D.D. 6 december 2010 gebeld met KPN betreffende internet zakelijk en ons alarm systeem. Het alarm zou volgens de alarmcentrale niet via de ADSL lijn kunnen lopen. KPN gebeld en hier werd ADSL geadviseerd met de normale telefoonlijn. Aangezien er een aanbieding bij KPN was met o.a. 3 maanden gratis ADSL vertelden wij dat we via internet zouden bestellen. Volgens Thijs492 (medewerker KPN afdeling abonnementen) kon hij deze aanvraag onder de zelfde voorwaarden verzorgen. Hierop hebben wij dus de aanvraag bij hem gedaan. 13-12-2010 Samenstelling Zakelijk adsl ontvangen en hier stonden extra kosten op en niet o.a. dat het 3 maanden gratis was. maar wel extra kosten a € 150.- Hierover meteen gebeld met mevr. Na... en die vertelde dat we de € 150.- moesten vergeten en dat er wel gratis 3 maanden abo was. Hierop heb ik een mail gestuurd d.d. 06-12-2010 met de mededeling dat we alleen accoord gingen met de afspraak zoals op de website stond vermeld nl: Wat betaald u voor adsl 8mb Abonnementskosten 25.- alleen online 3 maanden gratis Gratis router Gratis aansluitkosten Dus nog maals duidelijk vermeld Gratis 3 maanden adsl zoals aan aangegeven door de persoon thijs492 van u dienst. Hier hebben wij vervolgens niets meer over vernomen dus ging KPN accoord hiermee. Vervolgens werd er door KPN een afspraak gemaakt voor het installeren van de ADSL bij ons in het bedrijf. Helaas kwam er op de afgesproken dag geen monteur van KPN en werd er ook niet afgebeld. Hierover een klacht ingediend maar is niets mee gedaan. Na 2 weken eindelijk de aansluiting gerealiseerd maar slechte verbinding en veel uitval. Door KPN was er een fout ondekt en de bekabeling op de weg gerepareerd. Van de 8 mb zakelijk houden wij met geluk en een goede dag een kleine 2.5 mb over. Hierover gereclameerd maar daar vertellen ze dan poeslief dat 8 mb het max. haalbare is. En dat ze gezien de afstand van de centrale eigenlijk geen aansluiting hadden mogen maken, er werd verwacht dat we een instabiele verbinding zouden krijgen/houden. Leuk altijd na afloop zulke praatjes....
Maar steeds werd de abonnementskosten afgeschreven en na drie maanden hebben wij met de afdeling facturatie gebeld. Hier melden ze ons dat we eerst 3 maanden moesten betalen voor we de gratis 3 maanden zouden krijgen, dit omdat er personen zijn die steeds drie maanden gratis internet zouden nemen en dan opzeggen, aldus de medewerker van KPN Na weer 1 maand verder een klacht hierover ingediend (er werd weer geld afgeschreven) met nr. 1-818199852 d.d. Op 13 mei gebeld over de voortgang van deze klacht, de behandeling duurde al 5 weken zonder bericht van KPN, vertelde ze mij dat het in behandeling was, ze hadden een achterstand maar zou nu snel gecorriggeerd worden en we zouden een credit nota ontvangen. 27 mei wederom gebeld en na ruim 30 minuten kregen we te horen dat de klacht niet meer te vinden was! en dat u medewerker opnieuw een klacht had ingediend en nu met nr. 1-836212432. Het was niet na te gaan waarom de eerste klacht verdwenen was.
Bovenstaande uiteraard onaanvaartbaar voor ons, de klanten worden gewoon aan het lijntje gehouden. Hopen ze nu werkelijk dat wij het erbij laten.......
KPN is gewoon een onbetrouwbare partner met zeer slechte afdeling klachten ( Waar je telefonisch geen contact mee kunt krijgen, alleen schriftelijk.........
Ben benieuwd hoelang ze ons nu weer aan het lijntje gaan houden. Overstappen kan helaas niet omdat er geen andere mogelijkheid is voor internet op ons adres.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADSL zakelijk 3 maanden gratis.........dus niet
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 sep 2011 13:08
Re: ADSL zakelijk 3 maanden gratis.........dus niet
Met een Ipconverter kan uw bestaande alarm via het ADSL of Kabelinternet met de meldkamer communiceren. U heeft dan dus geen telefoonlijn meer nodig.
Een Ipconverter kan eenvoudig via uw telefoonkabel worden aangesloten.
Een Ipconverter kan eenvoudig via uw telefoonkabel worden aangesloten.