Ik ben zojuist gebeld, het bleek een verstoring in hun systeem te zijn.... ik had NOOIT een factuur mogen ontvangen. Ik hoef de gestuurde factuur niet te betalen en het systeem wordt aangepast.lotteb schreef:Ik ontving zojuist een factuur van Marktplaats inzake Admarkt.
Dankzij de eenmalige actie van GRATIS 50 euro heb ik een advertentie aangemaakt,
Ik heb NOOIT opgewaardeerd en in mijn overzicht staat dat ik nog 2.49 over heb.
Ik heb het telefoonnummer welke in de e-mail stond gebeld, dit nummer bellen kost 5 cnt per minuut.
Nadat je hebt kunnen kiezen tussen Nederlandse of Engels kom je in de wacht. Na 3 minuten heb ik maar opgehangen aangezien ik niet van plan was om zoveel geld uit te geven aan een KLANTEN service als je tot aan dat moment nog NIEMAND aan de lijn hebt gehad. Ook geen bericht dat er wachtende zijn oid.
Nu heb ik via de BEL MIJ knop van Marktplaats een verzoek tot terug bellen geplaatst. Ik ben zeer benieuwd of en wanneer zij mij gaan bellen. Ik neem aan dat het een spookfactuur is. gezien het feit ik van de 50 euro die ik van MP gekregen heb, ik nog 2.49 over heb, tussentijds niet heb opgewaardeerd.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik wilde in eerste instantie niet eens meewerken hieraan.. heb me aan de telefoon laten overhalen en nu dit. Ik ga voortaan gewoon weer op mijn gevoel af.