LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL Lite bij HCC probleem

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Willem

ADSL Lite bij HCC probleem

Ongelezen bericht door Willem »

Ik heb een KPN ADSL lite bij HCC en heb sinds het begin problemen. Soms kan ik uren lang goed internetten op een voor lite goede snelheid, maar op een niet te voorspellen moment stagneert de verbinding en is internetten totaal niet meer mogelijk. Dit duurt soms uren. KPN zegt dat de verbinding in orde is (hebben ze ook diverse keren gecheckt zeggen ze) en wijzen naar HCC, HCC wijst naar KPN.
Is dit probleem herkenbaar?

jf van der laan

Re: ADSL Lite bij HCC probleem

Ongelezen bericht door jf van der laan »

Eindelijk een bericht wat aansluit bij mijn probleem.
Na drie maanden hcc-lite ben ik eigenlijk teleurgesteld voor wat eigenlijk een computerclub als hcc hun klanten biedt. Steeds maar die vingerwijzing naar de ptt en er verder niets aan doen. Als ze de bandbreedte niet kunnen
leveren na vele aanmeldingen geef dat dan ook toe en zorg dat de abonnee krijgt waarvoor hij betaald.constant excusses aanbieden levert niets op !!!!!!

JEROEN

Ongelezen bericht door JEROEN »

Ik gebruik sinds een jaar of twee ADSL basis van HCC. Daar heb ik vanaf de eerste dag af geen enkel probleem mee gehad !
Ik heb de hardware zelf aangelegd en het werkt sindsdien perfect. Het nadeel is wellicht dat het nogal prijzig is ?
Ongeveer 120 gld. per maand !

P.Ehrismann

Ongelezen bericht door P.Ehrismann »

Ik heb sinds december adsl lite van hcc. Ik heb tot op heden geen enkel probleem gehad.
Het werkt perfect.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

geen problemen met hccnet ?? kijk eens op de site. Vrijwel dagelijks ligt de email server eruit en al jaren wordt er beloofd dat er iets gedaan wordt aan de zeer slechte nieuwsserver. 99.9% van de postings zijn incompleet.
Helaas. Hccnet stopt het geld liever in betere naamsbekendheid in plaats van fatsoenlijke servers.

Gesloten