LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnementen wisselen bij Casema

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Nigel

Abonnementen wisselen bij Casema

Ongelezen bericht door Nigel »

Het omzetten van een internetabonnement bij Casema/Wanadoo is een lijdensweg. Een weg vol mensen die elkaar tegenspreken en berichten dat blijken niet te kloppen.
Via de website liet ik Casema weten dat ik per 15 februari 2005 mijn abonnement om wilde zetten van Premium naar Basic. In de bevestigingsbrief stond 17 februari! Een telefoontje van mij en werd het rechtgezet.
Eind februari moest ik een grote rekening betalen omdat Casema mijn abonnement niet had aangepast, maar had wel de zgn. administratiekosten voor het omzetten al in rekening gebracht.
Vandaag (16/3) ontving ik van Casema een antwoord op mijn brief van 26/2 betreffende de hoge rekening. In deze brief staat dat per 1 maart 2005 mijn abonnement gewijzigd is. Dat is geen 15 februari. Twee telefoontjes naar Casema leverde gesprekken op met 3 mensen. Alle 3 de mensen kwamen met een ander verhaal: 1. mijn abonnement is inderdaad per 15 februari omgezet; 2. mijn abonnement is per 1 maart omgezet; 3. alle abonnementen gaan altijd per de eerste van de maand in; 4. mijn abonnement gaat per 15 maart in.
Nergens op de wensite staat er dat een abonnement per de eerste van de maand in moet gaan en tijdens het invullen van het formulier op de website van Casema wordt je niet voor gewaarschuwd.
Wat het te veel betaalde geld betreft: twee telefoontjes leverden alweer twee verschillende verhalen op: 1. het te veel betaalde wordt teruggestort; 2. het te veel betaalde wordt verrekend.
Het is dus goed opletten geblazen als je wijzigingen wilt aanbrengen aan je contracten bij Casema.

Nigel

Re: Abonnementen wisselen bij Casema

Ongelezen bericht door Nigel »

Vandaag kreeg ik een brief van Casema. Mijn nieuwe abonnement is per 15 maart ingegaan (dat kan niet volgens Casema zelf!!) en dat is EEN maand later dan ik gevraagd had via het webformulier.
De klant is weer de dupe.

To_ad

Ongelezen bericht door To_ad »

Ik heb dezelfde ervaringen bij zonnet/ Versaltel. ben al sinds oktober bezig, zonder al te veel succes. Ik ben inmiddels zo kwad dat ik mijn sabo heb opgezegd. zit nog steeds met mijn te dure abo en blijf hier tot oktober aan vast zitten

Nu wijzigen ze de contract vorm (KPN wordt Versatel en betaling ipv per 2 maanden per maand), dus denk ik dat ik er alsnog per direct vanaf kan.

Helemaal gek word je van die lui. Het ergste vind ik nog om te lezen dat het overal (UPC, Casema, Tiscali etc.) erg is. Is het nu echt zo moeilijk om je abo te wijzigen? Dat is toch hun core business?????

To.

Anticasema!

Ongelezen bericht door Anticasema! »

Gelukkig ben ik nu al wat afgekoeld voor dat ik dit type! Ik maak me nooit echt druk en ik weet dat veel internet/ televisieaanbieders het druk hebben maar wat ons hier is overkomen is wel het toppunt.

Vorige week donderdagochtend viel de televisie uit. Gebeurd hier wel vaker. Storing of zoiets. Laat in de middag was het nog steeds het geval en zijn we bij de buren gaan informeren. Zij hadden gewoon de hele dag televisie gekeken. Dan was er dus toch bij ons wat mis! We hebben casema gebeld. Ik heb nog nooit met zoveel verschillende medewerkers aan de telefoon gezeten. Ik denk dat ik wel 7 verschillende mensen heb gesproken. Misschien lag het wel aan de kabel, maar die hebben we vervangen en dat was het dus niet. Terug gebeld; Ja mevrouw dan maken we een afspraak. Maar sorry er is vandaag geen plek en morgen ook niet. DUS 5 DAGEN geen televisie terwijl het niet aan ons ligt. Het leuke was ook nog (NOT) dat ik iedere keer 'per ongeluk' werd opgehangen als ik doorverbonden werd. Ofterwijl heb ik ook nog hoge telefoonkosten. Ik heb ze nog uitgelegd dat er bij ons thuis iemand aan het herstellen is van een ernstig ongeluk en het dus prettig zou vinden om televisie te hebben. Dat maakte niet uit. Ze wilden echt niet langskomen. Ik heb van die 7 keer bellen ongeveer 10 minuten per keer ook nog eens moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Maar ja, uiteindelijk kwamen ze maandag pas OM HALF 3 en zijn ze niet eens binnengekomen. De man bleef voor de deur staan. De televisie deed het al zei hij en ja hoor hij deed het al. En wat was het probleem????? Nou ze hadden ipv de BOUVIGNE nummer 8 de LIBRIJE nummer 8 afgesloten. De man had even een knopje omgezet en het was opgelost. HIJ IS NIET OVER DE DREMPEL GEWEEST! En geen excuses, helemaal niks. Gewoon het verkeerde huis afgesloten en ons 5 dagen zonder televisie laten zitten.

Zo dat is eruit. Ik zal nooit meer internet of iets dergelijks van casema nemen.
:x

Gesloten