Ik werd gebeld door KPN of ik interesse had voor Internet Plus Bellen. Hoewel ik duidelijk zei dat ik dat wilde vergelijken met bellen via de kabel en alleen informatie wilde kreeg ik van KPN een orderbevestiging. Om deze te anuleren moet je de klantenservice bellen die continue niet te bereiken is. In de bevestiging staat dat je alleen telefonisch kunt annuleren binnen 7 dagen na dagtekening. Nu is de dagtekening van de brief 26 oktober en heb ik de brief vandaag op 1 november ontvangen. Dan blijven er nog maar weinig dagen over. Ik heb al een klacht ingediend via de KPN website, zal morgen nog eens proberen te bellen en zeker een brief sturen om het te anuleren.
Zeker gezien wat hier op het forum staat over KPN!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Agressieve verkoop Internet Plus Bellen
Re: Agressieve verkoop Internet Plus Bellen
Intussen een reactie gehad op mijn klacht, die ik via de website had ingediend, dat ik meteen een orderbevestiging kreeg inplaats van informatie. Ze hebben de order geannuleerd. Dus wil je je order annuleren en de klantenservice is continue bezet vul dan het klachtenformulier in op de site van KPN. Bij mij heeft het in iedergeval geholpen.