LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 129 euro voor een livebox

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Maureen26
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2006 14:06

129 euro voor een livebox

Ongelezen bericht door Maureen26 »

Enkele weken geleden heb ik een livebox gekregen om naast internet ook te kunnen bellen met Wanadoo.
Na ongeveer 1,5 maand ging deze echter alweer kapot.
Na een gesprek met de klantenservice is besloten een nieuwe op te sturen.Ik kreeg een retourbox opgestuurd met het verzoek de oude terug te sturen.

Na enige tijd kreeg ik een herinnering, de box was nog niet opgestuurd.
Mijn fout, dus diezelfde dag de box nog op de bus gedaan zodat dze nog op tijd zou zijn.
In goed vertrouwen ging ik er vanuit dat het goed zou komen tot ik deze week ineens zag dat er 129 euro van mijn rekening af was geschreven voor een livebox.
Weer contact opgenomen met de helpdesk en een zeer aardige medewerker beloofde mij dat er werk van gemaakt zou worden.
2 Dagen later is mijn voicemail ingesproken door een andere medewerker met het bericht dat de box te laat was en ik mijn geld dus niet terug krijg.

Ik heb gelijk de bank op gebeld om het bedrag terug te vorderen en de machtiging stop te zetten.
Maar weer eens contact met de helpdesk opgenomen waar ik om text en uitleg gevraagd heb, want het feit dat ze je afschepen met een voicemailbericht schoot bij mij ook in het verkeerde keelgat het gaat immers om een hoop geld.
Van de helpdeskmedewerker werd ik niet veel wijzer hij blijft erbij dat de box te laat was en dat ik het bonnetje van het postkantoor maar op moet sturen.

Nou heb ik dit bonnetje ruim 4 weken bewaard maar uiteindelijk weggegooid omdat ik niet had verwacht dat het nu nog mis zou gaan. Ik weet het dit is dom maar kan er nu niks meer aan doen.
Ik weiger te betalen voor iets wat ik netjes terug gestuurd heb maar weet niet zo goed hoe dit nu verder moet.

Wie heeft dit ook meegemaakt of wie heeft er tips???
Alvast bedankt
Maureen!

Gaasper
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2005 08:37

Re: 129 euro voor een livebox

Ongelezen bericht door Gaasper »

Erg dom om bewijsmateriaal weg te gooien ook al is het 4 weken geleden.
Bewaar het hier zelf allemaal minimaal 5jaar. Gek he maar het is mij al 2keer te pas gekomen waardoor ik dingen kon bewijzen en mij zo veel geld bespaarde.
aar kan me niet voorstellen dat als je telaat bent met insturen dat ze dan het volle bedrag kunnen rekenen.

Gesloten