LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hyllan
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2007 17:28

15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Ongelezen bericht door Hyllan »

Klanten van kabelbedrijf Ziggo kampen met een storing. Er zijn problemen met internet en telefonie in het hele verzorgingsgebied. Waardoor de storing is ontstaan en hoe lang die zal duren is niet duidelijk.

Ziggo is de nieuwe naam van Multikabel, At Home en Casema, die een maand geleden fuseerden. Het bedrijf levert internet, telefonie en televisie via ruim drie miljoen aansluitingen.

Sinds de fusie zijn er veel klachten over de dienstverlening van het nieuwe bedrijf. Een speciaal meldpunt van de Consumentenbond had tot gisteren al ruim 10-duizend klachten geregistreerd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: 15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Regio Haaglanden: ( casema) hele dag geen probleem gehad. Internet, telefoon: O.K.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: 15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

topje noord holland, geen problemen.
hebben rtv - dtv
i-net
telefonie

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: 15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Storing?
Onkunde is waarschijnlijk eerder het geval.

Ze antwoorden nog steeds nergens op.

braber
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2008 12:11

Re: 15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Ongelezen bericht door braber »

Wij hebben het afgelopen weekend geen internet gehad (Rotterdam eo). Ook vandaag hebben we geen internet. Als je op de site van Ziggo kijkt geven ze aan dat er geen internet storing is in ons gebied. Wel dus! Als je ze belt dan moet je eerst ca een half uur tot driekwartier wachten en als je 1 wachtende voor je heb dan verbreken ze de verbinding. Omdat het te druk is ! Ik baal als een stekker dat ik 2 maanden geleden ben over gestapt naar Casema. Het begon wel goed maar na de brief dat ze Ziggo gingen heten ging het helemaal mis.

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: 15 juni 2008: Storing treft kabelbedrijf Ziggo

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Ik zat ook 4 dagen zonder internet hier in Utrecht, Casema/Ziggo geeft dus wel enige problemen met de verbinding, sinds vandaag gelukkig weer verbinding met het internet, hopelijk dat het nu een tijdje goed gaat

De site is idd niet up to date met storingen, ook met mijn postcodegebied klopte dat niet.

Gesloten