LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmelding Alice comfort via bencom

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
barbie58

Aanmelding Alice comfort via bencom

Ongelezen bericht door barbie58 »

Allereerst wil ik heel duidelijk stellen dat onze aansluiting van Alice Internet+telefoon perfekt funktioneert sinds 30 April. Ook het eenmalige kontaktmet de helpdesk verliep vlekkeloos, voor ons een verademing.
Wat is er dan toch nog misgegaan? Welnu, we hebben ons aangemeld via de aanmeldservice van BENCOM. In de bevestigingsmail kregen we te horen dat de eerste twee maanden gratis zouden zijn, dit is een Bencom actie. Deze twee maanden korting hebben we echter niet gekregen. Navraag bij BENCOM leverde het volgende op. De actie zou afgelopen zijn , maar ten onrechte nog niet van de site afgehaald zijn.
Ik vind dit op zijn minst SLORDIG van BENCOM. De Mail waarin het staat heb ik nog in mijn bezit.

Groet Barbie

stofzuigertje

Re: Aanmelding Alice comfort via bencom

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U dient altijd de site van aanbieder te lezen want Ben Loopt wel eens opachter en als niemand melden hoe lang de actie loopt blijft deze online staan.

Ook komt het vaak voor dat je minder betaalde omdat Ben geen tijdelijke actie van enkele weken wil vermelden.

U kunt niets tegen Alice doen, Ben aanklagen zou wel kunnen maar vermoedelijk staan in hun voorwaarden;
Onder voorbehoud wijzigingen.

Gesloten