Ik ben gister 14-02-2018 ook gebeld door Direct Solutions bv. Verhaal is hetzelfde als wat ik in dit forum allemaal al lees. Ik zou een rekening niet betaald hebben uit september 2016 van Benelux Korting. Geen idee waar dit over gaat. Er wordt erg makkelijk gezegd dat de betalingsherinneringen misschien in de spambox terecht gekomen zijn. En dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn spambox
Er volgt een heel pleidooi dat ik betalen moet, anders komt de deurwaarder langs. Er wordt direct een mail gestuurd dat ik betalen moet. Het bedrag is opgelopen tot € 182,40 en ik moet uiterlijk 16-02-2018 betalen. Vervolgens heb ik per email verzocht om mij de originele factuur en de email herinneringen te doen toekomen, daar ik nergens van weet.
Niets ontvangen, dus Direct Solutions maar weer gebeld en die geven aan dat zij alleen verantwoordelijk zijn voor het telefoontje en de email en verder moet ik bij Benelux Kortingen zijn, maar dit hele bedrijf is nergens te vinden. Dan moet ik het maar uitzoeken met de deurwaarden, die moet de originele factuur, de bandopname en de email aanmaningen hebben in zijn dossier. Maar vervolgens wel weer bedreigd, dat als ik het zo ver liet oplopen de incassokosten met € 400,= kunnen oplopen en als voor de rechter komt , de gerechtelijke kosten.
Na het lezen van deze forum heb ik de politie gebeld en op politie.nl vervolgens een meldingsformulier ingevuld.
Ook bij klacht.nl een klacht ingediend en hier op dit forum een melding gemaakt.
Dergelijke bedrijven moeten aangepakt worden, te gek voor woorden dit. Je schrikt jezelf een rolberoerte en slapeloze nachten van de dreigementen.