| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alice heeft mijn modem gestolen!
-
rvdodewaard
Alice heeft mijn modem gestolen!
Ik heb een internetabonnement gehad bij provider Alice. Omdat ik zeer ontevreden was over de kwaliteit van deze provider heb ik mijn abonnement beëindigd.
Het modem had ik in bruikleen, dus moest retour. Hiervoor zou een retour doos worden toegezonden, maar deze heb ik nooit ontvangen. Omdat ik na een aantal pogingen geen telefonisch contact heb kunnen krijgen met dit bedrijf, heb ik op hun website een adres kunnen achterhalen. Dit is het adres van hun klantenservice.
Naar dit adres heb ik het modem opgestuurd. Ik heb ook bewijs dat het modem is afgeleverd op dat adres. Omdat dit blijkbaar het verkeerde adres was wil het bedrijf nu 75 euro in rekening brengen.
Ik heb telefonisch contact gehad. Ze hebben het modem wel ontvangen, maar willen me niet verder helpen omdat ze mij toch al kwijt zijn als klant. Zo is het ook uitgelegd aan de telefoon.
Kortom, ze hebben mijn modem gestolen! Dat gaat natuurlijk niet zomaar. Ik heb de rechtsbijstand (DAS) er op gezet, melding gedaan bij de Geschillencommissie en tevens aangifte gedaan bij de politie wegens diefstal. Zonde van alle tijd, moeite en extra kosten, maar ik ben het zat met al die bedrijven die denken dat ze maar iets kunnen doen.
Zijn er meer mensen met deze absurde ervaring?
Het modem had ik in bruikleen, dus moest retour. Hiervoor zou een retour doos worden toegezonden, maar deze heb ik nooit ontvangen. Omdat ik na een aantal pogingen geen telefonisch contact heb kunnen krijgen met dit bedrijf, heb ik op hun website een adres kunnen achterhalen. Dit is het adres van hun klantenservice.
Naar dit adres heb ik het modem opgestuurd. Ik heb ook bewijs dat het modem is afgeleverd op dat adres. Omdat dit blijkbaar het verkeerde adres was wil het bedrijf nu 75 euro in rekening brengen.
Ik heb telefonisch contact gehad. Ze hebben het modem wel ontvangen, maar willen me niet verder helpen omdat ze mij toch al kwijt zijn als klant. Zo is het ook uitgelegd aan de telefoon.
Kortom, ze hebben mijn modem gestolen! Dat gaat natuurlijk niet zomaar. Ik heb de rechtsbijstand (DAS) er op gezet, melding gedaan bij de Geschillencommissie en tevens aangifte gedaan bij de politie wegens diefstal. Zonde van alle tijd, moeite en extra kosten, maar ik ben het zat met al die bedrijven die denken dat ze maar iets kunnen doen.
Zijn er meer mensen met deze absurde ervaring?
Laatst gewijzigd door rvdodewaard op 17 jan 2011 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Alice heeft mijn modem gestolen!
Ik heb hier het postadres op de website gevonden.
Maar van een adres van de klantenservice niets.
Postadres
Postbus 1404
6501 BK Nijmegen
Maar van een adres van de klantenservice niets.
Postadres
Postbus 1404
6501 BK Nijmegen
-
rvdodewaard
Ja, ik bedoel inderdaad het betreffende postbus adres.
Dit is het adres, maar niet van de klantenservice, want deze heeft geen eigen postadres.rvdodewaard schreef:Ja, ik bedoel inderdaad het betreffende postbus adres.
Dan maak hun een kopie en stuur deze op, want je hebt dan niets te vrezen!Ik heb ook bewijs dat het modem is afgeleverd op dat adres
-
rvdodewaard
Ik heb uiteraard die kopie al opgestuurd naar Alice, maar ze willen gewoon niet helpen.