LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afsluitkosten quicknet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
uitertje

Afsluitkosten quicknet

Ongelezen bericht door uitertje »

Ik wilde overstappen naar een andere internetprovider. Blijkt dat quicknet 75 euro afsluitkosten vraagt. Wel mooie advertentties met gratis modem, geen aansluitkosten etc. Kan dat zomaar. ben ik dit verplicht te betalen???

Michellangelo

Re: Afsluitkosten quicknet

Ongelezen bericht door Michellangelo »

afsluitkosten?
Ligt eraan denk ik, stop je binnen een afgesproken periode? Is er vooraf gewezen op de afsluitkosten?

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

website Quicknet schreef:Opzegkosten
De minimale contractsduur is 12 maanden. Hierna geldt een opzegtermijn van 1 maand. Als u na 12 maanden besluit uw abonnement op te zeggen, brengen wij hiervoor € 39,-afsluitkosten in rekening. Deze kosten zijn nodig omdat uw lijn technisch vrij gemaakt moet worden door KPN Telecom. De afsluitkosten worden ook door KPN Telecom berekend aan QuickNet. Omdat QuickNet niet zelf over de toegang tot het laatste stukje netwerk naar uw woning kan beschikken, kunnen wij de omzetting niet zelf bewerkstelligen. Wij brengen slechts een deel van de door KPN Telecom berekende kosten (de hierboven vermelde € 39,-) in rekening aan de klant. Zegt u binnen het eerste jaar van het contract op dan dient u de resterende maanden van de minimale contractsduur te betalen plus de € 39,- afsluitkosten.
Die 75 euro? Is dat toevallig een maand internet met daarbij 39 euro kosten?

Overigens vind ik bij de andere grote aanbieders zo snel geen rekening van KPN terug, ook bij KPN vind ik die niet zo snel terug....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb vorige jaar demon opgezegd door verhuizing naar een tijdelijke woonruimte (oud verkocht, nieuw nog in verbouwing) en ik heb geen opzegkosten betaald
en Demon is toch een van die providers die via een derde op het netwerk zitten, dus geen KPN maar BB en BabyXL

dit is maar raar

Opzegging was wel na de minimale contractduur van een jaar, maar zij hebben daarna ook opzegging per maand

Gesloten