LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 jaar ellende met KPN (klunnels Presteren niets)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
de Rooij

3 jaar ellende met KPN (klunnels Presteren niets)

Ongelezen bericht door de Rooij »

:evil: De ellende begint in augustus 2006 dan krijg ik een pakket van internet + bellen binnen maar ik heb mij bedacht en stuur het de volgende dag ongeopend retour(afschrift heb ik als bewijs) ik bel ook naar de klantenservice om dit mee te delen .
Daarna blijken de sukkels mij twee klantnummers gegeven te hebben op een adres en krijg ik de rekening voor mijn huidige adsl abonement en een voor diegene die ik af had gezegt internet + bellen na bergen telefoontjes naar zowel Planet als KPN denk ik dat het in orde komt "niet dus" er gaat de volgende maand gewoon weer 2x abonnementskosten vanaf dus weer maar bellen en eindeloos doorverbonden worden na 1 uur en 15 minuten zit ik weer met dezelfde afdeling te praten en die verwijst mij toch weer naar een andere ik heb er genoeg van en hang op boek daarna alle extra bedragen via mijn rekening terug .
Dat vind KPN niet leuk en dreigbrieven volgen waaronder een van een deurwaarder ,dus weer bellen met klanten service de dame die ik spreek ziet het probleen men draaid de deurwaarder terug deze komt niet verteld zij mij er is een fout gemaakt verder kan zij niets voor mij doen en meot ik dus weer naar een andere afdeling dat probeer ik maar het zelfde verhaal als boven gaat weer beginnen nu 3 jaar en 16 brieven later en ruim 5 uur aan telefoon gezeten te hebben naar de kpn heb ik nog steeds mijn oude adsl en telefoon lijn .
Op 26 juli van dit jaar bestellen wij internet + bellen bij de prima foon winkel immers alles is nu kpn geworden dus zal het nu wel beter gaan (Ik weet het DOM DOM)we krijgen een uitdraai van het bestelde en 4 weken later de expirince box ik sluit hem aan zoals in de doos vermeld staat echter de box doet het niet ik bel KPN ze sturen een gratis monteur deze komt na 3 weken en kijkt de bedrading (de box heb ik immers al geplaatst )na alles zit goed alleen de box doet het niet hij plaatst een andere die hij uit de auto haalt deze doet het ook niet dus beld hij zijn baas die ziet een blokkade op mijn lijn .
de monteur vertrekt hij kan niets doen u moet klantenservice bellen er is een financieel probleem ,ik bel dus met de afdeling facturen van KPN en spreek een dame leg het hele verhaal uit zij ziet geen blokkade u betaald alles netjes zegt zij .
Ze geeft aan dat ik naar een andere afdeling moet bellen ik bel daar heen en vertel weer het verhaal zij zien ook niets van een blokkade en verbinden mij weer door .eind van het liedje en 45 minuten later weet ik nog steeds niets ,vandaag weer bij prima foon geweest ook daar zien ze niets verkeerd echter doet mijn box het nog steeds niet .
Gelukkig heb ik nog wel steeds mijn normale telefoon en adsl verbinding maar ik houd mijn hart vast ze zullen direct wel weer dubbel af gaan boeken ik heb naar de klantenservice een klacht gestuurd met bovenstaand verhaal echter hier nog steeds niet op gehoord buiten een automatisch ontvangstbericht die in mijn mailbox zit ,in de brief heb ik wel gesteld dat als dit niet binnen 2 weken word opgelost ik een advocaat in de arm neem het is voor mij nu een principezaak geworden .

TdeHond

Re: 3 jaar ellende met KPN (klunnels Presteren niets)

Ongelezen bericht door TdeHond »

Advies Consuwijzer bij probleem met Provider vaste aansluiting:
Als u een klacht heeft over de handelwijze van de aanbieders van uw vaste aansluiting, kunt u het volgende doen.
Stap 1: Dien een schriftelijke klacht in
Stuur een schriftelijke klacht naar uw aanbieder. Als deze de klacht niet naar tevredenheid of niet binnen de daarvoor geldende termijn (zie de algemene voorwaarden bij uw contract, anders kunt u 4 weken aanhouden) afhandelt, ga naar stap 2.
Stap 2: Ga naar de geschillencommissie/ het juridisch loket
Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie (zie www.geschillencommissie.nl) in.
Dien uw klacht schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in, maak kopie van brief en bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed.

de Rooij

Re: 3 jaar ellende met KPN (klunnels Presteren niets)

Ongelezen bericht door de Rooij »

Bedankt voor dec tip dat zal ik doen soms zie je door het bos de bomen niet meer

gr R de R

Gesloten