HOI, ik ben sinds driekwart jaar een adsl gebruiker van xs4all en na de eerste hobbels gaat dat heel goed.
Die hobbels werden vooral veroorzaakt door mijn gebrek aan kennis
Maar nu zit ik in een verschrikkelijk internet dip. Kijk het hoeft van mij allemaal niet supersnel en xs4all gaat de snelheid opvoeren. Voor mensen zoals ik is de mogelijkheid om te downgraden gratis!
Geweldig
Ja tot ik verder las. Die KPN heeft een geweldige melkkoe gevonden. Wanneer ik ga downgraden kost me dat 25 euro te betalen aan de KPN
Is dat nou niet schandalig en is daar nou niet wat aan te doen ik vind het gewoon mafia praktijken!
Wie weet raad?!
groetjes Rachel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adsl snelheidsverhoging en de KPN
Re: adsl snelheidsverhoging en de KPN
„« -----Original Message-----
> > To: <[email protected]>
> Sent: Sun, 25 Jan 2004 14:35:48 +0100 (CET)
> Subject: adsl downgraden
>> >E-Mail verzonden via http://www.xs4all.nl/contact/
> >Soort abonnement: KPN ADSL
> >Vraag: Hoe kan het nou dat wanneer jullie een abb gaan
> >wijzigen ik op kosten gejaagd wordt?!
> >Ik wel dan downgraden en dat kost me dan via KPN
> >verdorie 25 euro! Ik heb nog geen jaar adsl via
> >jullie. Ik heb de starters kosten er nog geen eens
> >uit. Ik zit bij wijze van spreken nog bij te komen! Is
> >het dan niet aan jullie om te zorgen dat er een deal
> >komt zodat jullie klanten hier geen last van hebben?
> >25 euro! dat is verdomme een week eten!!!
> >Dat is geen keuze meer dat is mensen voor het blok
> >zetten. Waar is nu de service?
„« ----- Original Message -----
From: "XS4ALL Internet B.V." <[email protected]>
Sent: Monday, January 26, 2004 10:17 AM
Subject: Re: Uw Email; adsl downgraden
> Geachte Mevrouw >
> Dank u voor uw e-mail.
>
> Bij een downgrade brengt KPN u 25 Euro administratiekosten in rekening.
Dit valt buiten XS4ALL.
>
> Heeft u nog vragen dan vernemen we dit graag.
> Vriendelijke groet,
>
> Mevr. A. Marghadi
> XS4ALL Internet BV
„« Geachte Mevrouw Marghadi,
26-1-2004
Bedankt voor uw zeer formele en uiterst correct geformuleerde antwoord.
Mijn reactie was spontaan en emotioneel.
Ik begrijp uit uw formele woordkeus dat ik bij u verder niet hoef aan te
kloppen.
Ik bedank u dus niet voor gedane moeite en inzet.
Hoogachtend,
XXXXXXXX > >
> > To: <[email protected]>
> Sent: Sun, 25 Jan 2004 14:35:48 +0100 (CET)
> Subject: adsl downgraden
>> >E-Mail verzonden via http://www.xs4all.nl/contact/
> >Soort abonnement: KPN ADSL
> >Vraag: Hoe kan het nou dat wanneer jullie een abb gaan
> >wijzigen ik op kosten gejaagd wordt?!
> >Ik wel dan downgraden en dat kost me dan via KPN
> >verdorie 25 euro! Ik heb nog geen jaar adsl via
> >jullie. Ik heb de starters kosten er nog geen eens
> >uit. Ik zit bij wijze van spreken nog bij te komen! Is
> >het dan niet aan jullie om te zorgen dat er een deal
> >komt zodat jullie klanten hier geen last van hebben?
> >25 euro! dat is verdomme een week eten!!!
> >Dat is geen keuze meer dat is mensen voor het blok
> >zetten. Waar is nu de service?
„« ----- Original Message -----
From: "XS4ALL Internet B.V." <[email protected]>
Sent: Monday, January 26, 2004 10:17 AM
Subject: Re: Uw Email; adsl downgraden
> Geachte Mevrouw >
> Dank u voor uw e-mail.
>
> Bij een downgrade brengt KPN u 25 Euro administratiekosten in rekening.
Dit valt buiten XS4ALL.
>
> Heeft u nog vragen dan vernemen we dit graag.
> Vriendelijke groet,
>
> Mevr. A. Marghadi
> XS4ALL Internet BV
„« Geachte Mevrouw Marghadi,
26-1-2004
Bedankt voor uw zeer formele en uiterst correct geformuleerde antwoord.
Mijn reactie was spontaan en emotioneel.
Ik begrijp uit uw formele woordkeus dat ik bij u verder niet hoef aan te
kloppen.
Ik bedank u dus niet voor gedane moeite en inzet.
Hoogachtend,
XXXXXXXX > >
Re: adsl snelheidsverhoging en de KPN
Je moet gewoon blij zijn dat je sneller internet hebt voor dezelfde prijs, ga ff ergens anders jammeren
Re: adsl snelheidsverhoging en de KPN
Jah je bent nu een beetje aan het ........... Kan er even geen netjes woord voor verzinnen.
Je snelheid gaat omhoog en dus zou je eigenlijk blij moeten zijn. Voor de mensen die hier geen belang bij hebben geven ze ook nog de mogelijkheid van xs4all om een abbo'tje lager te gaan.
Je moet niet vergeten dat door jou abonnementswijziging er iemand bij kpn heel wat administratieve zaken moet veranderen. Daar betaal jij nu voor! (en misschien zelfs wel een (virtueel) stekkertje moet omzetten)
Ik zelf vind het een redelijk bedrag en zie het misschien anders: Voor 25 euro zit je de rest van het jaar goedkoper!
Je snelheid gaat omhoog en dus zou je eigenlijk blij moeten zijn. Voor de mensen die hier geen belang bij hebben geven ze ook nog de mogelijkheid van xs4all om een abbo'tje lager te gaan.
Je moet niet vergeten dat door jou abonnementswijziging er iemand bij kpn heel wat administratieve zaken moet veranderen. Daar betaal jij nu voor! (en misschien zelfs wel een (virtueel) stekkertje moet omzetten)
Ik zelf vind het een redelijk bedrag en zie het misschien anders: Voor 25 euro zit je de rest van het jaar goedkoper!
Re: adsl snelheidsverhoging en de KPN
Tjonge wat zijn we weer vriendelijk zeg!
Laten we even voorop stellen dat IK dus nergens om gevraagd heb!!
Er gebeurd dus van alles op iniatief van de provider.
Dat die adm kosten van de KPN zijn is prachtig maar nogmaals, daar heb ik niet om gevraagd!
Ik wil niet sneller, ik wil gewoon dat alles bij het oude blijft!
Het vervelende is, dat wanneer ik niet downgrade voor 25 euro ik dus wel degelijk meer ga betalen met ingang van 1-3-04.
Dus dit kon ik ook niet weten algemene voorwaarden of niet.
Ik ben een abb aangegaan en ik houd mij aan de afspraak alleen die wordt nu eenzijdig gewijzigd.
En misschien is 25 euro voor jullie niet veel, maar 25 euro is mijn gezin (4 pers.) een week huishoudgeld!
Rachel
Laten we even voorop stellen dat IK dus nergens om gevraagd heb!!
Er gebeurd dus van alles op iniatief van de provider.
Dat die adm kosten van de KPN zijn is prachtig maar nogmaals, daar heb ik niet om gevraagd!
Ik wil niet sneller, ik wil gewoon dat alles bij het oude blijft!
Het vervelende is, dat wanneer ik niet downgrade voor 25 euro ik dus wel degelijk meer ga betalen met ingang van 1-3-04.
Dus dit kon ik ook niet weten algemene voorwaarden of niet.
Ik ben een abb aangegaan en ik houd mij aan de afspraak alleen die wordt nu eenzijdig gewijzigd.
En misschien is 25 euro voor jullie niet veel, maar 25 euro is mijn gezin (4 pers.) een week huishoudgeld!
Rachel
Re: adsl snelheidsverhoging en de KPN
Volgens mij is het zo dat alle bestaande klanten de huidige tarieven houden, en alleen nieuwe klanten de hogere tarieven gaan betalen.
Indien je voor 1 april een downgrade doet van bv ADSL Basic, naar ADSL Lite dan betaal je nog de huidige tarieven.
Alleen kost een downgrade je dan éénmalig €25 (aan de KPN).
http://www.xs4all.nl/adsl/faqsnelheid.php#6
Dus als je nu ADSL Basic hebt dan kan je deze gewoon houden tegen dezelfde tarieven. Maar als de snelheid niet zo belangarijk is, dan is het misschien een optie om over te stappen naar ADSL Lite. Dit kost je nu éénmalig €25 aan de KPN, maar je bespaart daarna elke maand €14.20 !!
Maar nogmaals; dit moet je wel voor 1 april doen, via:
https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/index.php
Indien je voor 1 april een downgrade doet van bv ADSL Basic, naar ADSL Lite dan betaal je nog de huidige tarieven.
Alleen kost een downgrade je dan éénmalig €25 (aan de KPN).
http://www.xs4all.nl/adsl/faqsnelheid.php#6
Dus als je nu ADSL Basic hebt dan kan je deze gewoon houden tegen dezelfde tarieven. Maar als de snelheid niet zo belangarijk is, dan is het misschien een optie om over te stappen naar ADSL Lite. Dit kost je nu éénmalig €25 aan de KPN, maar je bespaart daarna elke maand €14.20 !!
Maar nogmaals; dit moet je wel voor 1 april doen, via:
https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/index.php
Re: adsl snelheidsverhoging en de KPN
Echt serieus, je hebt er niet om gevraagd?
Om wat? Die verhoging , nee prcies. waar wel om? Een downgrade kost nou eenmaal geld.
En bestaande klanten blijven zoals al vermeld hetzelfde bedrag betalen. Damn VRAAG AAN JE PROVIDER OFZO
Gejank om niks altijd, bereiken doe je er niks mee.
Om wat? Die verhoging , nee prcies. waar wel om? Een downgrade kost nou eenmaal geld.
En bestaande klanten blijven zoals al vermeld hetzelfde bedrag betalen. Damn VRAAG AAN JE PROVIDER OFZO
Gejank om niks altijd, bereiken doe je er niks mee.