LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Voor uw eigen interesse en achtergrond informatie;
zoek eens op http://groups.google.com naar de trefwoorden: Wijnand Schouten Powerstar.nl
zoek eens op http://groups.google.com naar de trefwoorden: Wijnand Schouten Powerstar.nl
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Afijn....
Lees mijn tagline hieronder.
------------------------------------------------------------
"Dit forum is net als een rioolput. Zelfs al je hem hebt afgesloten blijft het nog urenlang stinken..."
Lees mijn tagline hieronder.
------------------------------------------------------------
"Dit forum is net als een rioolput. Zelfs al je hem hebt afgesloten blijft het nog urenlang stinken..."
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Zwijnie, andere beheerders van ewekagg en eweka personeel zelf,
Het moge duidelijk zijn
Het forum heet http://www.adslgebruikers.nl
en niet http://www.mods_van_ewekagg_mogen_hier_hun_gang_gaan_en_de_boel_verneuken_voor_adsl_gebruikers_die_echt_wat_te_melden_hebben.nl
Waar jij en je kornuiten (andere mods en admins van ewekagg op uit zijn (in opdracht van ISP eweka (EIS BV)) is een totaal onafhankelijk forum te boycotten.
Als je dit forum wilt boycotten, moet je weg blijven.
Als je het niet eens bent met de manier waarop dit forum gerunt wordt, moet je weg blijven.
En om even wijnand schouten van eweka zelf te quoten:
Waarom begin je niet je eigen forum ?
en
Hoe oud ben jij ?
Nog even voor alle duidelijkheid, http://adslgebruikers.nl is een onafhankelijk forum, dat zich waar mogelijk aktief wil inzetten voor gebruikers.
Omdat het forum opgericht is door (ex)gebruikers van ISP eweka, is het hun(eweka) en de beheerders van de ewekagg, er alles aan gelegen om dit forum plat te gooien.
Aangezien ze dat na 3 weken en 3 forums nog steeds niet gelukt is, proberen zij het nu op de meest banale manier die je je maar kunt bedenken.
Mensen die een adsl provider aan het zoeken zijn, trek hier je conclusies uit, deze provider deugt niet.
Buiten het feit dat ze klanten achterbaks behandelen, knoeien met abbonementsgeld/administratie en de afgenomen diensten niet kunnen leveren, ..je via publieke weg kenbaar maakt wat en waar het allemaal scheef zit bij ISP eweka.
Gegroet.
Het moge duidelijk zijn
Het forum heet http://www.adslgebruikers.nl
en niet http://www.mods_van_ewekagg_mogen_hier_hun_gang_gaan_en_de_boel_verneuken_voor_adsl_gebruikers_die_echt_wat_te_melden_hebben.nl
Waar jij en je kornuiten (andere mods en admins van ewekagg op uit zijn (in opdracht van ISP eweka (EIS BV)) is een totaal onafhankelijk forum te boycotten.
Als je dit forum wilt boycotten, moet je weg blijven.
Als je het niet eens bent met de manier waarop dit forum gerunt wordt, moet je weg blijven.
En om even wijnand schouten van eweka zelf te quoten:
Waarom begin je niet je eigen forum ?
en
Hoe oud ben jij ?
Nog even voor alle duidelijkheid, http://adslgebruikers.nl is een onafhankelijk forum, dat zich waar mogelijk aktief wil inzetten voor gebruikers.
Omdat het forum opgericht is door (ex)gebruikers van ISP eweka, is het hun(eweka) en de beheerders van de ewekagg, er alles aan gelegen om dit forum plat te gooien.
Aangezien ze dat na 3 weken en 3 forums nog steeds niet gelukt is, proberen zij het nu op de meest banale manier die je je maar kunt bedenken.
Mensen die een adsl provider aan het zoeken zijn, trek hier je conclusies uit, deze provider deugt niet.
Buiten het feit dat ze klanten achterbaks behandelen, knoeien met abbonementsgeld/administratie en de afgenomen diensten niet kunnen leveren, ..je via publieke weg kenbaar maakt wat en waar het allemaal scheef zit bij ISP eweka.
Gegroet.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Vandaar dat jullie niet inhoudelijk wensen te reageren op de diverse vragen mbt creatief knippen en plakken.
Jullie zijn " onafhankelijk zoals jullie zeggen " maar deze onafhankelijkheid is betrekkelijk.
Het is gewoon goed voor evntl toekomstige gebruikers om te weten dat jullie selectief berichten editten of verwijderen.
Zo kun je eenvoudig de zaak uit verband rukken, (wat ik dus bewust ook 1 keer op dit forum gedaan heb)
Maar het blijft gewoon in en in triest dat jullie blijven zeggen dat ik cq anderen dit in opdracht van eweka zouden doen.
Ik beeindig dit stukje met een opmerking van ik meen steve (zal ook wel 1 van jullie zijn, maar jullie wensen niet bekend te maken wie jullie zijn)
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Jullie zijn " onafhankelijk zoals jullie zeggen " maar deze onafhankelijkheid is betrekkelijk.
Het is gewoon goed voor evntl toekomstige gebruikers om te weten dat jullie selectief berichten editten of verwijderen.
Zo kun je eenvoudig de zaak uit verband rukken, (wat ik dus bewust ook 1 keer op dit forum gedaan heb)
Maar het blijft gewoon in en in triest dat jullie blijven zeggen dat ik cq anderen dit in opdracht van eweka zouden doen.
Ik beeindig dit stukje met een opmerking van ik meen steve (zal ook wel 1 van jullie zijn, maar jullie wensen niet bekend te maken wie jullie zijn)
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Het is in ieder geval een begin dat er nu gezegd word dat je dat in ieder geval 1 keer bewust gedaan hebt..
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Heb ik ook nooit gezegd dat dit niet waar is.
Evenals dat adslgebruikers blijkbaar regelmatig berichten editten zonder dit fatsoenlijk er bij te zetten.
(of verwijderen)
Ik heb er in principe echt niet zoveel moeite mee als berichten ge edit worden. ( mits terecht)
Maar dan moet er wel bij gezet worden door wei en waarom.
Berichten wijzigen of verwijderen zonder daar een reaktie bij te zetten is dus iets waar ik wel moeite mee heb.
En helemaal als blijkt dat adslgebruikers er niet eens op wenst te reageren.
Evenals dat adslgebruikers blijkbaar regelmatig berichten editten zonder dit fatsoenlijk er bij te zetten.
(of verwijderen)
Ik heb er in principe echt niet zoveel moeite mee als berichten ge edit worden. ( mits terecht)
Maar dan moet er wel bij gezet worden door wei en waarom.
Berichten wijzigen of verwijderen zonder daar een reaktie bij te zetten is dus iets waar ik wel moeite mee heb.
En helemaal als blijkt dat adslgebruikers er niet eens op wenst te reageren.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
LEES EN HUIVER - DIT IS WAT EWEKA IS ALL ABOUT !!!!!
kijk wat ik in de forum van eweka gepost heb om mijn frustratie te uitten :
... als jullie mij uberhaupt ooit als klant hebben beschouwd !!!!
ik heb een aanvraag voor adsl gedaan op 4 september per fax. het ging om een automatische incasso en een lapwing modem, ik kon hem toen gewoon bestellen !!! omdat mijn printer niet helemaal lekker printte wou ik zeker weten dat de opdracht binnengekomen was... dus ik mailtje sturen....
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 5 september 2002 107
Aan: [email protected]
Onderwerp: OFFERTENUMMER 0830235613
Goede morgen,
Ik heb net een aanvraag adsl premium per fax verzonden naar jullie toe onder nummer 0830235613. De offerte is echter moeilijk te lezen, aangezien mijn printer een beetje gaar is.
Zou u mij per email een bevestiging willen sturen dat de aanvraag in
behandeling genomen is? Mochten nog onduidelijkheden naar voren komen, dan kunt u mij ook per email bereiken en dan zal ik proberen zo snel mogelijk dat recht te zetten. U kan mij tijdens kantooruren bereiken op email adres [email protected] en buiten kantooruren op [email protected].
Ik hoor het nog van u.
I.B. Stan
KPN Telecom
Sales en aftersales ZM
[email protected]
--------------------------------------------------------------------------------
en wat blijkt ? natuurlijk, geen reactie !!!! ik dacht ***********, gaat nu al lekker !!! in ieder geval, ik heb geduldig staan te wachten maar na paar dagen nog niks... dus ik weer mailen:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 9 september 2002 9:23
Aan: [email protected]
Onderwerp: info nav 0830235613
goede morgen,
deze is mijn tweede emailtje, omdat ik op mijn eerste email nog geen
antwoord heb gehad. het enige wat ik wilde weten was op mijn opdracht
binnengekomen was. het gaat om offerte nummer 0830235613.
graag hoor ik nog iets van u terug.
I.B. Stan
--------------------------------------------------------------------------------
nu werd wel iemand wakker, dat was wijnand.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Message-ID: <[email protected]>
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: OFFERTENUMMER 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:13:11 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"
Beste ,
De offerte is in behandeling.
Groet ,
Wijnand
--------------------------------------------------------------------------------
en
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Message-ID: <[email protected]>
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: info nav 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:14:38 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"
Beste ,
Uw opdracht is in behandeling genomen.
Groet ,
Wijnand
--------------------------------------------------------------------------------
de laatste 2 mailtjes zijn gewoon 1 minuut na elkaar verstuurd... volgens mij neemt iemand niet direct de tijd om het daadwerkelijk uit te zoeken bij eweka, of ze hebben per "ongeluk" 2 keer gemail.... maar ach, het was voor mij een teken dat er wel wat aan gedaan werd. na 2 dagen krijg ik opeens een emailtje van eweka, ik dacht leuk ze vertellen mij wanneer het gaat gebeuren. maar nee hoor het mocht weer niet zo zijn.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Eweka Internet Services
Alkmaar, 11-09-2002
Geachte klant
U heeft bij Eweka Internet Services een Lapwing modem besteld. Indien u onze website onlangs heeft bezocht, heeft u daarop kunnen lezen dat wij vanaf heden bij een ADSL abonnement geen Lapwing modems zullen uitleveren.
Daar Lapwing geen gecertificeerd modem voor een BBned aansluiting kan leveren, kunnen wij deze modems niet ondersteunen. Wel kunnen wij u een Telindus of een AlliedData modem met ondersteuning leveren. Deze staan vermeld in onze webwinkel. Wij verzoeken u ons binnen 5 dagen een email bericht te sturen naar [email protected] of u een Telindus of een AlliedData modem wilt ontvangen of dat u geen modem wenst te ontvangen. Indien u kiest voor een Telindus of AlliedData modem, zullen wij dit verrekenen met uw reeds betaalde Lapwing modem. In de webwinkel worden portokosten berekend, maar deze zijn voor u niet van toepassing.
Indien u perse een Lapwing modem wilt ontvangen, is dit wel mogelijk, maar kunnen wij u niet ondersteunen. Wij kunnen u dan niet helpen indien er een storing optreedt. U kiest dus voor dit modem op eigen risico.
Met vriendelijke groet
Eweka Internet Services
--------------------------------------------------------------------------------
dus ik gelijk een thread geopend op deze forum om navraag te doen waarom ik iets bestel die spontaan niet meer leverbaar/ondersteund wordt... allemaal vreemde zaken, dit is niet iets wat ik eigenlijk had verwacht van eweka. in ieder geval ik heb een mailtje teruggestuurd dat ik toch de lapwing wilde hebben. dat is dezelfde dag nog gebeurd.
sinds dat moment, dus 11 september heb ik helemaal geen reactie meer gehad van eweka. geen emailtje, geen telefoontje, niks.
13 oktober !!!!!!!!! emailtje gestuurd aan wijnand :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sun, 13 Oct 2002 14:40:33 +0200
To: [email protected]
From: "I.B. Stan" <[email protected]>
Subject: offerte 0830235613 waarop in maanden niet op gereageerd is
wijnand,
ik probeer via jouw toch een bericht te krijgen van eweka.
ik heb al meer dan een maand geleden een aanvraag gedaan voor adsl premium. die zou in behandeling genomen zijn, ik had zo'n machtiging aan eweka gegeven om installatiekosten enz van mijn rekening te halen. tot nu toe is er niks afgehaald en ik heb niet eens een brief of wat dan ook gekregen ? is dit de manier om mogelijke nieuwe klanten te behandelen ?
verder ben ik benaderd door eweka die mij vertelde dat de modem van mijn keuze 2 weken na mijn aanvraag niet meer ondersteund werd door bbned !!! terwijl die wel in het assortement zat terwijl ik het bestelde !!! het zal wel dacht ik als ik maar eens een keer internet van eweka zou krijgen. ik moest een mailtje sturen waarin ik moest aangeven of ik wel of niet die lapwing modem wou. nou, die wou ik dus mailtje teruggestuurd naar de administratie.
sindsdien heeft eweka niks meer van zich laten horen !!! nu is mijn vraag natuurlijk wat gaat er gebeuren, krijg ik adsl van eweka of is het zo ver dat ik naar een andere provider ga ? voor die paar euro per maand meer zit ik bijvoorbeeld bij xs4all of een andere provider die met bbned zaken doet !!! ik ga niet tegen jouw schelden en kankeren, jij kan ook niks hieraan doen maar dit is echt van het zotte. wachten, ok. maar niks meer van je laten horen, dit is echt absurd.
als ik niet binnen een week een antwoord heb van eweka en wel een concrete in de trend van "je staat dan en dan gepland" dan laat ik gewoon de opdracht vervallen. ik dacht dat jullie diegene waren die hiermee als aanbieder konden verdienen... mij maakt't geen reet uit. ik had echt gehoopt dat eweka mij beter zou gaan behandelen dan chello. jullie hebben nog een week om dit alsnog te laten blijken.
i.b stan
--------------------------------------------------------------------------------
de maandag daarop een nieuwe rekening ontvangen, met nieuwe gegevens en welgemeende excuses van gerard na aanleiding van mijn mailtje aan wijnand. daarop staat opeens een telindus modem in plaats van een lapwing modem. maakt niet uit dacht ik, lamaar staan als ik nu nog iets ga veranderen gebeurd weer geen ruk de volgende maanden. afijn, zo gezegd zo gedaan. dus ik gewoon wachten op de automatische afschrijving van de setup + modem kosten. op zich geen probleem, sinds ik daarvoor mijn toestemming gegeven heb !?!?!?!
na nog 1 week wachten was het geld nog niet van mijn rekening gehaald. ik snapte op dat moment helemaal geen *** meer van. ik werd beetje pissed zeg maar en mijn reactie was het grijpen naar de telefoon.
alo, alo, ik ben die en die, waarom hebben jullie die setup kosten nog niet van mijn rekening gehaald ? jah, tja, we hadden wat problemen, u bent niet de enige. ok, maar waarom in hemelsnaam bellen of mailen jullie mij, dan maak ik het desnoods zelf over. jah, als u dat wil doen, graag. nou, nee, waarom moet ik als klant alles regelen terwijl van jullie kant niks komt ? tja, problemen, storingen, blablabla, zou u het over willen maken ? natuurlijk wil ik dat doen, zit er iets anders op dan ? nee, niet echt. en wanneer gebeurd er dan uberhaupt iets met mijn opdracht ? nou, zo snel als we het geld hebben, gaan we de opdracht direct doorzetten naar bbned. ik denk, vooruit, nog 1 laatste ****** kans, als nu nog niks gebeurd gaan we iets anders regelen.
zo gezegd zo gedaan. geld overgemaakt van mijn rekening naar eweka. 2 dagen later, woensdag jl, was nog niks gebeurd in de status van mijn offerte. ik denk, ***********, het zal toch niet waar zijn ? ik weer bellen. al, alo, ik ben die en die, is mijn geld al bij jullie binnen ? *wachten* ja meneer alles is binnen, we gaan gelijk de opdracht behandelen. wanneer denkt u dat't uitgevoerd gaat worden ? dat gaat nog zeker 5 tot 7 weken duren.
op dat moment ging ik flippen. ik snap niet dat iemand bij eweka zijn werk serieus neemt en inderdaad de klant wil helpen. blijkbaar heb ik dus al in het begin een grote denkfout gemaakt om te kiezen voor eweka. in ieder geval ik nam nogmaals de moeite om wijnand een emailtje te sturen.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Thu, 24 Oct 2002 20:50:24 +0200
To: [email protected]
From: "I.B. Stan" <[email protected]>
Subject: offerte 0830235613 > er komt vaart in... of niet ?
Morgen Wijnand,
Sorry dat ik je wederom ga storen over mijn aanvraag en bedankt voor je snelle reactie vorige keer.
Het is zo dat het geld dat afsgeschreven zou worden na 1 week nog steeds niet afgeschreven was. Dit ondanks de nieuw opgemaakte factuur...
Na bellen met een zekere Linda die me netjes te woord stond begreep ik dat jullie problemen hebben gehad met het automatisch afschrijven van setup kosten niet alleen van mij maar ook van andere mensen. Het werd me dan ook mgevraagd om het zelf maar over te maken. Dat heb ik gedaan, het kon blijkbaar niet anders. Linda zou na het ontvangen van de setup en modem kosten gelijk de opdracht doorzetten, aangezien ik meer dan een maand wacht voordat uberhaupt deze aanvraag door eweka in behandeling genomen wordt. Ze zou ook spoed erachter zetten aangezien ik al heel lang op een reactie zit te wachten.
Na twee dagen, steeds de internet site controleren met mijn offerte nummer, heb ik gezien dat eweka nog geen vooruitgang heeft geboekt met mijn opdracht. Na wederom 2 keer bellen, de eerste persoon was niet van de administratie en kon me blijkbaar niet doorverbinden "ik moest opnieuw draaien", kwam ik bij een dame terecht die mij vertelde dat het geld binnen was. Verder vertelde ze mij dat't nog 7 weken zou duren totdat ik aangesloten zou worden. Ik dacht, dit kan niet. Ik krijg steeds berichten van "we gaan het spoedig voor u regelen" en nu blijkt't dat het gewoon een normale doorlooptijd heeft. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik bedankte de mevrouw netjes en hing op. Ik nam nog een keer de moeite om de eweka website te controleren en wat zag ik ? De opdracht staat nog steeds als:
Uw offerte is bekend in ons systeem in afwachting van bevestiging of betaling. Ja
Uw order is door Eweka verwerkt en doorgestuurd naar BBNED onbekend
BBNED is voornemens de installatie te plannen op onbekend
Status overdracht telefoonlijn aan BBNED door KPN Nog niet bekend
Status van uw DSL lijn Uw lijn is nog niet klaar voor gebruik.
Het verbaasd me nog erger dat ik zelfs de moeite neem om deze emailtje te schrijven. Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten doen om het makkelijker te maken voor eweka. Misschien is het een idee om zelf met bbned te bellen om een verzoek te doen voor uitpoortering bij kpn ? Ik snap het allemaal niet meer. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of jij de troubleshooter bent bij eweka, ik schrijf jouw omdat ik geen andere adres heb om aan te kloppen. Als jij niet diegene bent die hierover gaat, dan heb je bij deze mijn oprechte excuses voor dit zeikverhaal, maar ik hoop dat je mijn situatie snapt.
Om even terug te komen op de dingen die nog moeten gebeuren of die reeds gebeurd zijn, ik hoop dat eweka mij tegemoet kan komen in deze. Ik hoef geen geld of wat dan ook, maar ik denk dat't niet meer dan normaal is om toch sneller dan de gebruikelijk 5 tot 7 weken de aansluiting te realiseren. En als het antwoord is zoiets als: "we zijn van anderen afhankelijk", dan zeg ik op mijn beurt, "eweka, dit had je een maand geleden ook kunnen opstarten". Want als aanbieder ben je niet van anderen afhankelijk dat je de setup kosten niet kan afschrijven van een rekening en ook van het feit dat je de klant niet even belt (na notabene 5 weken) dat je het geld nog niet heb kunnen overschrijven !!!
Ik voel me als klant in de **** genomen. Er bestaat geen duidelijke afspraak, er is geen contact, er is geen terugkoppeling. Er is wel een mooie en snelle herstel factuur opgemaakt, mijn complimenten daarvoor, maar verder wordt er geen moer mee gedaan. En het ergste is, als je belt dan wordt tegen je gesproken alsof het vanzelfsprekend is dat je het geld zelf moet overmaken, en het is ook vanzelfsprekend dat je nog 5 tot 7 weken moet wachten. Bij elkaar is dat 3 maanden wachten als ik me niet vergis !!! En dat mag blijkbaar, want er zijn nogmaals geen duidelijke afspraken. Als firma ben je mijns inziens verplicht om de klant tegemoet te komen indien de fouten bij de eigen organisatie liggen. Maar wederom ik verwacht er helemaal niks meer van. Ik hoor het wel als de lijn er is, ik zie wel wanneer ik een emailtje krijg die mij op de hoogte stelt van een en ander.
Eweka heeft bij mij veel aan vertrouwen verloren, en we waren nog niet eens begonnen met onze "relatie". Ik weet het, ik ben maar een consument, maar ik heb juist voor eweka gekozen omdat ik dacht dat ik bij jullie een bepaalde behandelingsniveau zou halen. En nu is dat steeds aan het minderen....
Wijnand, nogmaals sorry als ik je stoor met dit soort mailtje, mocht jij niet diegene zijn bij ik eigenlijk moet aankloppen. Daarom aan jouw het verzoek, indien jij dat persoon niet bent om mij een mailtje te sturen naar wie ik het wel moet adresseren. Bedank voor de moeite die je hebt genomen om deze klaagbrief te lezen. Ik hoop dat mijn verstandhouding met eweka vanaf nu beter zal zijn.
Hopend snel van jou of van je collega's te horen,
I.B. Stan
--------------------------------------------------------------------------------
dit is dus gisteren gestuurd om 20 uur 50. tot nu toe, vrijdag 21.52 heb ik nog geen antwoord gehad. ik denk dat ik als consument helaas geen andere weg meer zie in deze dan deze opdracht te annuleren, mijn geld terugvorderen en naar de concurrent te stappen. als ik vanaf het begin bij cistron was aangemeld, dat nu mijn adsl verbing werkend was.
bedankt eweka voor jullie sublieme wijze waarop jullie mij als klant behandeld hebben. ik heb nu geen woorden meer om te beschrijven hoe trots ik ben op mezelf dat ik jullie gekozen heb uit een massa adsl aanbieders. waaorden schieten me tekort als ik probeer samen te vatten de wijze waarop ik als klant 1. te woord gestaan ben door verschillende mensen 2. behandeld ben als het gaat om communicatie via email 3. genaaid ben zo'n lange tijd en aan het lijntje gehouden ben.
==========================================================
deze post is van de forum verwijdert !!!!
ik werd persoonlijk beledigd in een van hun posts, van wijnand zelf, en ze hebben me uitgegooid uit het systeem waar mn aanvraag al 3 maanden zat. vervolgend stuurden ze me dit meeltje door :
==========================================================
Hallo skunkonized,
Dit bericht bevalt een email die de gebruiker "Wijnand Schouten" naar jou
toegestuurd heeft via forum.ewekagg.nl. Neem contact op met de verzender van de
email of de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende
email adres:
[email protected]
Neem in dat geval de volledige tekst van deze email in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.
Let op! Het antwoord adres voor deze mail is het email adres van
"Wijnand Schouten".
Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Langs deze weg hetvolgende ,
U heeft bij ons bedrijf als Account manager zakelijke markt DSL een aanvraag
ingediend voor DSL dienst.
Hiermee kan ik geen vrede hebben afgezien van uw Geschreeuw en commentaar op het
forum van de Eweka GG met persoonlijke facistische beledigingen richting onze
medewerkers.
Derhalve verzoek ik u om geen gebruik meer te maken van ons forum. Morgen zal ik
dit opnemen met BBNED om uw aanvraag te anuleren . Ook zal ik hiervan melding
maken bij de OPTA in in een officiële klacht naar de KPN.
Groet ,
Wijnand Schouten
Eweka Internet Services
==========================================================
vervolgens ben ik door deze wijnand gebeld en hij heeft me wat boven staat nogmaals meegedeeld. nu is het zo dat die dombo de aanvraag bij bbned niet geannuleerd heeft (als hij het zou gaan annuleren, betekent dat eweka voor de annuleringskosten moet opdraaien, en tja geld hebben ze niet - hahahah). dit wordt namelijk in de volgende brief bevestigd :
==========================================================
From : Apache <apache@ams_tele.atm.eweka.nl>
To : [email protected]
Date : Sun, 17 Nov 2002 181:15 +0100
Subject: Lijn geactiveerd
De namens u, door Eweka Internet Services bestelde DSL verbinding, is volgens
BBned bij u opgeleverd. Dit betekent dat u vanaf nu gebruik kunt maken van uw
internetverbinding. Indien u geen verbinding kunt maken met het internet dient u
ons, binnen 48 uur, hiervan in kennis te stellen. Dit kunt op doen op onze
helpdesk bereikbaar onder telefoonnummer 072-5627645 of op [email protected].
Vanaf dit moment zullen er abonnementskosten aan u worden berekend. Dit bericht
is automatisch aangemaakt en hierop kan NIET WORDEN REPLYED !
=========================================================
dus al met al dikke pret bij eweka... iig, de zaak is geregeld, ik heb nu andere provider en ik slaap weer heerlijk zacht.
kijk wat ik in de forum van eweka gepost heb om mijn frustratie te uitten :
... als jullie mij uberhaupt ooit als klant hebben beschouwd !!!!
ik heb een aanvraag voor adsl gedaan op 4 september per fax. het ging om een automatische incasso en een lapwing modem, ik kon hem toen gewoon bestellen !!! omdat mijn printer niet helemaal lekker printte wou ik zeker weten dat de opdracht binnengekomen was... dus ik mailtje sturen....
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 5 september 2002 107
Aan: [email protected]
Onderwerp: OFFERTENUMMER 0830235613
Goede morgen,
Ik heb net een aanvraag adsl premium per fax verzonden naar jullie toe onder nummer 0830235613. De offerte is echter moeilijk te lezen, aangezien mijn printer een beetje gaar is.
Zou u mij per email een bevestiging willen sturen dat de aanvraag in
behandeling genomen is? Mochten nog onduidelijkheden naar voren komen, dan kunt u mij ook per email bereiken en dan zal ik proberen zo snel mogelijk dat recht te zetten. U kan mij tijdens kantooruren bereiken op email adres [email protected] en buiten kantooruren op [email protected].
Ik hoor het nog van u.
I.B. Stan
KPN Telecom
Sales en aftersales ZM
[email protected]
--------------------------------------------------------------------------------
en wat blijkt ? natuurlijk, geen reactie !!!! ik dacht ***********, gaat nu al lekker !!! in ieder geval, ik heb geduldig staan te wachten maar na paar dagen nog niks... dus ik weer mailen:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 9 september 2002 9:23
Aan: [email protected]
Onderwerp: info nav 0830235613
goede morgen,
deze is mijn tweede emailtje, omdat ik op mijn eerste email nog geen
antwoord heb gehad. het enige wat ik wilde weten was op mijn opdracht
binnengekomen was. het gaat om offerte nummer 0830235613.
graag hoor ik nog iets van u terug.
I.B. Stan
--------------------------------------------------------------------------------
nu werd wel iemand wakker, dat was wijnand.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Message-ID: <[email protected]>
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: OFFERTENUMMER 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:13:11 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"
Beste ,
De offerte is in behandeling.
Groet ,
Wijnand
--------------------------------------------------------------------------------
en
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Message-ID: <[email protected]>
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: info nav 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:14:38 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"
Beste ,
Uw opdracht is in behandeling genomen.
Groet ,
Wijnand
--------------------------------------------------------------------------------
de laatste 2 mailtjes zijn gewoon 1 minuut na elkaar verstuurd... volgens mij neemt iemand niet direct de tijd om het daadwerkelijk uit te zoeken bij eweka, of ze hebben per "ongeluk" 2 keer gemail.... maar ach, het was voor mij een teken dat er wel wat aan gedaan werd. na 2 dagen krijg ik opeens een emailtje van eweka, ik dacht leuk ze vertellen mij wanneer het gaat gebeuren. maar nee hoor het mocht weer niet zo zijn.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Eweka Internet Services
Alkmaar, 11-09-2002
Geachte klant
U heeft bij Eweka Internet Services een Lapwing modem besteld. Indien u onze website onlangs heeft bezocht, heeft u daarop kunnen lezen dat wij vanaf heden bij een ADSL abonnement geen Lapwing modems zullen uitleveren.
Daar Lapwing geen gecertificeerd modem voor een BBned aansluiting kan leveren, kunnen wij deze modems niet ondersteunen. Wel kunnen wij u een Telindus of een AlliedData modem met ondersteuning leveren. Deze staan vermeld in onze webwinkel. Wij verzoeken u ons binnen 5 dagen een email bericht te sturen naar [email protected] of u een Telindus of een AlliedData modem wilt ontvangen of dat u geen modem wenst te ontvangen. Indien u kiest voor een Telindus of AlliedData modem, zullen wij dit verrekenen met uw reeds betaalde Lapwing modem. In de webwinkel worden portokosten berekend, maar deze zijn voor u niet van toepassing.
Indien u perse een Lapwing modem wilt ontvangen, is dit wel mogelijk, maar kunnen wij u niet ondersteunen. Wij kunnen u dan niet helpen indien er een storing optreedt. U kiest dus voor dit modem op eigen risico.
Met vriendelijke groet
Eweka Internet Services
--------------------------------------------------------------------------------
dus ik gelijk een thread geopend op deze forum om navraag te doen waarom ik iets bestel die spontaan niet meer leverbaar/ondersteund wordt... allemaal vreemde zaken, dit is niet iets wat ik eigenlijk had verwacht van eweka. in ieder geval ik heb een mailtje teruggestuurd dat ik toch de lapwing wilde hebben. dat is dezelfde dag nog gebeurd.
sinds dat moment, dus 11 september heb ik helemaal geen reactie meer gehad van eweka. geen emailtje, geen telefoontje, niks.
13 oktober !!!!!!!!! emailtje gestuurd aan wijnand :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sun, 13 Oct 2002 14:40:33 +0200
To: [email protected]
From: "I.B. Stan" <[email protected]>
Subject: offerte 0830235613 waarop in maanden niet op gereageerd is
wijnand,
ik probeer via jouw toch een bericht te krijgen van eweka.
ik heb al meer dan een maand geleden een aanvraag gedaan voor adsl premium. die zou in behandeling genomen zijn, ik had zo'n machtiging aan eweka gegeven om installatiekosten enz van mijn rekening te halen. tot nu toe is er niks afgehaald en ik heb niet eens een brief of wat dan ook gekregen ? is dit de manier om mogelijke nieuwe klanten te behandelen ?
verder ben ik benaderd door eweka die mij vertelde dat de modem van mijn keuze 2 weken na mijn aanvraag niet meer ondersteund werd door bbned !!! terwijl die wel in het assortement zat terwijl ik het bestelde !!! het zal wel dacht ik als ik maar eens een keer internet van eweka zou krijgen. ik moest een mailtje sturen waarin ik moest aangeven of ik wel of niet die lapwing modem wou. nou, die wou ik dus mailtje teruggestuurd naar de administratie.
sindsdien heeft eweka niks meer van zich laten horen !!! nu is mijn vraag natuurlijk wat gaat er gebeuren, krijg ik adsl van eweka of is het zo ver dat ik naar een andere provider ga ? voor die paar euro per maand meer zit ik bijvoorbeeld bij xs4all of een andere provider die met bbned zaken doet !!! ik ga niet tegen jouw schelden en kankeren, jij kan ook niks hieraan doen maar dit is echt van het zotte. wachten, ok. maar niks meer van je laten horen, dit is echt absurd.
als ik niet binnen een week een antwoord heb van eweka en wel een concrete in de trend van "je staat dan en dan gepland" dan laat ik gewoon de opdracht vervallen. ik dacht dat jullie diegene waren die hiermee als aanbieder konden verdienen... mij maakt't geen reet uit. ik had echt gehoopt dat eweka mij beter zou gaan behandelen dan chello. jullie hebben nog een week om dit alsnog te laten blijken.
i.b stan
--------------------------------------------------------------------------------
de maandag daarop een nieuwe rekening ontvangen, met nieuwe gegevens en welgemeende excuses van gerard na aanleiding van mijn mailtje aan wijnand. daarop staat opeens een telindus modem in plaats van een lapwing modem. maakt niet uit dacht ik, lamaar staan als ik nu nog iets ga veranderen gebeurd weer geen ruk de volgende maanden. afijn, zo gezegd zo gedaan. dus ik gewoon wachten op de automatische afschrijving van de setup + modem kosten. op zich geen probleem, sinds ik daarvoor mijn toestemming gegeven heb !?!?!?!
na nog 1 week wachten was het geld nog niet van mijn rekening gehaald. ik snapte op dat moment helemaal geen *** meer van. ik werd beetje pissed zeg maar en mijn reactie was het grijpen naar de telefoon.
alo, alo, ik ben die en die, waarom hebben jullie die setup kosten nog niet van mijn rekening gehaald ? jah, tja, we hadden wat problemen, u bent niet de enige. ok, maar waarom in hemelsnaam bellen of mailen jullie mij, dan maak ik het desnoods zelf over. jah, als u dat wil doen, graag. nou, nee, waarom moet ik als klant alles regelen terwijl van jullie kant niks komt ? tja, problemen, storingen, blablabla, zou u het over willen maken ? natuurlijk wil ik dat doen, zit er iets anders op dan ? nee, niet echt. en wanneer gebeurd er dan uberhaupt iets met mijn opdracht ? nou, zo snel als we het geld hebben, gaan we de opdracht direct doorzetten naar bbned. ik denk, vooruit, nog 1 laatste ****** kans, als nu nog niks gebeurd gaan we iets anders regelen.
zo gezegd zo gedaan. geld overgemaakt van mijn rekening naar eweka. 2 dagen later, woensdag jl, was nog niks gebeurd in de status van mijn offerte. ik denk, ***********, het zal toch niet waar zijn ? ik weer bellen. al, alo, ik ben die en die, is mijn geld al bij jullie binnen ? *wachten* ja meneer alles is binnen, we gaan gelijk de opdracht behandelen. wanneer denkt u dat't uitgevoerd gaat worden ? dat gaat nog zeker 5 tot 7 weken duren.
op dat moment ging ik flippen. ik snap niet dat iemand bij eweka zijn werk serieus neemt en inderdaad de klant wil helpen. blijkbaar heb ik dus al in het begin een grote denkfout gemaakt om te kiezen voor eweka. in ieder geval ik nam nogmaals de moeite om wijnand een emailtje te sturen.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Thu, 24 Oct 2002 20:50:24 +0200
To: [email protected]
From: "I.B. Stan" <[email protected]>
Subject: offerte 0830235613 > er komt vaart in... of niet ?
Morgen Wijnand,
Sorry dat ik je wederom ga storen over mijn aanvraag en bedankt voor je snelle reactie vorige keer.
Het is zo dat het geld dat afsgeschreven zou worden na 1 week nog steeds niet afgeschreven was. Dit ondanks de nieuw opgemaakte factuur...
Na bellen met een zekere Linda die me netjes te woord stond begreep ik dat jullie problemen hebben gehad met het automatisch afschrijven van setup kosten niet alleen van mij maar ook van andere mensen. Het werd me dan ook mgevraagd om het zelf maar over te maken. Dat heb ik gedaan, het kon blijkbaar niet anders. Linda zou na het ontvangen van de setup en modem kosten gelijk de opdracht doorzetten, aangezien ik meer dan een maand wacht voordat uberhaupt deze aanvraag door eweka in behandeling genomen wordt. Ze zou ook spoed erachter zetten aangezien ik al heel lang op een reactie zit te wachten.
Na twee dagen, steeds de internet site controleren met mijn offerte nummer, heb ik gezien dat eweka nog geen vooruitgang heeft geboekt met mijn opdracht. Na wederom 2 keer bellen, de eerste persoon was niet van de administratie en kon me blijkbaar niet doorverbinden "ik moest opnieuw draaien", kwam ik bij een dame terecht die mij vertelde dat het geld binnen was. Verder vertelde ze mij dat't nog 7 weken zou duren totdat ik aangesloten zou worden. Ik dacht, dit kan niet. Ik krijg steeds berichten van "we gaan het spoedig voor u regelen" en nu blijkt't dat het gewoon een normale doorlooptijd heeft. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik bedankte de mevrouw netjes en hing op. Ik nam nog een keer de moeite om de eweka website te controleren en wat zag ik ? De opdracht staat nog steeds als:
Uw offerte is bekend in ons systeem in afwachting van bevestiging of betaling. Ja
Uw order is door Eweka verwerkt en doorgestuurd naar BBNED onbekend
BBNED is voornemens de installatie te plannen op onbekend
Status overdracht telefoonlijn aan BBNED door KPN Nog niet bekend
Status van uw DSL lijn Uw lijn is nog niet klaar voor gebruik.
Het verbaasd me nog erger dat ik zelfs de moeite neem om deze emailtje te schrijven. Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten doen om het makkelijker te maken voor eweka. Misschien is het een idee om zelf met bbned te bellen om een verzoek te doen voor uitpoortering bij kpn ? Ik snap het allemaal niet meer. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of jij de troubleshooter bent bij eweka, ik schrijf jouw omdat ik geen andere adres heb om aan te kloppen. Als jij niet diegene bent die hierover gaat, dan heb je bij deze mijn oprechte excuses voor dit zeikverhaal, maar ik hoop dat je mijn situatie snapt.
Om even terug te komen op de dingen die nog moeten gebeuren of die reeds gebeurd zijn, ik hoop dat eweka mij tegemoet kan komen in deze. Ik hoef geen geld of wat dan ook, maar ik denk dat't niet meer dan normaal is om toch sneller dan de gebruikelijk 5 tot 7 weken de aansluiting te realiseren. En als het antwoord is zoiets als: "we zijn van anderen afhankelijk", dan zeg ik op mijn beurt, "eweka, dit had je een maand geleden ook kunnen opstarten". Want als aanbieder ben je niet van anderen afhankelijk dat je de setup kosten niet kan afschrijven van een rekening en ook van het feit dat je de klant niet even belt (na notabene 5 weken) dat je het geld nog niet heb kunnen overschrijven !!!
Ik voel me als klant in de **** genomen. Er bestaat geen duidelijke afspraak, er is geen contact, er is geen terugkoppeling. Er is wel een mooie en snelle herstel factuur opgemaakt, mijn complimenten daarvoor, maar verder wordt er geen moer mee gedaan. En het ergste is, als je belt dan wordt tegen je gesproken alsof het vanzelfsprekend is dat je het geld zelf moet overmaken, en het is ook vanzelfsprekend dat je nog 5 tot 7 weken moet wachten. Bij elkaar is dat 3 maanden wachten als ik me niet vergis !!! En dat mag blijkbaar, want er zijn nogmaals geen duidelijke afspraken. Als firma ben je mijns inziens verplicht om de klant tegemoet te komen indien de fouten bij de eigen organisatie liggen. Maar wederom ik verwacht er helemaal niks meer van. Ik hoor het wel als de lijn er is, ik zie wel wanneer ik een emailtje krijg die mij op de hoogte stelt van een en ander.
Eweka heeft bij mij veel aan vertrouwen verloren, en we waren nog niet eens begonnen met onze "relatie". Ik weet het, ik ben maar een consument, maar ik heb juist voor eweka gekozen omdat ik dacht dat ik bij jullie een bepaalde behandelingsniveau zou halen. En nu is dat steeds aan het minderen....
Wijnand, nogmaals sorry als ik je stoor met dit soort mailtje, mocht jij niet diegene zijn bij ik eigenlijk moet aankloppen. Daarom aan jouw het verzoek, indien jij dat persoon niet bent om mij een mailtje te sturen naar wie ik het wel moet adresseren. Bedank voor de moeite die je hebt genomen om deze klaagbrief te lezen. Ik hoop dat mijn verstandhouding met eweka vanaf nu beter zal zijn.
Hopend snel van jou of van je collega's te horen,
I.B. Stan
--------------------------------------------------------------------------------
dit is dus gisteren gestuurd om 20 uur 50. tot nu toe, vrijdag 21.52 heb ik nog geen antwoord gehad. ik denk dat ik als consument helaas geen andere weg meer zie in deze dan deze opdracht te annuleren, mijn geld terugvorderen en naar de concurrent te stappen. als ik vanaf het begin bij cistron was aangemeld, dat nu mijn adsl verbing werkend was.
bedankt eweka voor jullie sublieme wijze waarop jullie mij als klant behandeld hebben. ik heb nu geen woorden meer om te beschrijven hoe trots ik ben op mezelf dat ik jullie gekozen heb uit een massa adsl aanbieders. waaorden schieten me tekort als ik probeer samen te vatten de wijze waarop ik als klant 1. te woord gestaan ben door verschillende mensen 2. behandeld ben als het gaat om communicatie via email 3. genaaid ben zo'n lange tijd en aan het lijntje gehouden ben.
==========================================================
deze post is van de forum verwijdert !!!!
ik werd persoonlijk beledigd in een van hun posts, van wijnand zelf, en ze hebben me uitgegooid uit het systeem waar mn aanvraag al 3 maanden zat. vervolgend stuurden ze me dit meeltje door :
==========================================================
Hallo skunkonized,
Dit bericht bevalt een email die de gebruiker "Wijnand Schouten" naar jou
toegestuurd heeft via forum.ewekagg.nl. Neem contact op met de verzender van de
email of de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende
email adres:
[email protected]
Neem in dat geval de volledige tekst van deze email in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.
Let op! Het antwoord adres voor deze mail is het email adres van
"Wijnand Schouten".
Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Langs deze weg hetvolgende ,
U heeft bij ons bedrijf als Account manager zakelijke markt DSL een aanvraag
ingediend voor DSL dienst.
Hiermee kan ik geen vrede hebben afgezien van uw Geschreeuw en commentaar op het
forum van de Eweka GG met persoonlijke facistische beledigingen richting onze
medewerkers.
Derhalve verzoek ik u om geen gebruik meer te maken van ons forum. Morgen zal ik
dit opnemen met BBNED om uw aanvraag te anuleren . Ook zal ik hiervan melding
maken bij de OPTA in in een officiële klacht naar de KPN.
Groet ,
Wijnand Schouten
Eweka Internet Services
==========================================================
vervolgens ben ik door deze wijnand gebeld en hij heeft me wat boven staat nogmaals meegedeeld. nu is het zo dat die dombo de aanvraag bij bbned niet geannuleerd heeft (als hij het zou gaan annuleren, betekent dat eweka voor de annuleringskosten moet opdraaien, en tja geld hebben ze niet - hahahah). dit wordt namelijk in de volgende brief bevestigd :
==========================================================
From : Apache <apache@ams_tele.atm.eweka.nl>
To : [email protected]
Date : Sun, 17 Nov 2002 181:15 +0100
Subject: Lijn geactiveerd
De namens u, door Eweka Internet Services bestelde DSL verbinding, is volgens
BBned bij u opgeleverd. Dit betekent dat u vanaf nu gebruik kunt maken van uw
internetverbinding. Indien u geen verbinding kunt maken met het internet dient u
ons, binnen 48 uur, hiervan in kennis te stellen. Dit kunt op doen op onze
helpdesk bereikbaar onder telefoonnummer 072-5627645 of op [email protected].
Vanaf dit moment zullen er abonnementskosten aan u worden berekend. Dit bericht
is automatisch aangemaakt en hierop kan NIET WORDEN REPLYED !
=========================================================
dus al met al dikke pret bij eweka... iig, de zaak is geregeld, ik heb nu andere provider en ik slaap weer heerlijk zacht.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Beste http://www.adslgebruikers.nl,
Hierbij krijgt U publiekelijk Uw eerste en enige waaschuwing wegens grof taalgebruik ("en_de_boel_verneuken"). Mocht U dit nogmaals doen, dan zult U per direct van dit forum gebanned worden.
Vriendelijke groet,
Admin
Hierbij krijgt U publiekelijk Uw eerste en enige waaschuwing wegens grof taalgebruik ("en_de_boel_verneuken"). Mocht U dit nogmaals doen, dan zult U per direct van dit forum gebanned worden.
Vriendelijke groet,
Admin
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Ik dacht dat het forum onafhankelijk was???......:}
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
wijnand blijkt alleen in de telefoon te klimmen als hij een van zijn klanten vermanend kan toespreken
in elk ander geval zal hij niet zo snel bellen.
in elk ander geval zal hij niet zo snel bellen.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Ik moet triest maar waar ook melden dat ik slachtoffer ben van de trieste service van Eweka. Gemiddeld elk ander weekend heb ik geen internet. Ik krijg van de helpdesk te horen dat ik mijn modem moet resetten. Vage onduidelijke antwoorden en ondertussen wel betalen.
Ik hoop dat nu eindelijk RADAR aandacht besteed aan deze provider...het loopt echt de spuigaten uit.
Ik hoop dat nu eindelijk RADAR aandacht besteed aan deze provider...het loopt echt de spuigaten uit.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Anthony mail je klacht ff naar [email protected]
en kijk meld je ook even aan op :
http://www.adslgebruikers.nl
en kijk meld je ook even aan op :
http://www.adslgebruikers.nl
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Ik wil hierbij alle mensen oproepen ga nooit bij Ewaka internet!!!!!!
Groet,
Frans
Groet,
Frans
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Wel raar he, dat je altijd alleen dezelfde klanten hoor janken, en van de rest nooit of nauwelijks wat hoor (10 telefoontjes op een dag?)
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
10 telefoontjes per dag ??
hahaha ja dat zijn de telefoontjes die je aanneemt bij de rest gooi je de hoorn er meteen op !!
hahaha ja dat zijn de telefoontjes die je aanneemt bij de rest gooi je de hoorn er meteen op !!
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
ik kreeg zowaar weer telefoon van wijnand
ze wilden niet op mijn ticket reageren bij de service desk
want ze gingen niet akkoord met het emailadres dat ik had opgegeven : eweka_is_***@zonnet.nl
mocht niet zei wijnand, LOL.
ik heb nog nooit bericht gehad op de tickets die ik daar naarbinnen geschoven heb/had, maar nu had ik binnen een dag wijnand aan de telefoon, het werkt dus wel schijnbaar....
de groeten aan wijnand en kornuiten, ik heb het mailadres gewijzigt, krijg ik nou wel eens antwoord op mijn doodeenvoudige en simpele vraag ?
come-on, amaze me.
ze wilden niet op mijn ticket reageren bij de service desk
want ze gingen niet akkoord met het emailadres dat ik had opgegeven : eweka_is_***@zonnet.nl
mocht niet zei wijnand, LOL.
ik heb nog nooit bericht gehad op de tickets die ik daar naarbinnen geschoven heb/had, maar nu had ik binnen een dag wijnand aan de telefoon, het werkt dus wel schijnbaar....
de groeten aan wijnand en kornuiten, ik heb het mailadres gewijzigt, krijg ik nou wel eens antwoord op mijn doodeenvoudige en simpele vraag ?
come-on, amaze me.
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Kwam een interresante thread tegen nu spreek je jezelf toch tegen punica!
http://forum.fok.nl/showtopic.php/273759/2/25
http://forum.fok.nl/showtopic.php/273759/2/25
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
quote
'k doe ook maar heel weinig 1e lijns helldesk, maar 'k meot je zeggen da'k me af en toe wel schaam ja, hoe klanten behandeld worden. Ik heb donderdag zoot mail gedaan, misschien heb ik iets vna jou beantwoord .
Maar verhuizing van Intouch is iig in volle gang, dat kan ik je verzekeren.
/quote
of zijn dit niet jouw woorden???????????
'k doe ook maar heel weinig 1e lijns helldesk, maar 'k meot je zeggen da'k me af en toe wel schaam ja, hoe klanten behandeld worden. Ik heb donderdag zoot mail gedaan, misschien heb ik iets vna jou beantwoord .
Maar verhuizing van Intouch is iig in volle gang, dat kan ik je verzekeren.
/quote
of zijn dit niet jouw woorden???????????
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
waarom heeft eweka nooit melding gemaakt dat er via een hackpoging het hele adressenbestand van klanten op het internet is geraakt ?
Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??
Wat een reacties, heeft Eweka dan toch zoveel slachtoffers gemaakt?
Wij hadden een standaard DSL aansluiting over analoog die sporadisch werkte. Van storingen was weinig terug te zien in de meldingen van Eweka. Ik ken de directeur persoonlijk en die gaat (helaas) altijd op de mening van Wijnand af.
Dus bleef hij mij wijsmaken dat veel van de problemen door BBNed veroorzaakt zouden zijn. Laat ik nu laatst contact hebben met iemand die eveneens BBNed verbindingen verkoopt: haast nooit problemen!
Op de zaak heb ik regelmatig met Wijnand te maken gehad. Het is inderdaad moeilijk hem niet kwaad te krijgen, het beste kan je hem met "majesteit" aanspreken dan wilt hij misschien iets voor je doen.
Als linux goeroe 6 maanden aan een server werken die dan nog niet doet wat ik wil (1 a4 vel met eenvoudige eisen) begin ik mij af te vragen of de term goeroe wel op zijn plaats is.
In ieder geval na bijna 1 jaar Eweka ellende nu fijn op een xs4all basic lijntje: sneller en veeeeeeel betrouwbaarder.
Jammer dat Wijnand nooit eens aan zichzelf twijfelt, nu helpt hij Eweka om zeep en daarmee de moedermaatschappij waarschijnlijk ook. Triest zo een ego...
Wij hadden een standaard DSL aansluiting over analoog die sporadisch werkte. Van storingen was weinig terug te zien in de meldingen van Eweka. Ik ken de directeur persoonlijk en die gaat (helaas) altijd op de mening van Wijnand af.
Dus bleef hij mij wijsmaken dat veel van de problemen door BBNed veroorzaakt zouden zijn. Laat ik nu laatst contact hebben met iemand die eveneens BBNed verbindingen verkoopt: haast nooit problemen!
Op de zaak heb ik regelmatig met Wijnand te maken gehad. Het is inderdaad moeilijk hem niet kwaad te krijgen, het beste kan je hem met "majesteit" aanspreken dan wilt hij misschien iets voor je doen.
Als linux goeroe 6 maanden aan een server werken die dan nog niet doet wat ik wil (1 a4 vel met eenvoudige eisen) begin ik mij af te vragen of de term goeroe wel op zijn plaats is.
In ieder geval na bijna 1 jaar Eweka ellende nu fijn op een xs4all basic lijntje: sneller en veeeeeeel betrouwbaarder.
Jammer dat Wijnand nooit eens aan zichzelf twijfelt, nu helpt hij Eweka om zeep en daarmee de moedermaatschappij waarschijnlijk ook. Triest zo een ego...