15 moet betalen aan porto- en administratiekosten en dan heb je 0 producten gekocht.
Als je het artikel retourneert omdat je het niet wilt, berekenen wij retourneringskosten (€7,95). Dit bedrag wordt van de restitutie afgetrokken.
Dus mensen let op! Bij http://jackjones.bestsellershop.com moet je handmatig zelf retourneringskosten betalen. Je krijgt hiervan géén rekening. Als je dit niet doet krijg je binnen no time een incasso van 3 x de retourneringskosten. Dat is lekker cashen voor het uitlenen van kleding!
Telefonisch contact opnemen met de bestsellershop heeft weinig zin, men spreekt geen Nederlands.
Voor mij nooit geen bestsellershop meer, ik betaal nooit meer voor kleding passen.
Als je het artikel retourneert omdat je het niet wilt, berekenen wij retourneringskosten (€7,95). Dit bedrag wordt van de restitutie afgetrokken.
Dus mensen let op! Bij http://jackjones.bestsellershop.com moet je handmatig zelf retourneringskosten betalen. Je krijgt hiervan géén rekening. Als je dit niet doet krijg je binnen no time een incasso van 3 x de retourneringskosten. Dat is lekker cashen voor het uitlenen van kleding!
Telefonisch contact opnemen met de bestsellershop heeft weinig zin, men spreekt geen Nederlands.
Voor mij nooit geen bestsellershop meer, ik betaal nooit meer voor kleding passen.
Re: Webcasso/direct pay.
Dit bericht kreeg ik van bestseller.zendesk.com
Het is inderdaad zo dat, bij betaling via factuur, de retourkosten+factuurkosten blijven staan € 7,95+€ 3,00.
Dit is ook zo beschreven op onze onlineshop onder het kopje: Ruilen/Retourneren.
Welnu, dit staat echt niet op deze pagina: http://jackjones.bestsellershop.com/NL/page/return
Vraag me af hoeveel mensen hier intrappen en die uiteindelijk de incasso (3x retourkosten+factuurkosten) betalen?
bestsellershop = oplichterij
Het is inderdaad zo dat, bij betaling via factuur, de retourkosten+factuurkosten blijven staan € 7,95+€ 3,00.
Dit is ook zo beschreven op onze onlineshop onder het kopje: Ruilen/Retourneren.
Vraag me af hoeveel mensen hier intrappen en die uiteindelijk de incasso (3x retourkosten+factuurkosten) betalen?
bestsellershop = oplichterij
Re: Webcasso/direct pay.
Dat je bij retourneren leveringskosten of retourporto moet betalen staat wel op de site.
Maar 't is mij niet helemaal duidelijk wat het bedrag is van de leveringskosten en wanneer er leveringskosten en wanneer retourporto betaald dient te worden.
Maar 't is mij niet helemaal duidelijk wat het bedrag is van de leveringskosten en wanneer er leveringskosten en wanneer retourporto betaald dient te worden.
Re: Webcasso/direct pay.
Als je een product retourneert moet je aankruisen waarom. Je kunt dan o.a. apart aankruisen dat het product je niet bevalt óf dat het niet past.
Wat heeft dit voor zin als je überhaupt toch wel de porto- en administratiekosten moet betalen?
Voldeed de kleur niet aan je verwachtingen of was de maat niet juist? Als je spijt hebt van je aankoop, kunt je het artikel/de artikelen eenvoudigweg aan ons terugsturen mits in originele staat (met hanglabels etc.). Na ontvangst storten wij je geld terug (behalve de oorspronkelijke leveringskosten).
Hier haal ik uit dat je geen retourporto hoeft te betalen voor iets wat niet past.
Ik moest wel de retourkosten+factuurkosten betalen a € 7,95+€ 3,00. voor iets dat niet past.
Als je een artikel terugstuurt omdat het jou niet bevalt of omdat je het gewoon niet langer wilt hebben, dan moet je de retourporto van 7.95 € betalen. Maak hierbij gebruik van het retourformulier. Hier haal ik ook uit dat je geen retourporto hoeft te betalen als iets niet past...maar wel wanneer je het gewoon niet leuk vind.
Irritant gegoochel met leveringskosten, factuurkosten, retourporto.
Op de bijgeleverde retoursticker staat porto betaald, inderdaad, door jezelf.
Koop Jack & Jones® - Eerste aankoop gratis bezorgd die hadden ze een maand geleden nog niet
Wat heeft dit voor zin als je überhaupt toch wel de porto- en administratiekosten moet betalen?
Voldeed de kleur niet aan je verwachtingen of was de maat niet juist? Als je spijt hebt van je aankoop, kunt je het artikel/de artikelen eenvoudigweg aan ons terugsturen mits in originele staat (met hanglabels etc.). Na ontvangst storten wij je geld terug (behalve de oorspronkelijke leveringskosten).
Hier haal ik uit dat je geen retourporto hoeft te betalen voor iets wat niet past.
Ik moest wel de retourkosten+factuurkosten betalen a € 7,95+€ 3,00. voor iets dat niet past.
Als je een artikel terugstuurt omdat het jou niet bevalt of omdat je het gewoon niet langer wilt hebben, dan moet je de retourporto van 7.95 € betalen. Maak hierbij gebruik van het retourformulier. Hier haal ik ook uit dat je geen retourporto hoeft te betalen als iets niet past...maar wel wanneer je het gewoon niet leuk vind.
Irritant gegoochel met leveringskosten, factuurkosten, retourporto.
Op de bijgeleverde retoursticker staat porto betaald, inderdaad, door jezelf.
Koop Jack & Jones® - Eerste aankoop gratis bezorgd die hadden ze een maand geleden nog niet
Re: Webcasso/direct pay.
Conclusie: bestel meerdere artikelen en in meerdere maten bij het online winkelen.
De verzend/leveringskosten betaal je braaf ook al stuur je alles retour.
Maar dan bespaar een retourtje stad/tig strippen/benzine/parkeergeld/winkel in, winkel uit/koffie met iets d'r bij........

De verzend/leveringskosten betaal je braaf ook al stuur je alles retour.
Maar dan bespaar een retourtje stad/tig strippen/benzine/parkeergeld/winkel in, winkel uit/koffie met iets d'r bij........
-
Peggelientje
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 sep 2011 19:27
Re: Webcasso/direct pay.
Webcasso stuurt mij vandaag weer en brief over een betaling die ik ze niet schuldig ben en waarvan ze in februari 2010 de rechtzaak zelf hebben geseponeerd omdat ik kon bewijzen ze geen geld schuldig te zijn. Het telefoonnummer op de brief is niet in gebruik en ik maar eens gaan googelen.
Wie zijn deze mensen en hoe durven ze je zo te benaderen en zo'n dreigende toon aan te slaan? Waarom dreigen zij met wetsartikelcodes terwijl ze de zaken niet op orde hebben?
Mijn betaling is een verwarring bij Euroflorist geweest, in voorjaar 2009 NB!!!
Ik had per ongeluk iets dubbelbesteld, heb direct gebeld, is geannuleerd, gelukkig had ik de mails bewaard.
In 2010 staat er ineens een deurwaarder op de stoep met een datum voor een rechtszaak, in de tussenliggende tijd heb ik nooit meer iets vernomen!
Omdat ik gelukkig alles heb bewaard en kon aantonen dat de betalingseis onterecht was heb ik een fax van webcasso ontvangen waarbij zij afzien van voorkomen bij de rechter. Goed dat ik die mail en fax toch maar heb bewaard want vandaag ontvang ik weer een brief waarbij ze een betaling willen vorderen. Dit is ongehoord, hoe kan het zijn dat zij nog bestaan?
Wie zijn deze mensen en hoe durven ze je zo te benaderen en zo'n dreigende toon aan te slaan? Waarom dreigen zij met wetsartikelcodes terwijl ze de zaken niet op orde hebben?
Mijn betaling is een verwarring bij Euroflorist geweest, in voorjaar 2009 NB!!!
Ik had per ongeluk iets dubbelbesteld, heb direct gebeld, is geannuleerd, gelukkig had ik de mails bewaard.
In 2010 staat er ineens een deurwaarder op de stoep met een datum voor een rechtszaak, in de tussenliggende tijd heb ik nooit meer iets vernomen!
Omdat ik gelukkig alles heb bewaard en kon aantonen dat de betalingseis onterecht was heb ik een fax van webcasso ontvangen waarbij zij afzien van voorkomen bij de rechter. Goed dat ik die mail en fax toch maar heb bewaard want vandaag ontvang ik weer een brief waarbij ze een betaling willen vorderen. Dit is ongehoord, hoe kan het zijn dat zij nog bestaan?
Re: Webcasso/direct pay.
Hallo peggelientje,ook ik kreeg vandaag een man en een vrouw in een zwarte bus die vlug de brief afleverde en zei wel meer klachten te hebben gehad over natual BV te Barendrecht,maar toen ik een uur geleden belde 2 a 3 min a 0,80 eurocent per minuut geldklopperij,Ik kreeg een deurwaarders pakket met wel 6 pagina,s di en toen ik belde werd en na 2 a 3 min nog niet opgenomen wat voorn incasso buro ben je dan pffffffffffffffff.Peggelientje schreef:Webcasso stuurt mij vandaag weer en brief over een betaling die ik ze niet schuldig ben en waarvan ze in februari 2010 de rechtzaak zelf hebben geseponeerd omdat ik kon bewijzen ze geen geld schuldig te zijn. Het telefoonnummer op de brief is niet in gebruik en ik maar eens gaan googelen.
Wie zijn deze mensen en hoe durven ze je zo te benaderen en zo'n dreigende toon aan te slaan? Waarom dreigen zij met wetsartikelcodes terwijl ze de zaken niet op orde hebben?
Mijn betaling is een verwarring bij Euroflorist geweest, in voorjaar 2009 NB!!!
Ik had per ongeluk iets dubbelbesteld, heb direct gebeld, is geannuleerd, gelukkig had ik de mails bewaard.
In 2010 staat er ineens een deurwaarder op de stoep met een datum voor een rechtszaak, in de tussenliggende tijd heb ik nooit meer iets vernomen!
Omdat ik gelukkig alles heb bewaard en kon aantonen dat de betalingseis onterecht was heb ik een fax van webcasso ontvangen waarbij zij afzien van voorkomen bij de rechter. Goed dat ik die mail en fax toch maar heb bewaard want vandaag ontvang ik weer een brief waarbij ze een betaling willen vorderen. Dit is ongehoord, hoe kan het zijn dat zij nog bestaan?
ik ga de rechtbank inlichten hierover en vragen dat ik inzagen wil hebben in het dossier omdat ik na mening geen geld verschuldigd ben aan die natuals BV.ben benieuwd wat er uit komt
jullie horen het nog
Re: Webcasso/direct pay.
Ik heb de zaak gewonnen en hoefde niks te betalen en heb een schade vergoeding gehad zelfs voor de onkostentmk1962 schreef:Hallo peggelientje,ook ik kreeg vandaag een man en een vrouw in een zwarte bus die vlug de brief afleverde en zei wel meer klachten te hebben gehad over natual BV te Barendrecht,maar toen ik een uur geleden belde 2 a 3 min a 0,80 eurocent per minuut geldklopperij,Ik kreeg een deurwaarders pakket met wel 6 pagina,s di en toen ik belde werd en na 2 a 3 min nog niet opgenomen wat voorn incasso buro ben je dan pffffffffffffffff.Peggelientje schreef:Webcasso stuurt mij vandaag weer en brief over een betaling die ik ze niet schuldig ben en waarvan ze in februari 2010 de rechtzaak zelf hebben geseponeerd omdat ik kon bewijzen ze geen geld schuldig te zijn. Het telefoonnummer op de brief is niet in gebruik en ik maar eens gaan googelen.
Wie zijn deze mensen en hoe durven ze je zo te benaderen en zo'n dreigende toon aan te slaan? Waarom dreigen zij met wetsartikelcodes terwijl ze de zaken niet op orde hebben?
Mijn betaling is een verwarring bij Euroflorist geweest, in voorjaar 2009 NB!!!
Ik had per ongeluk iets dubbelbesteld, heb direct gebeld, is geannuleerd, gelukkig had ik de mails bewaard.
In 2010 staat er ineens een deurwaarder op de stoep met een datum voor een rechtszaak, in de tussenliggende tijd heb ik nooit meer iets vernomen!
Omdat ik gelukkig alles heb bewaard en kon aantonen dat de betalingseis onterecht was heb ik een fax van webcasso ontvangen waarbij zij afzien van voorkomen bij de rechter. Goed dat ik die mail en fax toch maar heb bewaard want vandaag ontvang ik weer een brief waarbij ze een betaling willen vorderen. Dit is ongehoord, hoe kan het zijn dat zij nog bestaan?
ik ga de rechtbank inlichten hierover en vragen dat ik inzagen wil hebben in het dossier omdat ik na mening geen geld verschuldigd ben aan die natuals BV.ben benieuwd wat er uit komt
jullie horen het nog
