LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Active24-frustraties

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jcee

Active24-frustraties

Ongelezen bericht door jcee »

De website van ons vocaal ensemble, www.vivavoce.nl , is niet bereikbaar. Active24 host deze site. Uiteraard wil ik weten wat het probleem is, de aard ervan en wanneer het opgelost is/wordt.
Technische helpdesk bellen, à €0,30/min, levert niets op. Alleen maar 30 minuten in de wacht en nog geen hulp.
Wanneer ik het 035-nummer bel, krijg ik de marketingafdeling die mij uiteraard ook niet kan helpen. Ze adviseren mij om te faxen. Email-formulier op de site invullen zou ook helpen. Ook dus gedaan, geen ontvangstbevestiging gekregen, waar ik om vroeg. Volgende dag gebeld, ze hadden het ontvangen maar behandelen van faxen duurt momenteel 2 weken. Ik wordt echter direct geholpen als ik hun 0900-nummer bel. Maar goed, daar is geen doorkomen aan!
Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen hebben en zo ja, wat hebben zij gedaan. Behalve opzeggen natuurlijk, dat ben ik zeker van plan! Wat vooralsnog opgelost moet worden is het probleem van onbereikbaarheid, want de site is wel ons eerste contact met de buitenwereld. Geïnteresseerden komen daar en kunnen vanaf daar verder contact met ons leggen...

khvdhel

Re: Active24-frustraties

Ongelezen bericht door khvdhel »

Vreemd hoor... ik kom er wel gewoon in bij de 1e poging.
Is uw pc verbinding wel in orde?

Vr, groeten

Kees van der Hel

jcee

Re: Active24-frustraties

Ongelezen bericht door jcee »

Probleem is inmiddels verholpen. Na een berichtgeving op de site, duurde even, konden instellingen aangepast worden en draait 'ie weer.

Gesloten