LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL van 12Move

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jeroen2207

ADSL van 12Move

Ongelezen bericht door Jeroen2207 »

Sindskort overgestapt op ADSL.

De aanbieding van 12Move was zeer aantrekkelijk.
Eerste maand extra goedkoop, gratis modem, geen datalimiet, geen aansluitkosten. Bijna te mooi om waar te zijn.

Daar ik per telefoon ook al internet had via 12Move, was deze stap niet moeilijk.

Ook de service, was meer dan voldoende.

Aangemeld via internet, wat goed te doen was.
Vervolgens middels een brief binnen 2 dagen de bevestiging.
Binnen 1 week, de modem en bijbehoren in huis.

Al met al binnen 8 dagen, overgestapt naar ADSL en ben meer dan tevreden met het pakket.

Dus hun slogan, dat ze je op internet helpen, is helemaal waar en hoe ?
Helemaal TOP !!

student17

Re: ADSL van 12Move

Ongelezen bericht door student17 »

Het kan ook anders. Ik heb zelf 22 november 2004 ADSL aangevraagd via 12move. Na ongeveer 5 telefoontjes (en vele euro's verder) en meerdere e-mails (die nooit zijn beantwoord) kreeg ik half januari 2005 eindelijk het pakket met de modem thuis.
Natuurlijk meteen aangesloten en ik had internet .............. voor 15 minuten. Vervolgens werd er geen enkele pagina meer geladen. Natuurlijk weer meteen contact opgenomen met 12 move. Helaas beschikken ze daar over een servicedesk die werkelijk waar geen enkele bevoegdheid lijkt te hebben. Iedere keer moest er met een andere afdeling contact op worden genomen, vervolgens moest ik zelf weer contact opnemen of ze beloofden me terug te bellen en vervolgens werd deze afspraken niet nagekomen (terwijl er een datum en tijd waren afgesproken). Na ruim 6 weken (begin maart 2005) en meer dan 10 telefoontjes, kwam er eindelijk een monteur langs. Die constateerde dat het probleem niet bij mij thuis zat. Het had te maken met de server van 12move - hij vertelde me dat ze dit makkelijk eerder hadden kunnen constateren en dat het probleem van een afstand (via een computerverbinding) kon worden opgelost grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Mijn geduld begon echt op te raken. Zelfs na dit bezoek van de monteur kwam er geen schot in de zaak - totdat ik een keer belde met de mededeling dat ik mijn contract graag wilde opzeggen (12move was meer dan 2 maanden niet in staat gebleken om een technisch probleem op te lossen... dus was dit mogelijk). Diezelfde week had ik internet... Op zich erg fijn, want overstappen naar een andere provider is ook niet ideaal.
Nu speelt er echter nog een probleem van financiele aard. Ik wil namelijk het abbonnementsgeld over de maanden dat ik geen internet had graag terug (jawel... vanaf 1 december brengt 12move abbonnementsgeld in rekening) en daarnaast liggen we ook nog in de clinch over de aansluitingskosten. Dit bedrag wordt in eerste instantie afgeschreven en vervolgens moet je dit binnen 4 of 5 maanden terugvragen (mits je je geld terug wil zien). In mijn geval was dit geld echter niet binnen die periode afgeschreven (terwijl ik ze telefonisch al meerdere malen hierom had gevraagd!!!) dus kon ik het ook niet terugvragen........
Het is werkelijk hopeloos. Daarom wil ik iedereen aanraden om vooral geen ADSL abbonnement af te sluiten bij 12move!!!!!!!!!!

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: ADSL van 12Move

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Hahaha slimpies... dan moet je er ook bij zeggen: NEEM DAN OOK GEEN ABONNEMENT VAN TISCALI. Want 12move is van de shell en in samenwerking met Tiscali... Ze bieden allebei precies hetzelfde aan.

Gesloten