ging eerst goed, voor een bedrag van 24,95 uur 100 uur internet. Tot ongeveer na een week een mailtje binnnen kwam. Ik moest de activatiekode gebruiken om toegang te houden. Nou dus mooi niet want die had ik nooit gekregen, nooit gezien.
Na heel veel mailtjes en bellen de moed opgegeven, planet had ons afgesloten van het abonnement en probeerde desondanks wel de abonnementskosten van de giro af te trekken. Nooit een persoonlijke brief gehad, alleen maar standaard. Eerst opzegging pas over 12 maanden veel later is de brief gekomen met de juist opzegging. Nooit excuus. Ook nog nooooit een acitvatiekode gekregen ( ik ben niet de enige, mijn buurman heeft exact het zelfde meegemaakt. Planet . . . mooi nooit weer!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 100 uur internet via planet
Re: 100 uur internet via planet
Ja ik kan wel een heel verhaal houden over Planet Interet.
Maar zin heeft dat niet.
IK HEB GEEN LAST
En toen je besloot lid te worden wist je dat je er voor 12 maanden aan vast zat.
De meeste providers hebben die regel.
Ik heb ook wel een paar minpunten over Planet Internet, maar dat heeft elke provider wel.
Ik had laatst een vraagje aan Planet en kreeg te "lezen" dat ze mij wel even zouden bellen.
Ik gaf in een e-mail mijn 06 nummer op en op de afgesproken tijd belde ze mij.
Probleempje mondeling opgelost.
Zo kan het ook.
Was maar waar dat het altijd zo ging, helaas gaat het wel eens mis.
Maar lees de mailtjes van anderen er maar eens op na !!!!!! Elke provider is de beste voor de een, en de ander heeft er weer klachten over.
Maar zin heeft dat niet.
IK HEB GEEN LAST
En toen je besloot lid te worden wist je dat je er voor 12 maanden aan vast zat.
De meeste providers hebben die regel.
Ik heb ook wel een paar minpunten over Planet Internet, maar dat heeft elke provider wel.
Ik had laatst een vraagje aan Planet en kreeg te "lezen" dat ze mij wel even zouden bellen.
Ik gaf in een e-mail mijn 06 nummer op en op de afgesproken tijd belde ze mij.
Probleempje mondeling opgelost.
Zo kan het ook.
Was maar waar dat het altijd zo ging, helaas gaat het wel eens mis.
Maar lees de mailtjes van anderen er maar eens op na !!!!!! Elke provider is de beste voor de een, en de ander heeft er weer klachten over.